*onderduik*quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
hier peet,
gewoon stappen en slapen enzo![]()
met euhm, je weet wel?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
hier peet,
gewoon stappen en slapen enzo![]()
Ieuw.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:12 schreef DennisMoore het volgende:
*verveel*
Zal ik een boek gaan lezen...
quote:hoi hoi ik ben erik ik ben 16 jaar ikke zit nog op het voord geset onderwijs maar ga volgend jaar de kappers opleidingh doen ik heb ook nog een zus een schat van een meid en ik heb ook nog een moeder en die is ook heel lief nou ik weet ijgenlijk niks meer te schrijven
Vertel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:18 schreef DennisMoore het volgende:
Bovendien heb ik een best wel interessant nieuw boek..
Waarom hebben dat soort interessante boeken altijd van die afgrijselijke webpagina's... laat je weten wat je ervan vindt? Klinkt erg cool.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:21 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
http://www.brammoerland.com/2gnostiek/SchatgravenPagina.html
Remind mequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:27 schreef wonderer het volgende:
Waarom hebben dat soort interessante boeken altijd van die afgrijselijke webpagina's... laat je weten wat je ervan vindt? Klinkt erg cool.
Is goed, dan ben jij Sharon Dijksma, he?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:28 schreef Great_Expectations het volgende:
Volgens mij is DM stiekem een kloon van Balkenende..
Ik ken het probleemquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Remind me.
Ik ben nu 'bezig' in vijf boeken tegelijk... dus ik moet 'm eerst maar eens zien uit te lezen..
Hoewel, deze heb ik wél uitgelezen, is meer een historisch boekje, beschrijvend:
http://search.barnesandnoble.com/booksearch/isbnInquiry.asp?endeca=1&isbn=0394502787&itm=2
Ik zit meer op Active Topics te klikken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:44 schreef wonderer het volgende:
Ik ken het probleemGa maar gauw lezen dan in plaats van hier op F5 te rammen
of je word ziek net als ikquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:48 schreef creno het volgende:
ik voel me nog steeds slap
maar ja ik heb al mijn energie waarschijnlijk verbruikt tijdens het werken ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |