Inderdaad, mensen die te beroerd zijn om fatsoenlijk te likken moeten gestraft wordenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:05 schreef kippiej het volgende:
Terecht, je kan niet eens een postzegel opplakken
Stuur maar naar mijn bankrekeningquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:08 schreef MaRySe het volgende:
Djeeeeeeeeeeeeez
En nu krijg ik studiefinanciering terwijl ik het geen eens wil
Lijkt wel op het UWV. Maar da's offtopicquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:29 schreef MaRySe het volgende:
Bel ik om het uit te leggen:
Oh ja dat is kut voor je
Wat is UWV?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:32 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Lijkt wel op het UWV. Maar da's offtopic
Onder welke steen kom jij vandaan dat je nog aan postzegels moet likken? Serieus, de laatste keer dat ik die postzegels zag stonden er nog geen euro's op!quote:
Wat dacht je dan? Ze krijgen duizenden telefoontjes per dag binnen en hebben absoluut niets te maken met de inkomende post.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:29 schreef MaRySe het volgende:
Bel ik om het uit te leggen:
Oh ja dat is kut voor je
Op de website van de ib-groep.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:13 schreef tonks het volgende:
Hoi,ja. beetje offtopic. maar waar kan ik uitrekenen hoeveel stufi ik krijg?
Dankje, maar ik snap er niks van, krijg ik nou 326 per maand of in 5 maanden?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Op de website van de ib-groep.
Ja ik meen het![]()
![]()
Ja ?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:08 schreef MaRySe het volgende:
Djeeeeeeeeeeeeez
Daar moet je je hele studie mee doen!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:20 schreef tonks het volgende:
[..]
Dankje, maar ik snap er niks van, krijg ik nou 326 per maand of in 5 maanden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |