Kan ookquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:18 schreef Zhenar het volgende:
110 toch?
cuall is gewoon een egoist die in deze BB-fok-users-groep heel duidelijk bezig is om alles voor zichzelf te houden en vooral niet te gaan delen met de rest van de groepquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:17 schreef Pinball het volgende:
[..]
Maak toch maar, lijkt mij wel grappig![]()
![]()
Zoiets ja, in ieder geval meer dan 100 dacht ik.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:18 schreef Zhenar het volgende:
110 toch?
Dan steek ik nog effe een magnum op en druk op f5quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:10 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als jij nou eens braaf naar school gaat om te leren schrijven betaal ik deze maand jouw uitkering wel weer.
Goed?![]()
Dat hebben ze al met al nog snel gedaan danquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:26 schreef Loedertje het volgende:
[afbeelding]
Ze zijn bezig met het ontsmetten van het BB huis.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:26 schreef Loedertje het volgende:
[afbeelding]
Ze zijn bezig met het ontsmetten van het BB huis.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:21 schreef Loedertje het volgende:
[..]
cuall is gewoon een egoist die in deze BB-fok-users-groep heel duidelijk bezig is om alles voor zichzelf te houden en vooral niet te gaan delen met de rest van de groep
Zekerquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:33 schreef milagro het volgende:
Ik ga me maar weer eens ergeren aan hoe Tanja d'r sigaret vasthoudt
Zo met de duim tegen de filter aan
Heel irritant
Oh ja!quote:
Ik denk dat je te veel naar de streams kijkt als je zelfs dat al irritant vindquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:33 schreef milagro het volgende:
Heel irritant
Ze doet Dido naquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:33 schreef milagro het volgende:
Heel irritant
Krijg je een enorm vunzige duim van ook, maar die laat ze dan misschien wel schoon likken door dat arme kindje dat binnenkort op de wereld gezet dreigt te worden.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:33 schreef milagro het volgende:
Heel irritant
Vandaar dat ze nu wanhopige pogingen doet om te laten zien dat ze ook huishoudelijke kwailteiten heeftquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:36 schreef Inca het volgende:
Vanavond, 6 oktober, wordt Chantal in de Live-uitzending op de hoogte gesteld van de mannenspeurtocht die buiten het Huis plaatsvindt.
oh neequote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:35 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik denk dat je te veel naar de streams kijkt als je zelfs dat al irritant vind
nietesquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:36 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze doet Dido na
Alleen maar om Roel te versieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |