Sterktequote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:37 schreef Skv het volgende:
Ik heb al weekend sinds dinsdagavond.
Morgen werkoverleg (HEB WEER WERK!) en daarna met de trein naar Utrecht.
En misschien dit weekend nog ontgroening, als ik lik zou worden van studentenvereniging
Dat is best goedkoop jaquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:29 schreef Remzz het volgende:
30 euro is toch niet veel voor een compleet werkende 3650?
Had ik bijna een afspraak met die knakker bied er iemand 45quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:12 schreef Geqxon het volgende:
Niks hoor, ik zat net een Ebay veiling te volgen, en Remzz wil een "mobiele" telefoon voor 30 euro aanschaffen
Weet ik maar toch BT, MMC kaartje, Symbian leuk voor 30 euroquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:37 schreef Geqxon het volgende:
Remzz, heb je al gezien dat de Nokia 3650 groter is dan een iPod of een Sony-Ericsson P910i? En dat hij even dik is als 3,7 iPod nano's op elkaar gestapelt?
Het is maar een hint
Ik heb smaak, ik weet hetquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:42 schreef Geqxon het volgende:
Blrrrt, ik bedoel dat je wel de bling mobieltjes uit de tijdperken hebt gehad
Verlengen met 1 jaar kost 110 euro; 2 jaar is gratis.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:50 schreef tonks het volgende:
En wat zou die dan met een 21,50 abbo kosten? lijkt me wel een leuk dingske.. review?
Vraag & Aanbodquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:34 schreef Geqxon het volgende:
Ik wil een Sony Ericsson T39 voor erbij. Verkoopt iemand de zijne voor 25 / 30 euro?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:41 schreef melanie_the_miss het volgende:
Straal liefde uit richting mij!
Aanbid mij, ik ken geen zondes!!!
Is dat wel legaalquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:55 schreef Geqxon het volgende:
Heel raar wat hier gebeurt.
Iemand had hier een 2 jaar oude Nokia 3310 met een simlock. Dus ik download even een sim unlock calculator, voer die code in, en krijg een mooie "Sim Restriction: Off". Dus ik reboot die telefoon, maar toch pakt hij mijn Vodafone kaartje niet
Bellen naar Telfort is ook een optie, maar dat duurt zo lang
En Melanie: Have you gone wild??
Neequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:18 schreef Remzz het volgende:
Ow ja en denken jullie dat een:
Post hier jullie MP3 speler geschiedenis topic kansvol is
Beter ideequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:40 schreef Remzz het volgende:
[..]
Oww k![]()
Pats hier met je MP3 speler doorstart?
Het is mogelijk niet de correcte wijze, maar ik heb in principe het ja-woord van Telfort gehadquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:17 schreef Remzz het volgende:
[..]
Is dat wel legaal
Ik weet wel dat je na een jaar naar Telfort(of wat dan ook) terug kunt gaan maar is het ook legaal hem er gewoon zelf vanaf te halen?
korfbal heb ik een tijdje gedaanquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:51 schreef Remzz het volgende:
Moet morgen een verslag van korfballen schrijven voor school, ik weet best het een en ander van sport maar korfbal
Kijk daar heb ik wat aanquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:53 schreef iDex het volgende:
[..]
korfbal heb ik een tijdje gedaan
je moet je handen in een driehoekje doen om de bal heen, dus dat er een driehoekvorm is tussen de beide duimen en de wijsvingers.
Jij bent toch onze sportman?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:51 schreef Remzz het volgende:
Moet morgen een verslag van korfballen schrijven voor school, ik weet best het een en ander van sport maar korfbal
Ja je kunt me ook serieus voor elke sport wakker maken.... maar korfbalquote:
nee meer weet ik er niet meer vanquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:01 schreef Remzz het volgende:
[..]
Kijk daar heb ik wat aan.
Maar jij weet er dus iets van?
Wanneer wisselen ze precies van aanval/verdediging is dat altijd na 2 doelpunten of ook na een bepaalde tijd?
Leukquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:14 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb vandaag het best leuk gehad
Haha ow k, ja ben een beetje informatie aan het inwinnen maar eigenlijk weet niemand echt iets van korfbal heb ik al doorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:16 schreef iDex het volgende:
[..]
nee meer weet ik er niet meer vanmaar ik werd altijd aangesproken op dat dat ik hem als een basketbal vasthield
beetje op google zoeken? naar instructies en hoe een instructeur te werk gaatquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:17 schreef Remzz het volgende:
[..]
Haha ow k, ja ben een beetje informatie aan het inwinnen maar eigenlijk weet niemand echt iets van korfbal heb ik al door
Ja op wikipedia staat een heel stuk over spelregels heb ik al een beetje doorgelezen. Alleen snap ik helemaal niets van de competitieopzet. 4 hoofdpoules ofzoquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:19 schreef iDex het volgende:
[..]
beetje op google zoeken? naar instructies en hoe een instructeur te werk gaaten hoe een vereniging werkt? zoiets? of echt over de sport en de handelingen? ik zou het dan hebben over de dingen die er bij komen kijken. en de geschiedenis.
Nee das niet echt nodig regels kan ik nog wel aankomen, alleen die rare competitieopzet....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:20 schreef Geqxon het volgende:
Maar even serieus: Ik kan kijken of ik morgen een paar a4tjes met de basis regels en de geschiedenis van korfbal in kan scannen
Ik had dat ook erg vaak met mn 35 euro Mp3spelerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:33 schreef iDex het volgende:
een tip, niet met een ipod in slaap vallen, zie ipod nano topicje
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 08:14 schreef tonks het volgende:
http://www.geek.com/hwswrev/pda/wizard/index.htm
Niet voor mijquote:
Weet ik niet kijk zo ff, maar als ik B niet heb of G niet heb kan ik niet internetten met dat ding?quote:
shallomquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:26 schreef melanie_the_miss het volgende:
Goedenavond allen!
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:45 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb een heerlijk weekend gehad!
Wrijf het er maar inquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:45 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb een heerlijk weekend gehad!
joh, trek het je niet aanquote:Op zondag 9 oktober 2005 09:25 schreef TimmyAsd het volgende:
Have fun Mel
En die static begint me nu echt te vervelen
en er luistert ook iemand naar hem of zo?quote:Op zondag 9 oktober 2005 09:27 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat zo irritant is, hij kraakt GVH volledig af. Zonder enige onderbouwing.
* TimmyAsd biertje neemt, en leeg glas richting static gooitquote:Op zondag 9 oktober 2005 09:30 schreef Dr_Flash het volgende:
neem nog een biertje tim, dan is het zo over
je zusje heeft vast een slokje genomen?quote:Op zondag 9 oktober 2005 09:31 schreef TimmyAsd het volgende:
* TimmyAsd biertje neemt, en leeg glas richting static gooit
Vergeet niet in je laatste post te melden onder welke kloon je verder gaatquote:Op zondag 9 oktober 2005 09:33 schreef tonks het volgende:
Ik zit bijna op de 20.000 posts, kan ik eindelijk fok verlaten
Moet nog ff nadenken welke kloon en een nieuw gif icoontje maken enzo!quote:Op zondag 9 oktober 2005 09:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vergeet niet in je laatste post te melden onder welke kloon je verder gaat
Plaatje doet het nietquote:Op zondag 9 oktober 2005 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je zusje heeft vast een slokje genomen?
[afbeelding]
Och joh maak je niet druk, kijk naar tim, je ligt er zo weer uit hoorquote:Op zondag 9 oktober 2005 09:40 schreef tonks het volgende:
Wel gay dat ik met deze account in de crew zit natuurlijk
"Joden zijn dom"quote:Op zondag 9 oktober 2005 09:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och joh maak je niet druk, kijk naar tim, je ligt er zo weer uit hoor
quote:
ik ben dan wel geen crewlid meer, maar ik heb er al eerder iets over geschreven geloof ik, hier in de SC.quote:Op zondag 9 oktober 2005 09:49 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
En tonks, nu kan je het vergeten
Waar ik wel benieuwd naar ben zijn de reacties over mijn vertrek van de crewleden....
Ach, ik heb al een idee over hoe een aantal FP-crewleden erover denkenquote:Op zondag 9 oktober 2005 09:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ben dan wel geen crewlid meer, maar ik heb er al eerder iets over geschreven geloof ik, hier in de SC.
Oh okee, veel plezier vastquote:Op zondag 9 oktober 2005 10:42 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ach, ik heb al een idee over hoe een aantal FP-crewleden erover denken
Maargoed, ik ga zo naar werk. De hele dag een nieuweling inwerken
Kloon icoon testquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
je avatar hapert tonksie
edit: oh okee, toch maar weer terug
quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:53 schreef super-muffin het volgende:
Shit ik ben mn wachtwoord kwijt.
Ik heb geen kloon.quote:
Iddquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:33 schreef iDex het volgende:
alhoewel een Dr_Flash ik wel als kloon zou willen hebben. mgoed dat is al een kloon van iemand anders :/
Ja kloptquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:33 schreef iDex het volgende:
alhoewel een Dr_Flash ik wel als kloon zou willen hebben. mgoed dat is al een kloon van iemand anders :/
mijn avatar verraadt wel "van wie ik er inne bin"quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:39 schreef Trey het volgende:
Ik zat 10 seconden te denken waar dat twee dertig ook alweer van was.
Hee hallo iDexquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:41 schreef breezah_mongolending het volgende:
Kom, ik trek ook eens een kloontje uit de kast
En waarom dat?quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
soow godver ik moet ff een tweede browser gaan installeren
omdat iedere keer uit en inloggen veelste onhandig isquote:
hmz je bent best een toffe kloon, mag ik je overkopen?quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
omdat iedere keer uit en inloggen veelste onhandig is
quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:00 schreef iDex het volgende:
[..]
hmz je bent best een toffe kloon, mag ik je overkopen?
Die is echt vet, ik ben nu al bij de 3e afleveringquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:32 schreef Trey het volgende:
Voor wie nog een leuke serie wilt kijken my name is earl
Echt grappig
Anders ben je even opgelichtquote:"Sommige kinderen lopen rond met i-Pods van meer dan 600 pond (900 euro), waardoor zij een wandelend doelwit worden", zei Forrester. De karakteristieke witte oordopjes van de i-Pod maken dat een rover in spe gemakkelijk kan zien wie hij als slachtoffer moet kiezen.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Anders ben je even opgelicht900 euro voor een iPod
Ja, een geleende iPod nog welquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
er was toch pas n NY nog eeen gastje van 15 doodgestoken om zn iPod?
Ep 2 was matig ..quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:32 schreef Trey het volgende:
Voor wie nog een leuke serie wilt kijken my name is earl
Echt grappig
Dat is wel even genoeg voor nuquote:American Dad
Desperate Housewives (NL)
E-Ring
Everybody Hates Chris
Family Guy
How I Met Your Mother
Malcolm in the Middle
My Name is Earl
The Simpsons
Wat hij zegtquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:17 schreef Geqxon het volgende:
Amerika, duh!
quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:23 schreef Steve-O het volgende:
Ok dit is dus iets wat ik niet graag zie als ik met verslagen bezig ben
[[url=http://www.dumpanimage.com/up/t2/20051009/g8YdZUND8H.jpg]afbeelding][/url]
Vaagquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:40 schreef Steve-O het volgende:
Die ballontjes zijn altijd leuk
Zowel Gay als hotmale doen het hier .
Echt niet normaal drukquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:45 schreef Geqxon het volgende:
Was het zo druk dan?
Normaal is het echt niet zo druk als vandaag..quote:
Als je er elke dag mee te maken heeft, gaat dat zeker opvallenquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:54 schreef Steve-O het volgende:
Het verschil tussen normaal druk en heel druk valt me nooit zo op .
Allemaal de nieuwe D600 zien natuurlijkquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:51 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Normaal is het echt niet zo druk als vandaag..
Ik en mijn collega;s keken elkaar echt aan van What the fuck?!
Dat valt me tot nu toe vies tegen moet ik zeggen..quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:55 schreef Remzz het volgende:
[..]
Allemaal de nieuwe D600 zien natuurlijk![]()
Ik vind hem op David Beckham lijkenquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:22 schreef Steve-O het volgende:
Wies die mach3 turbo vibrator deluxe homo?
Dies toch kaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |