Menno heeft in het huis ook al vaak zat een maskertje opgesmeerd hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:25 schreef teamlead het volgende:zo.. huis gepoetst... .
heeft Joost nu echt een maskertje opEn dan nog vragen wie de homo is
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Klinkt als een geslachtsziekte waar je leutert van afrot!
Volgens mij niet, alleen wat aan Roel laten doorschemeren.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:28 schreef ChantalC het volgende:
Misschien heb ik het gemist, maar heeft Menno nog ergens vandaag een coming-out gedaan?![]()
Lol... dat roep ik niet, ze riep zelf toch dat ze altijd op dezelfde zal blijven stemmen tot die persoon eruit is. Ik zelf verwacht ook dat ze toch geswitcht is. We zullen het zien vanavond.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:26 schreef CartWOman het volgende:
Zo pissig als Tanja op Rob reageert...![]()
Ze heeft 'm genomineerd, zeker weten. Hoe hard Scan ook roept dat dat Lieske is.
Nee, hij probeerde t geloof ik wel maar met een weekopdracht en een uur opgesloten zitten in nde slaapkamer, was er niet echt de gelegenheid voor...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:28 schreef ChantalC het volgende:
Misschien heb ik het gemist, maar heeft Menno nog ergens vandaag een coming-out gedaan?![]()
maar dat was een geheime missequote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:27 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Menno heeft in het huis ook al vaak zat een maskertje opgesmeerd hoor.![]()
Is dat wel zo? Volgens mij was dat wat hij zelf zei tegen de personen die hij heeft gesproken over zijn "homo-missie"quote:
Zulk idioot stemgedrag houdt niemand vol... totdat er echte irritaties de kop op steken. Dat is nu duidelijk het geval, Tanja is ook een type die haar afkeer niet kan verbergen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lol... dat roep ik niet, ze riep zelf toch dat ze altijd op dezelfde zal blijven stemmen tot die persoon eruit is. Ik zelf verwacht ook dat ze toch geswitcht is. We zullen het zien vanavond.
Kan BB de make-up niet eens op rantsoen zetten?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:22 schreef MissX het volgende:
pff het is nog geen half zes en Dido is nu al bezig met der make up en der haar voor vanavond
Waarom geloof ik dat niet?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:35 schreef scanman01 het volgende:
Ik wilde Joost capturen, maar Nathalie stond erhelaas net voor.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:21 schreef cuall het volgende:
Speciaal voor Pinball en Loedertje
[afbeelding]
quote:heb hem niet al te bloederig gemaakt
De make-up op rantsoen. Moet de make-up dan pindakaas en ui op brood eten ofzo?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:36 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Kan BB de make-up niet eens op rantsoen zetten?
volgens mij kan dat nog wel leuke situatie opleveren vooral op donderdagquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:36 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Kan BB de make-up niet eens op rantsoen zetten?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De make-up op rantsoen. Moet de make-up dan pindakaas en ui op brood eten ofzo?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |