Waar zeg ik dan dat ik denk dat ze dat echt meendequote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:30 schreef Loedertje het volgende:
Lieve schat, elke ouder zal dit soort dingen roepen als er iemand aan zijn/haar kinderen komt, ook jij.
Er is een verschil tussen het zeggen en doen
da's Haags, lekkah latuh staan, joh, megaul, is goed hoah!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:35 schreef Loedertje het volgende:
* Loedertje moet leren schrijven
Kan iemand de TT aanpassen?
Logopedistes
Ja dat kind denk in de eerste plaats om haarzelf en ze voelt zich gewoon genaaid door haar vriend dus. Eerst haar als hoer exploiteren, dan er vandoor gaan en dan ook nog wat van haar stelen(d'r kind).quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt hoor.... maar in haar geval denk ik eigenlijk dat ze vooral haar ex iets niet gunt.. en dat dat dus meer te maken heeft met haar afkeer van haar ex en zijn slet dan met haar liefde voor haar kind....
Als Ingrid consequent is, dan gaat ze gewoon lachenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:36 schreef Bocaj het volgende:
Ing ontploft vananvond als ze het hoort... Heb nu al medelijden....
Helemaal mee eens. Ik dacht ook dat het hier ging om lekker te zeuren over de bewoners ... en niet over medefokkers. Er was een tijd dat de modjes daar op letten, maar dat is blijkbaar niet meer.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
Misschien kan jij dan ook gewoon even zeggen wat je dwarszit ipv je problemen met scanman hier steeds te spuien.
Geldt ook voor Milagro trouwens.
Stuur hem een mailtje of zo, ga niet hier lopen zieken.![]()
zegt Tanja, jaquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:38 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Ja dat kind denk in de eerste plaats om haarzelf en ze voelt zich gewoon genaaid door haar vriend dus. Eerst haar als hoer exploiteren, dan er vandoor gaan en dan ook nog wat van haar stelen(d'r kind).
Wat lopen jullie te bitchen allemaal?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik dacht ook dat het hier ging om lekker te zeuren over de bewoners ... en niet over medefokkers. Er was een tijd dat de modjes daar op letten, maar dat is blijkbaar niet meer.
Lieske is op van de pijn, dus die hoor je niet meerquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:39 schreef Loedertje het volgende:
Hoe is het met Lieske en Chantal?
Alleen maar Ranja of R**K Kinderkolaquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:42 schreef regenworm het volgende:
Vraag me af of BB alle drank dit besteld is gaat afleveren.
Misschien als wraak op het hoerenfeest van zondag.
Ik kan et niet uitleggen maar dat "de hoer laten spelen" is gewoon een gevoel van mij dat zo sterk is dat et een feit is voor me.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:41 schreef milagro het volgende:
[..]
zegt Tanja, ja
Die knul wil dat hele kind niet stelen, volgens mij.
Hij heeft haar ook niet de hoer laten spelen, hij kende haar net.
Zij heeft hem gewoon dubbel en dwars genaaid, alleen had ze gehoopt nog effe verder te kunnen borduren maar dat wil Shurendy niet , die is uitgepunnikt
lijkt mij echt leuk want zullen ze raar kijken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:45 schreef CGJung het volgende:
[..]
Alleen maar Ranja of R**K Kinderkola![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:45 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Ik kan et niet uitleggen maar dat "de hoer laten spelen" is gewoon een gevoel van mij dat zo sterk is dat et een feit is voor me.
Net zoals dat ze al lang en breed aan de crackpijp gezeten heeft ipv extacy wat ze zelf zegt.
Lol jaquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:48 schreef milagro het volgende:
[..]wel ja, joh, je voelt maar raak, hoor
Zo, doodse stilte
Ze vertelt het soms op een toontje (bepaalde toonhoogte ofzo) waar ik eigenlijk niet zo goed tegen kan. Als ze de baard in de keel zou krijgen, zou dat niet zo verkeerd zijn denk ikquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:46 schreef Falco het volgende:
Ik vind Lieske trouwens veel meer te pruimen. Vinden jullie haar nou ook een beetje veranderd? Soms heeft ze zo'n typisch Lieske-verhaal, maar in plaats dat ik me daaraan erger, vind ik het nu eerder vertederend.
Lieske is lieske geworden na de huilbui op de beroemde donderdagmiddagquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:46 schreef Falco het volgende:
Ik vind Lieske trouwens veel meer te pruimen. Vinden jullie haar nou ook een beetje veranderd? Soms heeft ze zo'n typisch Lieske-verhaal, maar in plaats dat ik me daaraan erger, vind ik het nu eerder vertederend.
Die tijd is nog niet voorbij, TT is aangepastquote:
gelijk heeft ie...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:48 schreef scanman01 het volgende:
Roel houdt zich niet echt aan Chantal's tip en ligt weer naast Dido.
[afbeelding]
als hij dat kind niet kan erkennen, valt er weinig te eisen, toch?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:49 schreef Gert het volgende:
Ik geloof er geen hol van dat Shurendy bijster geïnteresseerd is in het kindje.
Waar hij wél geïnteresseerd in is, is eventueel geldelijk gewin als "vader van de Big Brother-baby". En mocht Tanja een flinke geldprijs winnen, dan zal hij vast en zeker proberen daar op de een of andere manier een deel van te krijgen. Desnoods door een omgangregeling met het kind te eisen e.d. waarna Tanja deze eis mag "afkopen".
Die toonhoogte waarop je na elk woord denkt dat ze gaat huilen of zo.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:50 schreef scanman01 het volgende:
Ze vertelt het soms op een toontje (bepaalde toonhoogte ofzo) waar ik eigenlijk niet zo goed tegen kan. Als ze de baard in de keel zou krijgen, zou dat niet zo verkeerd zijn denk ik
Ach, dat schijnt ook maar een oorlelletje te zijn geweestquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:52 schreef Pinball het volgende:
[..]
Die toonhoogte waarop je na elk woord denkt dat ze gaat huilen of zo.
Verschrikkelijk, dan heb ik zin om een dubbele van Gogh te doen![]()
Wat dat betreft had Dido een punt, normaliter zou je zeggen *stik Roel* en je ontloopt hem.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:48 schreef scanman01 het volgende:
Roel houdt zich niet echt aan Chantal's tip en ligt weer naast Dido.
je twee keer de keel laten doorsnijden door een gestoorde moslim?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:52 schreef Pinball het volgende:
[..]
Die toonhoogte waarop je na elk woord denkt dat ze gaat huilen of zo.
Verschrikkelijk, dan heb ik zin om een dubbele van Gogh te doen![]()
Nee bij mij werkt het juist andersom, ik moest er in het begin nog wel om lachen, maar hoe vaker ik haar hoor hoe meer ik me ga ergeren, niet alleen haar verhalen vind ik strontvervelend en inhoudsloos, haar woord gebruik en haar geaffecteerde toontje maken dat ik steeds vaker van stream verander als Lieske aan het woord kom. Haar dwangmatig bezig zijn met haar kwaaltjes/lichaam.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:46 schreef Falco het volgende:
Iedereen heeft zijn eigen maniertjes GNA GNA.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze vertelt het soms op een toontje (bepaalde toonhoogte ofzo) waar ik eigenlijk niet zo goed tegen kan. Als ze de baard in de keel zou krijgen, zou dat niet zo verkeerd zijn denk ik
girlpower!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:54 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Wat dat betreft had Dido een punt, normaliter zou je zeggen *stik Roel* en je ontloopt hem.
In zo'n huis (en nu helemaal in 1 kamer) ontloop je zo'n stalker niet en wil je ook de sfeer niet verpesten door hem publiekelijk af te zeiken als hij weer naar je ligt te staren of als een tekkel achter je aanloopt.
Ze heeft nu slechts een dekbed als bescherming.
Joh als Roel dit niet zou doen, zou ze balen dat ze geen aandacht kreeg en achter roel aan gaan lopen, totdat ze hem weer in haar greep zo9u hebben en dan weer afstoten waardoor roel weer na wat alcohol met de leukste van het huis het nest induiktquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:54 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Wat dat betreft had Dido een punt, normaliter zou je zeggen *stik Roel* en je ontloopt hem.
In zo'n huis (en nu helemaal in 1 kamer) ontloop je zo'n stalker niet en wil je ook de sfeer niet verpesten door hem publiekelijk af te zeiken als hij weer naar je ligt te staren of als een tekkel achter je aanloopt.
Ze heeft nu slechts een dekbed als bescherming.
Zo'n type is dit irl idd .quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:49 schreef Gert het volgende:
Waar hij wél geïnteresseerd in is, is eventueel geldelijk gewin als "vader van de Big Brother-baby". En mocht Tanja een flinke geldprijs winnen, dan zal hij vast en zeker proberen daar op de een of andere manier een deel van te krijgen.
"afkopen".
Ik denk niet dat het hem gaat lukken, ik denk eerder dat hij de kans loopt zelf te moeten betalen voor "onderhoud" (sorry weet ff geen ander woord) van het kind. Omgangsregelingen zijn moeilijk te regelen voor vaders (er bestaan niets voor niets zgn dwaze vaders). Ik vraag me af of het publicitair wel zo'n goede zet is, ik heb dan niet zo'n hoge pet op van Tanja, maar van die Shurendy moet ik helemaal niets hebben (en die heb ik minder vaak gezien dan Tanja)..quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:49 schreef Gert het volgende:
Ik geloof er geen hol van dat Shurendy bijster geïnteresseerd is in het kindje.
Waar hij wél geïnteresseerd in is, is eventueel geldelijk gewin als "vader van de Big Brother-baby". En mocht Tanja een flinke geldprijs winnen, dan zal hij vast en zeker proberen daar op de een of andere manier een deel van te krijgen. Desnoods door een omgangregeling met het kind te eisen e.d. waarna Tanja deze eis mag "afkopen".
oh jesus wat scherpquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:55 schreef milagro het volgende:
[..]
je twee keer de keel laten doorsnijden door een gestoorde moslim?
of bedoel je die andere
Ik bedoelde eigenlijk die andere, maar bij nader inzien geeft de jouwe beter weer hoe ik me voel als Lieske begint te praten jaquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:55 schreef milagro het volgende:
je twee keer de keel laten doorsnijden door een gestoorde moslim?
of bedoel je die andere
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:56 schreef AnTjUh het volgende:
t forum is zo vlug als een [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |