abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32830954
quote:
Op maandag 5 december 2005 11:57 schreef AudreyHepburn het volgende:
Maar opzich zit daar best iets in. Een algemeen klaagtopic voor kleine ergernisjes die je wel even kwijtwil, maar een topic dan ook weer net iets teveel van het goeie vindt omdat er dan weer mensen gaan zeuren dat je een geestelijk instabiele kankerhoer bent en dat soort dingen.
Nah, daar voldoen de diverse andere SC-topics/kliekjes prima voor. De mensen die daar specifiek voor in KLB moeten zijn, zijn toch wel dramaqueen genoeg om zichzelf een eigen topic waard te vinden.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_32831012
quote:
Op maandag 5 december 2005 11:58 schreef Litpho het volgende:

[..]

Nah, daar voldoen de diverse andere SC-topics/kliekjes prima voor. De mensen die daar specifiek voor in KLB moeten zijn, zijn toch wel dramaqueen genoeg om zichzelf een eigen topic waard te vinden.
.

Ik hou helemaal niet van topics openen. Ze eindigen altijd als iets dat ik niet bedoeld had.
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_32831064
quote:
Op maandag 5 december 2005 12:01 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

.

Ik hou helemaal niet van topics openen. Ze eindigen altijd als iets dat ik niet bedoeld had.
Zoals [Afreageertopic] Scheld hier op je ex.? .
pi_32831099
quote:
Op maandag 5 december 2005 12:04 schreef Litpho het volgende:

[..]

Zoals [Afreageertopic] Scheld hier op je ex.? .
Om maar wat te noemen.
pi_32831110
quote:
Op maandag 5 december 2005 12:05 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Om maar wat te noemen.
Hoe is jouw woensdagagenda?
pi_32831154
quote:
Op maandag 5 december 2005 12:06 schreef Litpho het volgende:

[..]

Hoe is jouw woensdagagenda?
Ik moet naar een docent in Houten omdat die man er geen zin in heeft om voor het door zijn ziekte geannulleerde college hierheen te komen. Vervolgens hebben we een meeting met de student adviseurs van mijn vakgebied. Daarna moet ik naar de gynaecoloog. Vervolgens ga ik een studeren met een vriendin van me.
pi_32831171
En nu ga ik eten om de Sinterklaas in de kantine te ontwijken. .

Daar wou ik ook nog even over klagen:
Of iedereen vooral op wil hoeren met hun zogenaamd lollige sinterklaasactiviteiten.
pi_32831186
quote:
Op maandag 5 december 2005 12:08 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Ik moet naar een docent in Houten omdat die man er geen zin in heeft om voor het door zijn ziekte geannulleerde college hierheen te komen. Vervolgens hebben we een meeting met de student adviseurs van mijn vakgebied. Daarna moet ik naar de gynaecoloog. Vervolgens ga ik een studeren met een vriendin van me.
Hm, dat klinkt relatief vol. Toch binnenkort maar even alsnog de agenda's naast elkaar leggen voordat je op een "alle mannen moeten dood"-rampage gaat .
pi_32831692
poepstamper? je ex?
wat ben jij dan de poepgestampte?

p.s. slowchat discussie over het bestaan van de slowchat
pi_32833893
quote:
Op maandag 5 december 2005 12:29 schreef outcast_within het volgende:
poepstamper? je ex?
wat ben jij dan de poepgestampte?

p.s. slowchat discussie over het bestaan van de slowchat
Jezus, moet ik voortaan eerst achter de etymologie van een woord aan voor ik iemand voor iets mag uitschelden ? Ik kan iemand toch wel poepstamper noemen, gewoon omdat ik het een leuk woord vind en niet omdat er een stuk van mijn niet-verteerde taugeh aan zijn hengel bleef hangen ofzo ?
pi_32833899
quote:
Op maandag 5 december 2005 12:09 schreef Litpho het volgende:

[..]

Hm, dat klinkt relatief vol. Toch binnenkort maar even alsnog de agenda's naast elkaar leggen voordat je op een "alle mannen moeten dood"-rampage gaat .
Jij hoeft niet dood, dat weet je zelf ook. .
pi_32840779
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:44 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Jezus, moet ik voortaan eerst achter de etymologie van een woord aan voor ik iemand voor iets mag uitschelden ? Ik kan iemand toch wel poepstamper noemen, gewoon omdat ik het een leuk woord vind en niet omdat er een stuk van mijn niet-verteerde taugeh aan zijn hengel bleef hangen ofzo ?
Dat laatste is grappiger. plus eetmologgie maar raak, weet je toevallig de vertaling van dat woord in het spaans?
pi_32845804
Demmit leer het nooit.
Verbrand te vaak mijn mond aan heet voedsel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')