korfbal heb ik een tijdje gedaanquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:51 schreef Remzz het volgende:
Moet morgen een verslag van korfballen schrijven voor school, ik weet best het een en ander van sport maar korfbal
Kijk daar heb ik wat aanquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:53 schreef iDex het volgende:
[..]
korfbal heb ik een tijdje gedaan
je moet je handen in een driehoekje doen om de bal heen, dus dat er een driehoekvorm is tussen de beide duimen en de wijsvingers.
Jij bent toch onze sportman?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:51 schreef Remzz het volgende:
Moet morgen een verslag van korfballen schrijven voor school, ik weet best het een en ander van sport maar korfbal
Ja je kunt me ook serieus voor elke sport wakker maken.... maar korfbalquote:
nee meer weet ik er niet meer vanquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:01 schreef Remzz het volgende:
[..]
Kijk daar heb ik wat aan.
Maar jij weet er dus iets van?
Wanneer wisselen ze precies van aanval/verdediging is dat altijd na 2 doelpunten of ook na een bepaalde tijd?
Leukquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:14 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb vandaag het best leuk gehad
Haha ow k, ja ben een beetje informatie aan het inwinnen maar eigenlijk weet niemand echt iets van korfbal heb ik al doorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:16 schreef iDex het volgende:
[..]
nee meer weet ik er niet meer vanmaar ik werd altijd aangesproken op dat dat ik hem als een basketbal vasthield
beetje op google zoeken? naar instructies en hoe een instructeur te werk gaatquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:17 schreef Remzz het volgende:
[..]
Haha ow k, ja ben een beetje informatie aan het inwinnen maar eigenlijk weet niemand echt iets van korfbal heb ik al door
Ja op wikipedia staat een heel stuk over spelregels heb ik al een beetje doorgelezen. Alleen snap ik helemaal niets van de competitieopzet. 4 hoofdpoules ofzoquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:19 schreef iDex het volgende:
[..]
beetje op google zoeken? naar instructies en hoe een instructeur te werk gaaten hoe een vereniging werkt? zoiets? of echt over de sport en de handelingen? ik zou het dan hebben over de dingen die er bij komen kijken. en de geschiedenis.
Nee das niet echt nodig regels kan ik nog wel aankomen, alleen die rare competitieopzet....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:20 schreef Geqxon het volgende:
Maar even serieus: Ik kan kijken of ik morgen een paar a4tjes met de basis regels en de geschiedenis van korfbal in kan scannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |