Hallo Jan-Gerritquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En i/d Metro, en Daphne zei t bij Boulevard
En ik zat gister bij Claudia i/d uitzending
In eindhoven iets homo-achtigs? *LOL*quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:12 schreef Great_Expectations het volgende:
Maar misschien is er vanavond weer iets homo-achtigs te doen ofzo en dat ze daar allemaal op af zijn gekomen..
Ja, je zou niet zeggen dat ze daar dan al donderdag voor naar E. komen. Maar misschien was het ook meer het mooie weer, wat alle shoppende homo's naar de stad trok, want een beetje nicht werkt part-time om op vrijdag te kunnen winkelen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In eindhoven iets homo-achtigs? *LOL*
O ja, de DS is weer gay op zondag .... maar goed, tis vrijdag ---> *LOL*
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:19 schreef DennisMoore het volgende:
Eindhoven, gay capital of ehm... Brabant ofzo.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:44 schreef xman het volgende:
Ik zit zo op gay.nl te kijken en kom tot de conclusie dat alle echt leuke jongens allemaal in Tillburg of in Eindhoven (of omgeving) wonen.
Dan moet je eens op maandagochtend kijken! Dan zijn de kappers vrij en veel opticiens ook (jawel, ook dat is een nichtenberoep) en dan zijn er ook velen net uit het nest van een onbekende hunk gekropen die ze op de zondagavond gayfeesten hebben ontmoet en die gaan dan ook nog ff shoppen (want ze zijn net bruut na het ontbijt naar buiten gewerkt)quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, je zou niet zeggen dat ze daar dan al donderdag voor naar E. komen. Maar misschien was het ook meer het mooie weer, wat alle shoppende homo's naar de stad trok, want een beetje nicht werkt part-time om op vrijdag te kunnen winkelen..
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan moet je eens op maandagochtend kijken! Dan zijn de kappers vrij en veel opticiens ook (jawel, ook dat is een nichtenberoep)
Hoi... NIet verdwalen in de grotten, he?quote:
Geinig, die heb ik wel eens in een show met Frank Groothof gezien, werd ze helemaal betrokken bij die show (de rest van de band ook trouwens). Carmen was dat geloof ik.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:19 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
http://www.digischool.nl/ckv1/muziek/lovsky/fay_lovsky.htm
Ze heeft maar één 'hitje', ieder jaar rond kerst regelmatig op de radio: "Christmas was a friend of mine".quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:22 schreef wonderer het volgende:
Geinig, die heb ik wel eens in een show met Frank Groothof gezien, werd ze helemaal betrokken bij die show (de rest van de band ook trouwens). Carmen was dat geloof ik.
Vanwaar je post dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ze heeft maar één 'hitje', ieder jaar rond kerst regelmatig op de radio: "Christmas was a friend of mine".
Fay Lovsky & La Bande Dessineequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ze heeft maar één 'hitje', ieder jaar rond kerst regelmatig op de radio: "Christmas was a friend of mine".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |