abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 oktober 2005 @ 17:41:05 #176
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_31234740
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 17:39 schreef Asskicker14 het volgende:
De make-up op rantsoen. Moet de make-up dan pindakaas en ui op brood eten ofzo?
Bijdehandje!
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_31234746
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 17:35 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Zulk idioot stemgedrag houdt niemand vol... totdat er echte irritaties de kop op steken. Dat is nu duidelijk het geval, Tanja is ook een type die haar afkeer niet kan verbergen.
Pfff, wordt me het avondje wel, straks.

* wacht met kromme tenen af wat er komen gaat
  donderdag 6 oktober 2005 @ 17:42:21 #178
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31234766
Eigenlijk is het gewoon leuk als Rob genomineerd en d'ruit gestemd wordt. Dan gaat het echt een grote puinzooi worden in het huis . Je kan zeggen wat je wilt van Rob, maar hij doet wel mee met het huishouden, iets wat je van een Dido niet kan zeggen.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  donderdag 6 oktober 2005 @ 17:43:20 #179
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_31234784
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 17:42 schreef Falco het volgende:
Eigenlijk is het gewoon leuk als Rob genomineerd en d'ruit gestemd wordt. Dan gaat het echt een grote puinzooi worden in het huis . Je kan zeggen wat je wilt van Rob, maar hij doet wel mee met het huishouden, iets wat je van een Dido niet kan zeggen.
Niemand doet het, want iedereen denkt 'Ach Rob doet het wel'
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_31234811
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 17:40 schreef KonnieKipke het volgende:
Als ik Roel was, zou ik Dido al la Rutger Hauer in Turks Fruit, stiekem 's nachts bij haar in bed kruipen, haar dijen uiteen duwen en mn lul in d'r steken... En dan Dido kreunend, uitschreeuwend "Maak me geen kind, maak me geen kind".
denk dat de regie dan snel overschakelt naar ander beeld
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
pi_31234822
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 17:42 schreef Falco het volgende:
Ik denk dat dat nog reuze gaat meevallen hoor, Rob stelt hoge eisen wb huishouden, de andere bewoners vinden dat veel minder belangrijk.

Hij is soms zo'n drill-sergeant als het over opruimen gaat
pi_31234834
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 17:00 schreef muizemeis het volgende:

[..]

Is er wat dat homo gebeuren betreft nog wat spannends gebeurt vanmiddag, heeft menno het al aan meer mensen verteld, hebben de bewoners iets in de gaten, heeft linda al iets door??
Menno heeft het gisteren al aan Linda verteld.

Verder was er een erg interessant onderonsje tussen Menno en Roel, waarbij Menno Roel zat te voeren met hints. Waarschijnlijk vreesde hij dat als hij het rechtstreeks zou zeggen, dat Roel het dan door zou hebben dat het een opdracht was.
Vooral omdat Roel zich in allerlei bochten begon te wringen over dat hij toch echt een week niet gerookt had. Het was een heel raar gesprek over dat je nergens over na moet denken en mensen hun geheimen moet gunnen. Roel "niet zo als Tanja alles gaan uitpluizen, want je weet niet wat je dan verkloot" (of zo iets)
Na het halen van de weekopdracht zei menno nog in bijzijn van Roel "Komt omdat ik mijn sportslip heb aangedaan. Lekker strak"

Verder heeft hij (denk ik) de hele middag besteed aan het knuffelen / slapen met Ingrid om haar bij voorbaat al te verzekeren dat alles OK is tussen hun.
pi_31234844
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 17:40 schreef KonnieKipke het volgende:
Als ik Roel was, zou ik Dido al la Rutger Hauer in Turks Fruit, stiekem 's nachts bij haar in bed kruipen, haar dijen uiteen duwen en mn lul in d'r steken... En dan Dido kreunend, uitschreeuwend "Maak me geen kind, maak me geen kind".
Een live-verkrachting lijkt mij ook wel spannend. Hebben we ook direct de eerste BB-delinquent.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_31234847
Belachelijk dat Tanja apart voedsel krijgt in deze.
pi_31234868
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 17:45 schreef avonne het volgende:

[..]

Menno heeft het gisteren al aan Linda verteld.

Verder was er een erg interessant onderonsje tussen Menno en Roel, waarbij Menno Roel zat te voeren met hints. Waarschijnlijk vreesde hij dat als hij het rechtstreeks zou zeggen, dat Roel het dan door zou hebben dat het een opdracht was.
Vooral omdat Roel zich in allerlei bochten begon te wringen over dat hij toch echt een week niet gerookt had. Het was een heel raar gesprek over dat je nergens over na moet denken en mensen hun geheimen moet gunnen. Roel "niet zo als Tanja alles gaan uitpluizen, want je weet niet wat je dan verkloot" (of zo iets)
Na het halen van de weekopdracht zei menno nog in bijzijn van Roel "Komt omdat ik mijn sportslip heb aangedaan. Lekker strak"

Verder heeft hij (denk ik) de hele middag besteed aan het knuffelen / slapen met Ingrid om haar bij voorbaat al te verzekeren dat alles OK is tussen hun.
Ha thnx
En ipv Linda bedoelde ik natuurlijk Ingrid
De nakende waarheid.
pi_31234882
Moet Tanja al die pakken melk of wat het ook is op gaan drinken?
  donderdag 6 oktober 2005 @ 17:47:58 #187
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_31234905
niemand maar dan ook niemand mag aan haar eten komen
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 17:49:36 #188
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31234934
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 17:46 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Een live-verkrachting lijkt mij ook wel spannend. Hebben we ook direct de eerste BB-deliquent.
Er waren mensen genoeg die van mening waren dat Diane zo ongeveer verkracht is in BB3 door Frenk.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31234953
Tanja krijgt een kant en klaar maaltijd, dacht dat ze dat niet gezond genoeg vond

kom op Tanja waar blijft je principe
  Moderator donderdag 6 oktober 2005 @ 17:50:38 #190
18653 crew  D.
pi_31234962
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 17:46 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Een live-verkrachting lijkt mij ook wel spannend. Hebben we ook direct de eerste BB-delinquent.
wel grappig als ze dan de babykamer ombouwen tot cel en enkel water en brood voeren
  donderdag 6 oktober 2005 @ 17:51:10 #191
65846 Bocaj
47th President.
pi_31234978
Kan het zijn dat een zwangere geen lever mag hebben

Fok is lekker snel!
pi_31234984
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 17:49 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Er waren mensen genoeg die van mening waren dat Diane zo ongeveer verkracht is in BB3 door Frenk.
Als dat toen echt het geval was, dan zou Diane het toch wel laten blijken en zal er toch wel ingegrepen zijn door de overige (?) bewoners en/of Big Brother. Ze laten in een huis vol met camera's toch niet zomaar iemand een vrouw verkrachten?
  Moderator donderdag 6 oktober 2005 @ 17:51:30 #193
18653 crew  D.
pi_31234991
quote:

[..]

nee, die was gewoon te slap om ne te zeggen
pi_31235000
quote:

[..]

(was toch Frank?)
  donderdag 6 oktober 2005 @ 17:52:10 #195
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_31235009
wat eet Tanja??

BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
pi_31235011
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 17:47 schreef AnTjUh het volgende:
niemand maar dan ook niemand mag aan haar eten komen
Klopt. Ik vind dat er ook een sanctie van BB moet komen omdat ze telkens, terwijl ze op rantsoen zitten, toch van haar spullen jatten (zonder te vragen).
Van de koffie weet ik het zeker.
pi_31235022
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 17:50 schreef D.Rose het volgende:

[..]

wel grappig als ze dan de babykamer ombouwen tot cel en enkel water en brood voeren
BB: The Prison, Back to Basic.
pi_31235036
quote:

[..]

Ze zei nee, maar bedoelde ja
pi_31235060
quote:

[..]

jaaaaa, daar lees je in het Dijkshoorn topic ook weer over, wat een suf gedoe was dat
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_31235065
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 17:51 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Als dat toen echt het geval was, dan zou Diane het toch wel laten blijken en zal er toch wel ingegrepen zijn door de overige (?) bewoners en/of Big Brother. Ze laten in een huis vol met camera's toch niet zomaar iemand een vrouw verkrachten?
was het toen niet zo dat zij het zich achteraf niet goed meer kon herinneren ivvm alcohol, maar dat ze op het moment zelf geprotesteerd had?
De nakende waarheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')