he, ik ga niet met een mega grote vlag op mijn rug lopen, dat heb ik nooit gezegd. Mijn klas wist niet eens dat ik joods bent omdat ik vindt het gaat ze geen fuck aan, als ze het willen weten dan vragen ze het maar. De enige manier dat je zou kunnen zien dat mijn geloof joods is, is door dat ik een hele kleine Megan David draag aan ketting, ook meestal onder mijn kleding.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:49 schreef Guns_n_Roses het volgende:
[..]
Ik haakte even in op :
[..]
.
Snappez vous?
Joodse dames rulen!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:12 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
he, ik ga niet met een mega grote vlag op mijn rug lopen, dat heb ik nooit gezegd. Mijn klas wist niet eens dat ik joods bent omdat ik vindt het gaat ze geen fuck aan, als ze het willen weten dan vragen ze het maar. De enige manier dat je zou kunnen zien dat mijn geloof joods is, is door dat ik een hele kleine Megan David draag aan ketting, ook meestal onder mijn kleding.
Volgens mij is het ook joods-eigen hoor want er hoeft maar dat in het nieuws te komen over de 2de wereldoorlog en baf, de hele joodse gemeenschap staat weer het slachtoffer uit te hangen. Nog steeds...na 60 jaar nog steeds...al die landen die destijds 5 jaar bezet zijn geweest hoor je daar nooit meer over.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:02 schreef Guns_n_Roses het volgende:
Maar op een of andere manier heb ik altijd het idee dat joodse mensen zich als het ultieme slachtoffer trachten te profileren.Dit geldt natuurlijk niet voor alle joden, dit zeg ik er maar bij omdat me anders weer generalisatie verweten wordt.
Kortom, ik kan er inkomen dat het rekenmachine je shocked. Snap ook best dat je daar wat van zegt. Maar kan dat nu echt niet zonder er weer expliciet bij te vermelden dat je een joodse achtergrond hebt? Dit is een serieuze vraag, en als dusdanig bedoeld (niet als sneer).![]()
NSB! NSB!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:19 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
de rekenmachine is nu in het bezit van mijn trajectbegeleider, die heeft het verhaal opgepikt van een paar mensen nu moeten haar ouders naar school komen etc etc omdat ze nog onder de 18 is....
Mischien istie wel anti-Israel. Er zijn zat mensen die onderhand zon hekel hebben aan wat Israel doet, dat ze de palestijnen steunen. Ik kan me er in ieder geval veel bij voorstellen...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:46 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ach, who cares, die vlag in je avatar heb je toch ook niet alleen omdat het zo mooi kleurt?
Nou en, dat heeft toch niets met de situatie hier in Nederland te maken?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:57 schreef Guns_n_Roses het volgende:
[..]
Dude, kom je wel eens in Hongarije?Alsof er daar geen "gezeur" over minderheden is.
Nee wij staan op 4 mei ook niet meer op de Dam stil te wezen he...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:24 schreef Kaap het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook joods-eigen hoor want er hoeft maar dat in het nieuws te komen over de 2de wereldoorlog en baf, de hele joodse gemeenschap staat weer het slachtoffer uit te hangen. Nog steeds...na 60 jaar nog steeds...al die landen die destijds 5 jaar bezet zijn geweest hoor je daar nooit meer over.![]()
Dan ga je toch lekker terug naar je eigen landquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:45 schreef ThE_ED het volgende:
Weet je wat raar is?
Ik ben 1/4 hongaars en 3/4 Nederlands, altijd voelde ik mij Nederlands, nog steed overigens, ik ben een (donker) blonde jongen met grijsblauwe ogen en houd van dit mooie land. Maar door al dat gezeur pover minderheden en van minderheden en een soort sfeer waarin iedereen nog eens extra lijkt te willen benadrukken wie hij wel niet is ben ik me zelf ook bewuster een beetje hongaars gaan voelen.
Eerst was het gewoon een soort grappig gimmick, maar door al jullie gedoe, i dunno, is het een soort van echter geworden. Ik weet nog niet of ik er blij mee moet zijn.
Is jij niet moet plagen die joodse meisje.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:08 schreef Robbie1979 het volgende:
TS, leer eens Nederlands, qua spellen dan.
Volgens mij zijn dat gewoon zowieso geen heldere lichten...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:13 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Triest heVan die IQ-loze Nazi's die niet eens weten waar ze voor staan en het niet uit kunnen leggen. Zowiezo Nazi's trouwens
Maar moet je nu bij haar in het groepje blijven dan?Want dat lijkt me niet echt fijn. Misschien mot je het even aankaarten bij de leraar oid.?
![]()
Oja, en een Jood terug naar "eigen" land sturen...
Je geeft het af op Nederland omdat hier veel gezeur is over minderheden. Je gaat je daardoor meer Hongaars voelen naar eigen zeggen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:44 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Nou en, dat heeft toch niets met de situatie hier in Nederland te maken?
Sowieso is dat ook wat anders als hier gedeeltelijk.
Ja, omdat dat soort verschillen met de dag meer worden aangezet, lijkt het wel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:27 schreef Guns_n_Roses het volgende:
[..]
Je geeft het af op Nederland omdat hier veel gezeur is over minderheden. Je gaat je daardoor meer Hongaars voelen naar eigen zeggen.
Israelquote:
Je post, je sigquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:29 schreef zhe-devilll het volgende:
Vraag haar email adres en spam deze vol met informatie over de WOII
anderzijds ff melden aan de leraar en haar een spreekbeurt laten verzorgen over de WOII
zodat ze goed beslagen ten ijs moet komen en ze blij is met je spam
da's het origineelquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:43 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
In India hebben ze een soort swastika, die is omgedraaid...
dus eerst je bronnen checken voordat je iets zegt....
[afbeelding]
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:57 schreef tonks het volgende:
Ik vraag me af wanneer timmyasd met de punchline komt
behalve dan bij de bekende interland Nederland-Duitsland ....quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:24 schreef Kaap het volgende:
..al die landen die destijds 5 jaar bezet zijn geweest hoor je daar nooit meer over.![]()
Domme opmerking, waar maakt die persoon de opmerking dat het in Hongarije of waar dan ook 'beter' zou zijn .... en dat NL maar kut is en hij zich geen nederlander zou voelen?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:57 schreef Guns_n_Roses het volgende:
[..]
Dude, kom je wel eens in Hongarije?Alsof er daar geen "gezeur" over minderheden is.
Ga je eens naar Miskolc of Debrecen ofzo. En ik heb het niet alleen over zigeuners, ook over andere minderheden zoals Slowaken en Serviërs. Vice versa geldt dat ook voor de Hongaren die buiten Hongarij wonen in de regio door. (grotendeels nog het gevolg van het verdrag van Trianon)
ik ookquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:45 schreef ThE_ED het volgende:
Weet je wat raar is?
Ik ben 1/4 hongaars en 3/4 Nederlands
Toeval bestaat niet!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |