Ik kan et niet uitleggen maar dat "de hoer laten spelen" is gewoon een gevoel van mij dat zo sterk is dat et een feit is voor me.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:41 schreef milagro het volgende:
[..]
zegt Tanja, ja
Die knul wil dat hele kind niet stelen, volgens mij.
Hij heeft haar ook niet de hoer laten spelen, hij kende haar net.
Zij heeft hem gewoon dubbel en dwars genaaid, alleen had ze gehoopt nog effe verder te kunnen borduren maar dat wil Shurendy niet , die is uitgepunnikt
lijkt mij echt leuk want zullen ze raar kijken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:45 schreef CGJung het volgende:
[..]
Alleen maar Ranja of R**K Kinderkola![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:45 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Ik kan et niet uitleggen maar dat "de hoer laten spelen" is gewoon een gevoel van mij dat zo sterk is dat et een feit is voor me.
Net zoals dat ze al lang en breed aan de crackpijp gezeten heeft ipv extacy wat ze zelf zegt.
Lol jaquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:48 schreef milagro het volgende:
[..]wel ja, joh, je voelt maar raak, hoor
Zo, doodse stilte
Ze vertelt het soms op een toontje (bepaalde toonhoogte ofzo) waar ik eigenlijk niet zo goed tegen kan. Als ze de baard in de keel zou krijgen, zou dat niet zo verkeerd zijn denk ikquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:46 schreef Falco het volgende:
Ik vind Lieske trouwens veel meer te pruimen. Vinden jullie haar nou ook een beetje veranderd? Soms heeft ze zo'n typisch Lieske-verhaal, maar in plaats dat ik me daaraan erger, vind ik het nu eerder vertederend.
Lieske is lieske geworden na de huilbui op de beroemde donderdagmiddagquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:46 schreef Falco het volgende:
Ik vind Lieske trouwens veel meer te pruimen. Vinden jullie haar nou ook een beetje veranderd? Soms heeft ze zo'n typisch Lieske-verhaal, maar in plaats dat ik me daaraan erger, vind ik het nu eerder vertederend.
Die tijd is nog niet voorbij, TT is aangepastquote:
gelijk heeft ie...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:48 schreef scanman01 het volgende:
Roel houdt zich niet echt aan Chantal's tip en ligt weer naast Dido.
[afbeelding]
als hij dat kind niet kan erkennen, valt er weinig te eisen, toch?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:49 schreef Gert het volgende:
Ik geloof er geen hol van dat Shurendy bijster geïnteresseerd is in het kindje.
Waar hij wél geïnteresseerd in is, is eventueel geldelijk gewin als "vader van de Big Brother-baby". En mocht Tanja een flinke geldprijs winnen, dan zal hij vast en zeker proberen daar op de een of andere manier een deel van te krijgen. Desnoods door een omgangregeling met het kind te eisen e.d. waarna Tanja deze eis mag "afkopen".
Die toonhoogte waarop je na elk woord denkt dat ze gaat huilen of zo.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:50 schreef scanman01 het volgende:
Ze vertelt het soms op een toontje (bepaalde toonhoogte ofzo) waar ik eigenlijk niet zo goed tegen kan. Als ze de baard in de keel zou krijgen, zou dat niet zo verkeerd zijn denk ik
Ach, dat schijnt ook maar een oorlelletje te zijn geweestquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:52 schreef Pinball het volgende:
[..]
Die toonhoogte waarop je na elk woord denkt dat ze gaat huilen of zo.
Verschrikkelijk, dan heb ik zin om een dubbele van Gogh te doen![]()
Wat dat betreft had Dido een punt, normaliter zou je zeggen *stik Roel* en je ontloopt hem.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:48 schreef scanman01 het volgende:
Roel houdt zich niet echt aan Chantal's tip en ligt weer naast Dido.
je twee keer de keel laten doorsnijden door een gestoorde moslim?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:52 schreef Pinball het volgende:
[..]
Die toonhoogte waarop je na elk woord denkt dat ze gaat huilen of zo.
Verschrikkelijk, dan heb ik zin om een dubbele van Gogh te doen![]()
Nee bij mij werkt het juist andersom, ik moest er in het begin nog wel om lachen, maar hoe vaker ik haar hoor hoe meer ik me ga ergeren, niet alleen haar verhalen vind ik strontvervelend en inhoudsloos, haar woord gebruik en haar geaffecteerde toontje maken dat ik steeds vaker van stream verander als Lieske aan het woord kom. Haar dwangmatig bezig zijn met haar kwaaltjes/lichaam.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:46 schreef Falco het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |