nou, nee hoor, niet als je weet hoe dat wijf eruit zagquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:02 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat zou dan leuke beelden moeten hebben opgeleverd.![]()
Alles onder de dekens. Er deden allemaal geluidsopnames de ronde op fok waarin je haar duidelijk meerdere keren "nee" hoorde zeggen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:02 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat zou dan leuke beelden moeten hebben opgeleverd.![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:57 schreef avonne het volgende:
[..]
En inderdaad, zwangere vrouwen mogen geen rauwe kaas
Het zou mij niet eens verrassen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:01 schreef milagro het volgende:
Ze eet het gewoon helemaal op en als iemand dan zegt "zo, dat heeft gesmaakt zeker, Tan!"
dan gaat ze los"nou, het is dat er niets anders was en ik erge trek had, maar anders...."
of ze pleurt het weer in de afvalbak... of mag zij dit keer delen inmiddels?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:01 schreef milagro het volgende:
Ze eet het gewoon helemaal op en als iemand dan zegt "zo, dat heeft gesmaakt zeker, Tan!"
dan gaat ze los"nou, het is dat er niets anders was en ik erge trek had, maar anders...."
Maar toen vroeg Frenk of hij er wel in zatquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er deden allemaal geluidsopnames de ronde op fok waarin je haar duidelijk meerdere keren "nee" hoorde zeggen.
Iew....dan weet ik al genoeg.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:03 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, nee hoor, niet als je weet hoe dat wijf eruit zag
Hoorde je hem ook vragen: is dit het goede gat? en dit dan? of deze hier?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alles onder de dekens. Er deden allemaal geluidsopnames de ronde op fok waarin je haar duidelijk meerdere keren "nee" hoorde zeggen.
Stel dat Roel en Linda als laatste 2 bewoners in het huis overblijven, dan zie ik zoiets nog wel een keer gebeuren, maar dan met medewerking van beide kanten, wanneer ze echt botergeil zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar toen vroeg Frenk of hij er wel in zat
kaas gemaakt van onbewerkte melk wordt daar mee bedoeldquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:04 schreef cuall het volgende:
[..]
wat is rauwe kaas?
Heb daar nog nooit van gehoord
kaas die niet gekookt of gebakken isquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:04 schreef cuall het volgende:
[..]
wat is rauwe kaas?
Heb daar nog nooit van gehoord
Was een grapje van één van de fokkers hier....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:02 schreef Jobbeltje het volgende:
Waarom is het BB huis nou schoongemaakt/ontsmet?
Nee, dat is mijn mond.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hoorde je hem ook vragen: is dit het goede gat? en dit dan? of deze hier?
Breek me de bek niet open!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:06 schreef scanman01 het volgende:
Oh ja... Als toevoeging. Er waren flink wat fokkers die zelf aangifte wilden doen vanverkrachting in het BB huis. Dat werd toen heel serieus over gesproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |