Weet Natelie wat het is dan??? *wat zijn die rare groene dingen* (tuinbonen) oooow, waar kan je die kopen dan...... grrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik weet het niet maar Nathalie lijkt het erg lekker te vinden.
erover heen gezeken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:17 schreef D.Rose het volgende:
Wat had Rob met de broek van Linda gedaan?
Rob in iedergeval!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:21 schreef scanman01 het volgende:
Gaat vanavond de laatste week in voor één van deze twee bewoners?
[afbeelding]
[afbeelding]
zeikerdquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
als je niets zinnigs te zeggen hebt, zeg dan niets
Kan er maar 1 zijn. Dus Rob gaat zeker exit volgens jou?quote:
Per abuis te heet gewassen!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:17 schreef D.Rose het volgende:
Wat had Rob met de broek van Linda gedaan?
dadelijkquote:
Tanja zou Lieske blijven nomineren tot ze er uit wasquote:Tanja gaat Roel of Linda nomineren
Ja, want als ik het zo hoor vinden de vrouwen hem een creep!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kan er maar 1 zijn. Dus Rob gaat zeker exit volgens jou?
Zou wel jammer zijn, vind haar wel een bloemmetje in huis!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:26 schreef scanman01 het volgende:
Als Dido vanavond genomineerd wordt, vier ik een feestje
[afbeelding]
Maar de mensen thuis ook? Daar gaat het om. Als die hem niet wegstemmen, gaat dus voor hem niet de laatste week in vanavond.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:26 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, want als ik het zo hoor vinden de vrouwen hem een creep!
Hij zat bij de witte wasquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
alleen de broek, of een hele machine?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |