quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:41 schreef NRH het volgende:
Renner van het seizoen: ... Tom Boonen
Beste team van het seizoen: ... CSC
Mooiste eendagswedstrijd van het seizoen: ... WK
Mooiste grote ronde: ... Tour de France
Mooiste kleine ronde: ... Ronde van Polen
Mooiste etappe in een ronde: ... Tour-etappe van Pieter Weening
Beste Nederlander: ... Weening
Beste Belg na Tom Boonen: ... Gilbert
Beste nieuwkomer internationaal: ... Danielson
Beste nieuwkomer Nederland: ... T. Dekker
Beste nieuwkomer België: ... x
Beste comeback: ... x
Meest tegenvallende wedstrijd: ... AGR
Meest tegenvallende renner: ... Ullrich
Meest gemiste renner (vorig jaar gestopt of te veel geblesseerd): ... Lance Armstrong
Meeste verassende renner: ... Di Luca
Cijfer voor dit wielerseizoen (1-10): ... 7
Hier kijk ik voor volgend seizoen het meest naar uit: ... De Tour in Nederland
Ik vind Nuyens een van de beste eendagsrenners van het seizoen, zeker wat de kleinere eendagskoersen betreft.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:13 schreef Bartoli het volgende:
Nuyens is de enigste die na Boonen wat gewonnen heeft. Van Huffel heeft niks gewonnen maar wel aardig meegedaan in de verschillende klassementen. Nuyens won Het Volk, Ronde van Groot Brittanie, GP Wallonië enzo dat mag tot op zijn minst bij die 11e plek in de Giro van Wimmeke gezet worden.
niet helemaal objectief vind ik. Je kijkt egl puur en alleen naar de Tourquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:29 schreef sitting_elfling het volgende:
Renner van het seizoen: ... Armstrong .. voor mij zelf dan haeIk wachtte het hele jaar op dag 1 van de tour
.
Beste team van het seizoen: ... DSC en CSC
Mooiste eendagswedstrijd van het seizoen: ... Zuri Metzgete
Mooiste grote ronde: ... VUELTA & TOUR
Mooiste kleine ronde: ... Parijs-Nice
Mooiste etappe in een ronde: ... Winst salvodelli in de 1na laatste etappe giro en zijn etappe overwinning in de Tour .. net op de meet die noor ofzo verslagen
Beste Nederlander: ... Weening
Beste Belg na Stijn Devolder: .. Tom Boonen![]()
Beste nieuwkomer internationaal: ...Danielson
Beste nieuwkomer Nederland: ... Weening
Beste comeback: ... Salvodelli en Menchov
Meest tegenvallende wedstrijd: ... Ronde van Polen & Ronde van Nederland
Meest tegenvallende renner: ... Di Luca, Ullrich, Basso
Meest gemiste renner (vorig jaar gestopt of te veel geblesseerd): ... ARMSTRONG
Meeste verassende renner: ...Rasmussen / Danielson / Devolder / Menchov / Mancebo ( 2 rondes goed presteren! )
Cijfer voor dit wielerseizoen (1-10): ...7 heb weer genoten maar het was zo kortmaar toch .. de tour! , rasmussen en menchov, giro met salvodelli, bettini in zurich .. geweldig!
Hier kijk ik voor volgend seizoen het meest naar uit: ... De tour met Rabobank / flecha/rasmussen/menchov.
Met dat 1e ben ik het met je eens, Di Luca vooral had het seizoen van zijn leven. Basso was ook heel sterk.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:59 schreef Bartoli het volgende:
[..]
niet helemaal objectief vind ik. Je kijkt egl puur en alleen naar de Tour![]()
Tegenvallers Di Luca en Basso, naar welk wielerseizoen heb jij gekeken
![]()
En dat Armstrong gemist is ook al bullshit want als je het zo bekijkt zou je die naam pasover 365 dagen mogen noemen![]()
Ben ik het mee eens. Armstrong had zich toch eens in LBL of de Waalse Pijl moeten laten zien, vooral omdat hij dat vooraf aankondigde.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Met dat 1e ben ik het met je eens, Di Luca vooral had het seizoen van zijn leven. Basso was ook heel sterk.
Maar Armstrong heb ik ook gemist hoor, ik had hem graag in de AGR en LBL gezien bijvoorbeeld. Of het WK.
Basso vond ik tegenvallen. Ik had namelijk .. voor het seizoen begon, meer van hem verwacht, hij heeft alleen giro/tour gereden voor succes. Het leek armstrong wel. En ik vond Bassie in de tour nogal tegenvallen, het eeuwige gezanik van ik probeer lance wel aan te vallen. Wat naar mijn mening niet goed genoeg geprobeerd werd. Daarbij vond ik zijn optreden in de Giro .. ook zeker erg dubieus. Di Luca vond ik tegenvallen vanwege het feit dat ik zijn suprematie sterker achtte, nu was het slechts in het begin van het seizoen echt winnen, was zeker top!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:59 schreef Bartoli het volgende:
[..]
niet helemaal objectief vind ik. Je kijkt egl puur en alleen naar de Tour![]()
Tegenvallers Di Luca en Basso, naar welk wielerseizoen heb jij gekeken
![]()
En dat Armstrong gemist is ook al bullshit want als je het zo bekijkt zou je die naam pasover 365 dagen mogen noemen![]()
Ohja Ronde van Denemarken, daar reden ook allemaal goede renners ook hae op basso naquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:01 schreef Bartoli het volgende:
Ja dat snap ik wel maar het leek dat je je antwoorden alleen op de Tour baseerde. En wat betreft Di Luca lag zijn vormpiek idd t/m de Giro. En daarna alleen maar het sprokkelen van punten maar reed toch dikwijls goeie klasseringen in Plouay, Polen en Zürich. Het hoefde voor hem niet meer. Zou bij een ieder ander precies zo geweest zijn. En Basso heeft de ronde van denemarken op glorieuze wijze gewonnen wordt 2e in de Tour, wint 2 etappes in de Giro en door het wel/niet dubieuze van die ziekte ga ik me niet over uitspreken. Dat zullen we nooit te weten komen.
Tsja regelsquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
ik vind het nog altijd een schande dat iemand die 2de werd in de Giro niet eens in de Pro Tour ranking werd opgenomen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |