Ja, ik blijf er thuis voorquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:06 schreef scanman01 het volgende:
Ik verheug me op vanavond. Ben toch erg benieuwd wie er genomineerd staan dit keer.
Ben ook benieuwd of Tanja inderdaad zo stug is dat ze blijft stemmen op Lieske... of Joost woord heeft gehouden en stemt op Tanja... en of de rest van de dames op Rob stemmen
Tanja of Dido dus. Die gaan rokenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:07 schreef Rica het volgende:
Het zou ook wel een leuk experiment zijn om de bewoners opdracht te geven op de kamer te blijven en ze daar gewoon laten zitten. Zonder verder bericht. Kijken hoe lang ze blijven zitten.
En wie dan uiteindelijk als eerste het lef heeft om de kamer uit te gaan wordt beloond.
He niet Dido bashen hoor ze heeft op Friday, August 26, 2005, nog de afwas gedaan!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:46 schreef KRIBBET het volgende:
Heeft iemand ooit Dido wel is zien afwassen of drogen![]()
Ze steekt volgens mij echt geen poot uit![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:09 schreef BBscanner het volgende:
[..]
He niet Dido bashen hoor ze heeft op Friday, August 26, 2005, nog de afwas gedaan!![]()
[afbeelding]
Of Ingrid, die heeft een zwakke blaas.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
Tanja of Dido dus. Die gaan roken
Bedoelde ze met die twee niet de ex en de slet?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat werd vannacht ook wel duidelijk. Als haar ex vriend zou proberen haar kind van haar af te pakken met die nieuwe 'slet' van hem (haar woorden), dan zou ze ze alle twee doodschieten.
Dus ze geeft duidelijk veel om 'het kindje'.
Tjah, jij zou er pas achter komen dat 1 van je kids is verdwenen als je op fok een link naar een vers nieuwsbericht op nu.nl tegenkwamquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat werd vannacht ook wel duidelijk. Als haar ex vriend zou proberen haar kind van haar af te pakken met die nieuwe 'slet' van hem (haar woorden), dan zou ze ze alle twee doodschieten.
Dus ze geeft duidelijk veel om 'het kindje'.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:02 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ja, duh.
Dat is net zoiets als zeggen dat ze adem haalt.
Net zo vervelend, maar onontkoombaar.
Of Linda *ik heb gofferdomme al een paar uur geen orgasme gehad en ik moet nu gewoon vingeren kan ik daarna meteen ff poepen*quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
Tanja of Dido dus. Die gaan roken
En het hondje van Dido ligt ook weer te kwijlenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:15 schreef Bocaj het volgende:
Nat ligt ook lekker zo te zien!
Ja maar haar deurtje is dichtquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:16 schreef Loedertje het volgende:
[..]
En het hondje van Dido ligt ook weer te kwijlen
Jep... dat zeg ik. Ik bedoelde niet dat ze het kindje zou doodschieten.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:13 schreef demins het volgende:
[..]
Bedoelde ze met die twee niet de ex en de slet?
Ok mannen, als je je opgeeft voor de Chantal zoekt Man-show (brrrr) draag dan lipgloss. (of stuur d'r een vibro ingesmeerd met lipglossquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:17 schreef milagro het volgende:
Een man mag lip gloss opdoen volgens Chantal....
NOU ECHT NIET, HÈ
Waar slaat dat nou weer opquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:13 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Tjah, jij zou er pas achter komen dat 1 van je kids is verdwenen als je op fok een link naar een vers nieuwsbericht op nu.nl tegenkwam
Waarom zou je je inhoudenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op![]()
Je bent weer lekker persoonlijk aan het schrijven.![]()
Maar ik zal me dit keer inhouden.
ach, beginnende regisseurs moeten het toch ergens leren..........quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:21 schreef pu55y_camper het volgende:
DE regie is weer lekker bezig geluid klopt niet met et beeld
Hield jij je maar eens in voordat je weer eens iets belachelijks schrijft over iemand die je totaal niet kent. Zou helemaal niet verkeerd zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:21 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Waarom zou je je inhouden
Is niet goed voor je, opkroppen van emoties
Ze moeten ook nog alle stickertjes van de grond af pulken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:20 schreef BBscanner het volgende:
Hoe lang duurt het in godsnaam om een korfbal paal uit de tuin te halen???
Dit is echt weer ff zieken van BB om te kijken hoe de groep zich gedraagt in de isolatiecel.![]()
Misschien kan jij dan ook gewoon even zeggen wat je dwarszit ipv je problemen met scanman hier steeds te spuien.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:21 schreef Loedertje het volgende:
Waarom zou je je inhouden
Is niet goed voor je, opkroppen van emoties
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:23 schreef Rica het volgende:
Ik ga weg van dit fantastische HOERENFORUM!!
Hopenlijk op tijd terug voor de live.![]()
En dat ze het kindje niet doodschiet betekent dat ze er echt wel van houdt....?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep... dat zeg ik. Ik bedoelde niet dat ze het kindje zou doodschieten.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:23 schreef Rica het volgende:
Ik ga weg van dit fantastische HOERENFORUM!!
Hopenlijk op tijd terug voor de live.![]()
Maar ik zou nog wel graag een antwoord hebben waar deze idiote opmerking vandaan kwam en waarom je de drang voelde die te plaatsen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:13 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Tjah, jij zou er pas achter komen dat 1 van je kids is verdwenen als je op fok een link naar een vers nieuwsbericht op nu.nl tegenkwam
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:24 schreef Bocaj het volgende:
@Loedertje & Scanman..... (Ga anders effe msnenenenenenene)
Inderdaad, ik laat z'n telefoon een keer omgaan, komt ie wel naar beneden. Roepen dat doe iik niet meerquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:02 schreef cuall het volgende:
[..]
roepen?
zeggen?
Weet je wel op welk volume de muziek tegenwoordig staatmijn volume kan daar niet overheen
ben te lui om steeds naar boven te lopen![]()
Die conclusie mag jij eraan verbinden. Ze is nu wel al blijkbaar zo gehecht aan haar kindje dat ze de personen zal vermoorden die het kindje van haar af durven nemen. Dat waren haar letterlijke woorden vannacht.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:24 schreef demins het volgende:
[..]
En dat ze het kindje niet doodschiet betekent dat ze er echt wel van houdt....?
of dat ze een normaal mens is.......normale mensen schieten geen kindjes dood.....ook geen exxen maar dat is een ander verhaalquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:24 schreef demins het volgende:
[..]
En dat ze het kindje niet doodschiet betekent dat ze er echt wel van houdt....?
Kijk ! Maar ~! Dat doen we hier toch allemaalquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hield jij je maar eens in voordat je weer eens iets belachelijks schrijft over iemand die je totaal niet kent. Zou helemaal niet verkeerd zijn.
stel je niet zo aan, zegquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
Misschien kan jij dan ook gewoon even zeggen wat je dwarszit ipv je problemen met scanman hier steeds te spuien.
Geldt ook voor Milagro trouwens.
Stuur hem een mailtje of zo, ga niet hier lopen zieken.![]()
Ik hoop dat je gelijk hebt hoor.... maar in haar geval denk ik eigenlijk dat ze vooral haar ex iets niet gunt.. en dat dat dus meer te maken heeft met haar afkeer van haar ex en zijn slet dan met haar liefde voor haar kind....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die conclusie mag jij eraan verbinden. Ze is nu wel al blijkbaar zo gehecht aan haar kindje dat ze de personen zal vermoorden die het kindje van haar af durven nemen. Dat waren haar letterlijke woorden vannacht.
Lieve schat, elke ouder zal dit soort dingen roepen als er iemand aan zijn/haar kinderen komt, ook jij.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die conclusie mag jij eraan verbinden. Ze is nu wel al blijkbaar zo gehecht aan haar kindje dat ze de personen zal vermoorden die het kindje van haar af durven nemen. Dat waren haar letterlijke woorden vannacht.
haar exquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt hoor.... maar in haar geval denk ik eigenlijk dat ze vooral haar ex iets niet gunt.. en dat dat dus meer te maken heeft met haar afkeer van haar ex en zijn slet dan met haar liefde voor haar kind....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |