Da's een flink hogedrukgebied. Binnenkort draait de wind naar het oosten, ik ben benieuwd.quote:Een zeer groot hogedrukgebied,dat zich
vandaag helemaal uitstrekt van Polen
tot diep in China,staat aan de basis
van ons mooie weer.Het neemt langzaam
in kracht af,voor ons verandert weinig.
Eerst is het hier en daar nevelig,
verder wordt het opnieuw zonnig en warm
met 21-C landinwaarts.Later op de dag
komt in het westen meer bewolking.
Donderdag wordt een aardige dag met
wat zon en 19 graden.Wel kan later een
bui vallen,evenals op vrijdag.De maxima
gaan dan naar 16-C,maar de zon blijft.
Misschienj morgen een beetje, de meeste kans in het westen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:37 schreef i2Them2 het volgende:
Hier super lekker weer, op de wind na. Wanneer krijgen we weer regen? Al een tijd geen neerslag meer gehad.
ik hoop in ieder geval van wel.. de bomen zijn hier inderdaad nog erg groen over het algemeen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:24 schreef michiel_merk het volgende:
Oktober met groene blaân, duidt een strenge winter aan.![]()
ben benieuwd of de spreuk een beetje klopt![]()
ik denk niet dat we dat gaan halen, da's nog 17 dagen, maar in de richting komen doen we nu al wel. Nog altijd lekker weer trouwens.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:52 schreef DemonRage het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat op 1 november van 2001 de bomen nog groen waren.(of het was 2002... denk dat het 2001 was)
Ik ken het gezegde dat afhankelijk van de vruchten aan de bomen er een wel of geen strenge winter komt.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:24 schreef michiel_merk het volgende:
Oktober met groene blaân, duidt een strenge winter aan.![]()
ben benieuwd of de spreuk een beetje klopt![]()
Hier hangt ook wat donkerdere bewolking ten N, maar regen heb ik al lang niet meer gezienquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:19 schreef i2Them2 het volgende:
Hier gister rond 22:30 wat spettertjes, maar stelde niks voor. Nu is het grouw met een temperatuur van 14,6 graden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |