Ik zou het niet weten. Ik heb BB3 niet gevolgd.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:54 schreef muizemeis het volgende:
[..]
was het toen niet zo dat zij het zich achteraf niet goed meer kon herinneren ivvm alcohol, maar dat ze op het moment zelf geprotesteerd had?
iets waarover ze vast gaat klagen straksquote:
ja ik ook niet, daarom vraag ik het ook anders had ik het wel gewetenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:55 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Ik heb BB3 niet gevolgd.![]()
Nounou, dit is duidelijk van een restaurant en geen magnetronvoer.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:50 schreef cuall het volgende:
Tanja krijgt een kant en klaar maaltijd, dacht dat ze dat niet gezond genoeg vond
kom op Tanja waar blijft je principe
![]()
als je zelf half naakt op een vent kruipen en hem er kreunend overheen schuiven protesteren wil noemen, dan jaquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:54 schreef muizemeis het volgende:
[..]
was het toen niet zo dat zij het zich achteraf niet goed meer kon herinneren ivvm alcohol, maar dat ze op het moment zelf geprotesteerd had?
haha, ik zie ook niet wat het is op de screen maar het zal idd. wel in de vuilnisbak verdwijnenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:56 schreef milagro het volgende:
iets waarover ze vast gaat klagen straks
Zo kijkt ze er wel naar/prikt ze er in.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:57 schreef Inca het volgende:
[..]
volgens mij zat er iets in wat nog leefde
Ik zou het al zo voor me zien: Big Brother bereidt een 4 sterren gang maaltijd voor Tanja. Tanja kijkt er afkeurend naar, neemt 2 hapjes, pakt de schalen en dumpt alles in de prullenbak met op de achtergrond de geschokte, geïrriteerde gezichten van de bewoners.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:58 schreef Wup het volgende:
[..]
haha, ik zie ook niet wat het is op de screen maar het zal idd. wel in de vuilnisbak verdwijnen
Ik vond het een duidelijk geval van "Oh neeeeeeee, aahhhh, neeeeee, iehh..lees tussen het kreunen door, ja lekker, meer, meer "quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:54 schreef muizemeis het volgende:
[..]
pré-shoarma dusquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:57 schreef Inca het volgende:
[..]
volgens mij zat er iets in wat nog leefde
Dat zou dan leuke beelden moeten hebben opgeleverd.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:58 schreef milagro het volgende:
[..]
als je zelf half naakt op een vent kruipen en hem er kreunend overheen schuiven protesteren wil noemen, dan ja
Lever is juist goed!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:51 schreef Bocaj het volgende:
Kan het zijn dat een zwangere geen lever mag hebben
Fok is lekker snel!
nou, nee hoor, niet als je weet hoe dat wijf eruit zagquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:02 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat zou dan leuke beelden moeten hebben opgeleverd.![]()
Alles onder de dekens. Er deden allemaal geluidsopnames de ronde op fok waarin je haar duidelijk meerdere keren "nee" hoorde zeggen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:02 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat zou dan leuke beelden moeten hebben opgeleverd.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |