quote:SBS 6 start met het nieuwe realityprogramma Groeten uit de Rimboe. Nederlanders en Belgen worden ergens op de wereld gedropt en beleven de ervaring van hun leven.
Net de teaser gezien, kan wel leuk worden.quote:BS 6 start dit najaar met het nieuwe realitypro- gramma Groeten uit de Rimboe. Nederlanders en Belgen worden hierin ergens op de wereld gedropt en brengen een paar weken door bij inheemse stammen onder primitieve omstandigheden.
Over de exacte inhoud is SBS 6 nog wat geheimzinnig, maar het wordt volgens SBS 6 een ware cultuurshock. Groeten uit de Rimboe is vanaf donderdag 15 september wekelijks om 20:30 te zien bij SBS 6. Ook NET 5 gaat dit najaar in een nieuw programma back to basic.
Niet?? Ik heb me kapot gelachen, helemaal toen die ene Belg in tranen vertelde dat hij met zo'n staart moest zwieren en dat ze aan zijn neus en voeten trokkenquote:Op donderdag 8 september 2005 22:10 schreef T1andonly het volgende:
Ik vind er echt helemaal niets aan...
Ik vind het eerder zielig gebrachtquote:Op donderdag 8 september 2005 22:46 schreef La_Guiri het volgende:
[..]
Niet?? Ik heb me kapot gelachen, helemaal toen die ene Belg in tranen vertelde dat hij met zo'n staart moest zwieren en dat ze aan zijn neus en voeten trokken![]()
Ik vind zo'n barbies gewoon irritant en heb er zo min mogelijk mee te doenquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb me echt bescheurd gisteren, wat een geweldig programma. Die gezinnen zijn echt geweldig gecast... die negerinnen die aan het topje van die Haagse strakgetrokken Barbie begonnen te trekken
Dit ga ik zeker volgen...
Stond die vader er nou op t laatst nou bij te helpen?quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:37 schreef beschuit het volgende:
Lol, dat hockeytutje met d'r plastuit![]()
Die liep er wel heenquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:12 schreef kitkat het volgende:
[..]
Stond die vader er nou op t laatst nou bij te helpen?![]()
En die mensen schrikkenquote:Op maandag 12 september 2005 18:46 schreef Moonah het volgende:
Mijn hemel! Ik moet opeens denken aan de vooruitblik aan het eind van de uitzending:
Die vent met zijn krulsnor duwt met zijn tong zijn gebit naar buiten! Djeez...![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |