Inderdaad, mensen die te beroerd zijn om fatsoenlijk te likken moeten gestraft wordenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:05 schreef kippiej het volgende:
Terecht, je kan niet eens een postzegel opplakken
Stuur maar naar mijn bankrekeningquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:08 schreef MaRySe het volgende:
Djeeeeeeeeeeeeez
En nu krijg ik studiefinanciering terwijl ik het geen eens wil
Lijkt wel op het UWV. Maar da's offtopicquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:29 schreef MaRySe het volgende:
Bel ik om het uit te leggen:
Oh ja dat is kut voor je
Wat is UWV?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:32 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Lijkt wel op het UWV. Maar da's offtopic
Onder welke steen kom jij vandaan dat je nog aan postzegels moet likken? Serieus, de laatste keer dat ik die postzegels zag stonden er nog geen euro's op!quote:
Wat dacht je dan? Ze krijgen duizenden telefoontjes per dag binnen en hebben absoluut niets te maken met de inkomende post.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:29 schreef MaRySe het volgende:
Bel ik om het uit te leggen:
Oh ja dat is kut voor je
Op de website van de ib-groep.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:13 schreef tonks het volgende:
Hoi,ja. beetje offtopic. maar waar kan ik uitrekenen hoeveel stufi ik krijg?
Dankje, maar ik snap er niks van, krijg ik nou 326 per maand of in 5 maanden?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Op de website van de ib-groep.
Ja ik meen het![]()
![]()
Ja ?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:08 schreef MaRySe het volgende:
Djeeeeeeeeeeeeez
Daar moet je je hele studie mee doen!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:20 schreef tonks het volgende:
[..]
Dankje, maar ik snap er niks van, krijg ik nou 326 per maand of in 5 maanden?
quote:
Nee, die komt pas eind november!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:25 schreef DR878 het volgende:
[..]
, moet jij niet je baby verzorgen ?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:18 schreef ErwinRommel het volgende:
Sorry, maar wtf is "STUFI" ??
Om te huilen ja........quote:
ja. daarom pleit ik voor een "Dikke Fok!VanDalle"quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:03 schreef Syytön het volgende:
[quote]Op donderdag 6 oktober 2005 20:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Om te huilen ja........
Ik kon het woord niet terug vinden in de "dikke van dale".
gek he? Gek he? Dat er mensen zijn die nooit een STUDIE FINANCIERING (zeg dat dan gewoon) hebben genoten.
[/quote
alle fok afkortingen en uitdrukkingen moeten zeker ook in de Dikke Van Dale.]
Omdat ik al 3x eerder heb gebeld en ze me toen wel te woord stonden en exact uitlegde wat ik moest doen etc.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:19 schreef Natalie het volgende:
[..]
Wat dacht je dan? Ze krijgen duizenden telefoontjes per dag binnen en hebben absoluut niets te maken met de inkomende post.
wat'n kearls, onnie dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:18 schreef 9christensen het volgende:
wat een honden ofnie dan
Hoe kunnen ze het bedrag voor die strafport op je stufi inhouden als je geen stufi meer wil ontvangen?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:37 schreef MaRySe het volgende:
Het was dus om me uit te schrijven bij de hoge school
zodat ik geen studiefinanciering ga krijgen
Bezwaar indienen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:22 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Omdat ik al 3x eerder heb gebeld en ze me toen wel te woord stonden en exact uitlegde wat ik moest doen etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |