nergens overquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:27 schreef Manneke_Pils het volgende:
Waar klagen we nu over?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:39 schreef Het_hupt het volgende:
deze dude heeft wat te klagen![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:39 schreef Het_hupt het volgende:
[afbeelding]
Dat is altijd een voorbode van een slotjequote:
Je 'o' en 'n' doen moeilijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:19 schreef QyRoZ het volgende:
Dag et nie!
quote:
Zolang ze in het fotoboek staan vind ik het tofquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:06 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
![]()
(PS Tha_T ik heb nog foto's van Maartje voor je)
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:16 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Zolang ze in het fotoboek staan vind ik het tof
Het blijft toch KLB, moet er niet staan:quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:58 schreef Mainport het volgende:
En het is zaterdag! Goedemorgen
Speciaal voor jou: "Het is weer bijna maandag.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:33 schreef Paltos het volgende:
[..]
Het blijft toch KLB, moet er niet staan:
Het is zaterdag.![]()
Bah, maandag.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Speciaal voor jou: "Het is weer bijna maandag.."
Met dat kutzondag gevoel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:37 schreef Paltos het volgende:
[..]
Bah, maandag.![]()
Morgen zondag, wat een kutdag.![]()
![]()
Owned!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:39 schreef Het_hupt het volgende:
[afbeelding]
Anders zou het nog een succes worden ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:06 schreef Mainport het volgende:
Zeg, zullen wij eens even, langzaam gaan praten.
een verzoek beste Tha_T, make this one sticky en noem het dagelijkse ergenissenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:07 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Anders zou het nog een succes worden ook
Hij mag niet stickyquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:11 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
een verzoek beste Tha_T, make this one sticky en noem het dagelijkse ergenissen![]()
dan hoef je voor pietluttige klachten geen speciaal topique meer te open.
en het blijft overzichtelijk![]()
overleg het ff met de forum ad'squote:
Als ik me niet vergis is dat al eens geprobeerdquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:11 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
een verzoek beste Tha_T, make this one sticky en noem het dagelijkse ergenissen![]()
dan hoef je voor pietluttige klachten geen speciaal topique meer te open.
en het blijft overzichtelijk![]()
Ja, gedaan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:16 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
overleg het ff met de forum ad's![]()
hou je wel veel onodige topiques bij elkaar, scheelt ook weer mod werk![]()
We hadden ook een derde deel!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Welnee, het heeft gewoon een thema nodig, dan loopt dat prima.
Anthraxx en QyRoZ fantopic!
Het Tweede Anthraxx en QyRoZ Adoratie Topic.
Wij krijgen pas een search als Microsoft laat weten dat Linux superieur is als Windows en dat de volgende Windows versie gebaseerd is op Linux.quote:
En uiteraard als Fok! draait op Oraclequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wij krijgen pas een search als Microsoft laat weten dat Linux superieur is als Windows en dat de volgende Windows versie gebaseerd is op Linux.
Beginnen we bij jou?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:13 schreef Maikuuul het volgende:
Jah idd, gezamelijk klagen over lolleromfgers !
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |