Ze zouden het het land uit moeten gooien. Weg met die karnemelkquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Leuk dat karnemelk altijd zulke heftige reacties teweegbrengt.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:14 schreef BVO het volgende:
Svurno, denk eens mee.. Ik weet het niet.
.
*ook een poging waagt*quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:14 schreef BVO het volgende:
Svurno, denk eens mee.. Ik weet het niet.
.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:16 schreef BVO het volgende:
Over heftige reacties los brengen gesproken.. van dit stukje tekst krijg ik nog meer kotsneigingen dan van 30 liter karnemelk..
Het is zo'n waanzinnge engerd.quote:
Ik heb de eerste paar afleveringen gezien. Was wel grappig. Vooral die Belgische familie met die man met z'n kunstgebitquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Groeten uit de Rimboe (ticket to the tribes) - rls.
Kijken jullie dat ook? Het is zo'n tof programma..
Ja.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:24 schreef Tania18 het volgende:
Ik heb de eerste paar afleveringen gezien. Was wel grappig. Vooral die Belgische familie met die man met z'n kunstgebit![]()
Been there, done that.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:24 schreef Svensational het volgende:
Nou, Buup. Kom maar op met die vraag.
Gister was die Monique (de grootste schurfttrut sinds Tanja) aan het mekkeren. Er was een kalf door een ander dier gedood, dus dat konden ze mooi gaan opeten. Haar zoon (Hansje, de vader heet Hans) had meegeholpen met het kalf in stukken snijden enzo. Maar madam vond het niet goed. "Nee, bah, ieks." "Maar thuis eet je toch ook biefstuk?" "Ja, maar dit is ánders."quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:25 schreef BVO het volgende:
Ik zat ook al te F5-en..
Ik zag er woensdag nog een stukje van, die man helemaal in paniek dat 'ie aap zou moeten eten. Terwijl 'ie wel varkens en koeien enzo eet..
Nee, en volgens mij heb ik dan ook niks gemistquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja..
Maar je hebt gister dus niet gezien hoe hij uitgebreid de vingers van z'n dochter stond te likken en sabbelen?.
Ja. Ze had chocola gegeten en er zaten nog resten op haar vingers.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:30 schreef Tania18 het volgende:
Nee, en volgens mij heb ik dan ook niks gemist![]()
Die vader bij z'n dochter?![]()
Zou ik dan wel jouw kat/hond mogen opeten als die dood is?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:25 schreef BVO het volgende:
Ik zat ook al te F5-en..
Ik zag er woensdag nog een stukje van, die man helemaal in paniek dat 'ie aap zou moeten eten. Terwijl 'ie wel varkens en koeien enzo eet..
Want ik eet toch ook varkens en koeien enzo "quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zou ik dan wel jouw kat/hond mogen opeten als die dood is?
Kromme vergelijking, omdat een hond/kat een gezelschapsdier is waarmee een persoon een band heeft.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zou ik dan wel jouw kat/hond mogen opeten als die dood is?
Ross van Friends had een keer een aap als gezelschapsdier hoor.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:08 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Kromme vergelijking, omdat een hond/kat een gezelschapsdier is waarmee een persoon een band heeft.
Marcel!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ross van Friends had een keer een aap als gezelschapsdier hoor. [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |