Zeg is er niet een plek waar jij moet zij ipv dit forum om inkomen uit arbeid te maken?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:01 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik denk ook niet echt dat hij er moeite voor zou doen. Dan is het net werk namelijk
Ze is idd één van de weinige bewoners die geen kwaad in de zin heeft, dat is (naast haar uiterlijk) wel haar grootste (en enigequote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:59 schreef Lkw het volgende:
Wel denk ik dat ze het meestal wel goed meent, maar als ze in mijn omgeving was, zou ze het slechtste in me losmaken. Volgens mij moet ze eerst eens flink op haar bek gaan in het leven en een taalcursus doen, dan wordt ze misschien wat genoeglijker
Het meest opvallende was haar baddermiddag, heb echt vol verbazing gekeken naar haar scheeracties. Ruim een half uur bezig zijn om met een scheermes je onderbenen te ontharen en vervolgens ook nog met dat mes over haar borsten....en daarboven (begreep daar echt totaal niets van)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:55 schreef cuall het volgende:
Haar dwangmatig bezig zijn met haar kwaaltjes/lichaam.Wie poets er nu 5 minuten zijn tanden en schrobt dagelijks zijn huid ....
Als jij nou eens een snellere server ging zoekenquote:[b]
------------------------------
Dus dit trage kutforum bestaat al 6 jaar?
is er ook wel eens een dag dat het niet zo traag is?
Als jij nou eens braaf naar school gaat om te leren schrijven betaal ik deze maand jouw uitkering wel weer.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:08 schreef pu55y_camper het volgende:
Zeg is er niet een plek waar jij moet zij ipv dit forum om inkomen uit arbeid te maken?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:08 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ze is idd één van de weinige bewoners die geen kwaad in de zin heeft, dat is (naast haar uiterlijk) wel haar grootste (en enige) pluspunt. MINPUNT!
Versieren van een huis en tuin (alles roze) kost nu eenmaal wat tijd.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:59 schreef teamlead het volgende:
waarom zitten ze nu in godsnaam nog in die slaapkamerde spullen van die weekopdracht zullen toch onderhand wel weg zijn zeg...
Dat zag ik ook ja. Snorren, baarden en armen vond ik al erg genoeg, maar ik wist niet dat vrouwen ook hun borsthaar scheren. Juk, wilde ik ook helemaal niet weten.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:09 schreef Loedertje het volgende:
Het meest opvallende was haar baddermiddag, heb echt vol verbazing gekeken naar haar scheeracties. Ruim een half uur bezig zijn om met een scheermes je onderbenen te ontharen en vervolgens ook nog met dat mes over haar borsten....en daarboven (begreep daar echt totaal niets van)
dat hoeft ie alleen te betalen als hij als vader erkend is en zo ook op de aangifte staat als ik het goed gehoord heb van de week zei tanja dat ze vader onbekend kiest en dus ook geen recht heeft op allimentaitequote:
Ja ik had daar voor mijzelf nog een fake-pic van gemaakt, lieske schilt zich dunnetjes af,quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het meest opvallende was haar baddermiddag, heb echt vol verbazing gekeken naar haar scheeracties. Ruim een half uur bezig zijn om met een scheermes je onderbenen te ontharen en vervolgens ook nog met dat mes over haar borsten....en daarboven (begreep daar echt totaal niets van)
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:13 schreef Pinball het volgende:
Dat zag ik ook ja. Snorren, baarden en armen vond ik al erg genoeg, maar ik wist niet dat vrouwen ook hun borsthaar scheren. Juk, wilde ik ook helemaal niet weten.![]()
Weet je al hoeveel ballen ze erin gegooid hadden?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:14 schreef BONG4002 het volgende:
Ligt iedereen nu op bed
Leuk om te horen dat de weekopdracht is geslaagd, nu word er tenminste weer lekker gezopen a.s. weekend!
dan gaat ze ECHT het huis uitquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:12 schreef GraafD het volgende:
kan bb die churendy ( ofzo ) niet voor chantal regelen mag ie een paar daagies logeren kunnen wij nog lachen ook.
107 las ik volgens mijquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:15 schreef Pinball het volgende:
[..]
Weet je al hoeveel ballen ze erin gegooid hadden?
Maak toch maar, lijkt mij wel grappigquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:14 schreef cuall het volgende:
Ja ik had daar voor mijzelf nog een fake-pic van gemaakt, lieske schilt zich dunnetjes af,
maar de fake van Tanja haar gesprongen buikpiercing viel ook niet zo in goede aarde, dus heb ik jullie dit bloederig tafereel maar bespaart.![]()
al die fijngevoelige mensen hier op Fok
Plaatsenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik had daar voor mijzelf nog een fake-pic van gemaakt, lieske schilt zich dunnetjes af,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |