Nah, daar voldoen de diverse andere SC-topics/kliekjes prima voor. De mensen die daar specifiek voor in KLB moeten zijn, zijn toch wel dramaqueen genoeg om zichzelf een eigen topic waard te vinden.quote:Op maandag 5 december 2005 11:57 schreef AudreyHepburn het volgende:
Maar opzich zit daar best iets in. Een algemeen klaagtopic voor kleine ergernisjes die je wel even kwijtwil, maar een topic dan ook weer net iets teveel van het goeie vindt omdat er dan weer mensen gaan zeuren dat je een geestelijk instabiele kankerhoer bent en dat soort dingen.
quote:Op maandag 5 december 2005 11:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nah, daar voldoen de diverse andere SC-topics/kliekjes prima voor. De mensen die daar specifiek voor in KLB moeten zijn, zijn toch wel dramaqueen genoeg om zichzelf een eigen topic waard te vinden.
Zoals [Afreageertopic] Scheld hier op je ex.?quote:Op maandag 5 december 2005 12:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..].
Ik hou helemaal niet van topics openen. Ze eindigen altijd als iets dat ik niet bedoeld had.
Om maar wat te noemen.quote:Op maandag 5 december 2005 12:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zoals [Afreageertopic] Scheld hier op je ex.?.
Ik moet naar een docent in Houten omdat die man er geen zin in heeft om voor het door zijn ziekte geannulleerde college hierheen te komen. Vervolgens hebben we een meeting met de student adviseurs van mijn vakgebied. Daarna moet ik naar de gynaecoloog. Vervolgens ga ik een studeren met een vriendin van me.quote:
Hm, dat klinkt relatief vol. Toch binnenkort maar even alsnog de agenda's naast elkaar leggen voordat je op een "alle mannen moeten dood"-rampage gaatquote:Op maandag 5 december 2005 12:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik moet naar een docent in Houten omdat die man er geen zin in heeft om voor het door zijn ziekte geannulleerde college hierheen te komen. Vervolgens hebben we een meeting met de student adviseurs van mijn vakgebied. Daarna moet ik naar de gynaecoloog. Vervolgens ga ik een studeren met een vriendin van me.
Jezus, moet ik voortaan eerst achter de etymologie van een woord aan voor ik iemand voor iets mag uitschelden ? Ik kan iemand toch wel poepstamper noemen, gewoon omdat ik het een leuk woord vind en niet omdat er een stuk van mijn niet-verteerde taugeh aan zijn hengel bleef hangen ofzo ?quote:Op maandag 5 december 2005 12:29 schreef outcast_within het volgende:
poepstamper? je ex?
wat ben jij dan de poepgestampte?
p.s. slowchat discussie over het bestaan van de slowchat![]()
Jij hoeft niet dood, dat weet je zelf ook.quote:Op maandag 5 december 2005 12:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hm, dat klinkt relatief vol. Toch binnenkort maar even alsnog de agenda's naast elkaar leggen voordat je op een "alle mannen moeten dood"-rampage gaat.
Dat laatste is grappiger. plus eetmologgie maar raak, weet je toevallig de vertaling van dat woord in het spaans?quote:Op maandag 5 december 2005 13:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Jezus, moet ik voortaan eerst achter de etymologie van een woord aan voor ik iemand voor iets mag uitschelden ? Ik kan iemand toch wel poepstamper noemen, gewoon omdat ik het een leuk woord vind en niet omdat er een stuk van mijn niet-verteerde taugeh aan zijn hengel bleef hangen ofzo ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |