erover heen gezeken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:17 schreef D.Rose het volgende:
Wat had Rob met de broek van Linda gedaan?
Rob in iedergeval!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:21 schreef scanman01 het volgende:
Gaat vanavond de laatste week in voor één van deze twee bewoners?
[afbeelding]
[afbeelding]
zeikerdquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
als je niets zinnigs te zeggen hebt, zeg dan niets
Kan er maar 1 zijn. Dus Rob gaat zeker exit volgens jou?quote:
Per abuis te heet gewassen!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:17 schreef D.Rose het volgende:
Wat had Rob met de broek van Linda gedaan?
dadelijkquote:
Tanja zou Lieske blijven nomineren tot ze er uit wasquote:Tanja gaat Roel of Linda nomineren
Ja, want als ik het zo hoor vinden de vrouwen hem een creep!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kan er maar 1 zijn. Dus Rob gaat zeker exit volgens jou?
Zou wel jammer zijn, vind haar wel een bloemmetje in huis!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:26 schreef scanman01 het volgende:
Als Dido vanavond genomineerd wordt, vier ik een feestje
[afbeelding]
Maar de mensen thuis ook? Daar gaat het om. Als die hem niet wegstemmen, gaat dus voor hem niet de laatste week in vanavond.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:26 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, want als ik het zo hoor vinden de vrouwen hem een creep!
Hij zat bij de witte wasquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
alleen de broek, of een hele machine?
Ze zei dat ze er ws vanaf zou stappen, die taktiek.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dadelijk
[..]
Tanja zou Lieske blijven nomineren tot ze er uit was
Als ze genomineerd is, hoeft ze er nog niet uit te liggen. Ik wil alleen graag zien hoe mevrouw de koningin reageert als ze blijkt te zijn genomineerd door 1 of meerdere bewoners. Volgens mij kan ze daar helemaal niet mee omgaan.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:28 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zou wel jammer zijn, vind haar wel een bloemmetje in huis!
ze wordt toch niet weggestemdquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:28 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zou wel jammer zijn, vind haar wel een bloemmetje in huis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |