Dat wist je nog niet?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:54 schreef SCH het volgende:
Jij werkt blijkbaar voor die mensen - er valt niet met je te praten en dat moesten we ook maar niet meer doen.
Dat weet ik wel ongeveer - maar ja, ik werk zelf voor de publieken, dat kan je dan ook als argument gebruiken - maar voor mij heeft het daar niet mee te maken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:57 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dat wist je nog niet?Hij is cameraman voor Talpa, of een bedrijf wat in opdracht van Talpa de wedstrijden registreert.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:54 schreef SCH het volgende:
Je leeft je op geen enkele manier in wat anderen zeggen.
Voetbal is idd geen vrije nieuwsgaring. Dat heb je goed gezien.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:00 schreef SCH het volgende:
HIj ziet voetbal niet als vrije nieuwsgaring
Ben je cameraman of doe je regie of montage?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:00 schreef calvobbes het volgende:
[..]Lekker hypocriet verwijt
Maar inderdaad. Ik werk voor ze, dat heb ik volgens mij allang gezegd. En ik heb geen opdrachten gekregen om bepaalde overtredingen niet in beeld te nemen. Ik heb niemand tegen de commentatoren horen zeggen dat ze geen kritiek op de scheids mogen hebben. Ik heb de commentatoren gewoon verslag horen doen van diverse zaken en nergens gemerkt dat ze het willen verbloemen.
Ook bij interviews achteraf werden dingen gewoon kritisch besproken.
Je zou allang kunnen weten wat ik doe, dat heb ik al eerder verteldquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:06 schreef SCH het volgende:
Ben je cameraman of doe je regie of montage?
Zou best kunnen maar ik weet het niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:13 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Je zou allang kunnen weten wat ik doe, dat heb ik al eerder verteld
Als het om De Wedstrijden gaat, wordt dat pas in de montage bepaald. Bij LIve-wedstrijden bepaalt de regisseur voor welke beelden hij kiest. De NOS was daar erg goed in met Martijn Lindenbergh en die andere vent waar me de naam even van ontschoten is.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:19 schreef MaxPower het volgende:
Overigens zou jij wel moeten weten of er daadwerkelijk afspraken zijn over wat wel en niet in beeld komt. Of wordt dat echt pas bij de montage bepaald?
Zoals ik al zei, wat ik precies doe heeft er niet mee te maken. Ik heb namelijk ook al gezegd dat ik het niet precies weet.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:19 schreef MaxPower het volgende:
Overigens zou jij wel moeten weten of er daadwerkelijk afspraken zijn over wat wel en niet in beeld komt. Of wordt dat echt pas bij de montage bepaald?
Dan is dus duidelijk dat de redactie en montage uiteindelijk bepaald wat er in de samenvatting komt (en dat is ook logisch natuurlijk). Dus die kunnen alle negatieve beelden makkelijk wegsnijden.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:24 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, wat ik precies doe heeft er niet mee te maken. Ik heb namelijk ook al gezegd dat ik het niet precies weet.
Ik hoor wel gewoon al het commentaar van de commentator. Ik zie ook wel gewoon dat alle overtredingen in beeld worden genomen en veruit de meeste ook in de herhaling voorbij komen, als daar tijd voor is.
Pim Marks bedoel je waarschijnlijk.quote:Op ]donderdag 6 oktober 2005 18:23 schreef SCH het volgende:
De NOS was daar erg goed in met Martijn Lindenbergh en die andere vent waar me de naam even van ontschoten is.
Het kan. Net zoals de NOS die negatieve beelden makkelijk nog extra kon benadrukken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:26 schreef MaxPower het volgende:
Dus die kunnen alle negatieve beelden makkelijk wegsnijden.
Tuurlijk. Alleen bij live-wedstrijden is het wat lastiger.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:26 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dan is dus duidelijk dat de redactie en montage uiteindelijk bepaald wat er in de samenvatting komt (en dat is ook logisch natuurlijk). Dus die kunnen alle negatieve beelden makkelijk wegsnijden.
Behalve dan dat dramatisch probeerseltje bij de Feyenoord UEFA wedstrijd.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:29 schreef SCH het volgende:
Ik maal persoonlijk niet zo om die closebeelden en al dat gedoe, de regie van de NOS is van wereldklasse
Dat laatste valt inderdaad wel mee.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:29 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Het kan. Net zoals de NOS die negatieve beelden makkelijk nog extra kon benadrukken.
Maar het verwijt dat commentatoren niet kritisch mogen zijn over de scheidsen klopt dus niet. Er is genoeg kritiek op de scheidsen tijdens de opnames.
Volgens hem kunnen Nederland, Rusland, Portugal, Kroatie, Angola en Italie wereldkampioen worden. Prachtige mening. Heel erg gedurfd ook.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:23 schreef Noca het volgende:
Ik snap soms geen zak van wat die Petrovic lult... onduidelijke verhalen allemaal.
Genee vroeg hem als afsluiter: "tegen wie spelen jullie komend weekend?"quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:49 schreef 9christensen het volgende:
wat doet ie?
Petro is inderdaad niet meer leuk.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:23 schreef Noca het volgende:
Ik snap soms geen zak van wat die Petrovic lult... onduidelijke verhalen allemaal.
Ik vond het juist altijd zo mooi dat Sparta altijd met 1 - 11 in het veld stondquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:54 schreef Stpan het volgende:
Voor het eerst begin ik een beetje de schijt van Talpa te krijgen. Ik hoorde dat de (achterlijke!) ingeving om Sparta met vaste rugnummers te laten spelen is ingegeven door Talpa!!!
Hoe is het?! 115 jaar zonder rugnummers en later ruim een halve eeuw met de nummers 1 t/m 11, en dan komt Talpa even met pseudo-professionele Amerikaans/Engelse prutmaatregelen!
21 voor Polak vind ik vreemd, aangezien 1-11 toch lijken op de basis-elf... behalve Kaita.quote:René Ponk 1
Davy de Fauw 2
Steve Olfers 3
Tom Zoontjes 4
Nebojsa Gudelj 5
Jan Michels 6
Sani Kaita 7
Anthony Obodai 8
Jason Oost 9
Ricky van den Bergh 10
Yuri Rose 11
Rachid Bouaouzan 14
Danny Schenkel 15
Christophe Kinet 16
Edwin van Bueren 17
Marciano Bruma 18
Ivan Cvetkov 19
Frank Kooiman 20
Sjaak Polak 21
Wouter Gudde 22
Joshua Brard 23
Kerem Yilmaz 24
Wat een onzin, moest dat echt van Talpa?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:07 schreef Stpan het volgende:
Ook Willem II dus met vaste rugnummers. En kijkertjes thuis, hielp dat ergens bij?
Ik kon nu uitstekend meeschrijven.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:07 schreef Stpan het volgende:
Ook Willem II dus met vaste rugnummers. En kijkertjes thuis, hielp dat ergens bij?
Idd, hoe kansloos kan je zijnquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:53 schreef fanneke het volgende:
Prima samenvatting van PSV-AZ.
Ze misten alleen een doelpunt en een rode kaart.![]()
En die rode kaart ook niet, nu maken ze zichzelf wel compleet belachelijk hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik weet niet of ik me vergis, maar lieten ze het tweede doelpunt van Cocu wel zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |