In 2003 werd de 257 km afgelegd met een recordsnelheid van 47.685 km/h (quote:1995 Nicola Minali
1996 Nicola Minali
1997 Andrei Tchmil
1998 Jacky Durand
1999 Marc Wauters
2000 Andrea Tafi
2001 Richard Virenque
2002 Jakob Piil
2003 Erik Zabel
2004 Erik Dekker
Bettini rijdt dit weekend de Giro Del'Emillia, en de Gp Beghelli in Italie. Parijs Tours staat dus in principe niet op zijn agenda, tenzij hij alsnog besluit om die italiaanse koersen te schrappen natuurlijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:27 schreef placebeau het volgende:
Bettini zeg ik u!
Maar leuker dan vorig jaar kan het helaas niet worden.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:31 schreef Leatherface het volgende:
Parijs - Tours vind ik eigenlijk een van de leukste klassiekers omdat hij het lastigste te voorspellen is en in principe er veel kanshebbers zijn. Het kan een sprint worden maar evengoed een geslaagde vlucht, waarvan je nooit kan voorspellen wie erin zitten. Verder vind ik het een mooie streek waar ze rijden.
Zoals het er naar uit ziet maken ook dit jaar vluchters veel kans, omdat er niet veel ploegen sprintersbelangen hebben.
Nee, voor ons Nederlanders niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Maar leuker dan vorig jaar kan het helaas niet worden.
ah, met koos moerenhout in bloedvormquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:35 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Nee, voor ons Nederlanders niet.
Maar ik verwacht toch wel weer een leuke wedstrijd.
rijdt hij wel mee?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:37 schreef placebeau het volgende:
[..]
ah, met koos moerenhout in bloedvorm
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:20 schreef Zwansen het volgende:
3 man op kop, 1 minuut 33 voor op het peloton. Nog 37km.
spannend, hup McGeequote:
mooi k heb Flecha in mn pronoquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik ga voor backstedt. Die lijkt me nog fris. Flecha nu in de achtervolging.
Ik zet Backstedt en Murn wel op 1 en 2 voor mijn prono. Flecha 3, Mc Gee doet niet mee anders mocht hij op 3.quote:
een stuk aangenamer om nu via ned 2 te kijkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:41 schreef Ambrosius het volgende:
Zondag dus de NOS met Erik Dekker, mij niet helemaal duidelijk of hij commentaar geeft of alleen analyseert.
Die schijnt er niet echt veel zin in te hebben, maar dat wil natuurlijk nog niks zeggen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:08 schreef Bartoli het volgende:
Een man Robbie McEwen
Lul.quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bij Mr. Bookmaker geloven ze blijkbaar in Van Dijk. Nou ja, als ze op 500 meter van de aankomst een busje van de dopingcontrole zetten, dan kan er niemand sneller wegsprinten dan Van Dijk natuurlijk.
gossie wat zijn we grappig.quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bij Mr. Bookmaker geloven ze blijkbaar in Van Dijk. Nou ja, als ze op 500 meter van de aankomst een busje van de dopingcontrole zetten, dan kan er niemand sneller wegsprinten dan Van Dijk natuurlijk.
Niet als er vol wordt achtervolgd, maar dan moeten er toch andere renners gaan achtervolgen, want de mannen van Valverde lijken me daar niet de geschikte ploeg voor.quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:21 schreef Zwansen het volgende:
Dit halen ze nooit.
Hm. Als ze voorop blijven, lijkt Gilbert de grootste kanshebber. Sneller en heeft blijkbaar ook meer over.quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:41 schreef mitt het volgende:
Dan mag Devolder wel winnen.
Hij moet nog een heeleboel leren.quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
De Volder is echt de nieuwe Dierckxsens, wat een uitzonderlijk domme renner.
Wie? Toch niet Zabel hoop ik?quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:50 schreef Intxaurraga het volgende:
Trouwens blijkt wederom wie de beste klassieke renner van de afgelopen 10 jaar is.
Volgens mij 4x Milaan San Remo,quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:50 schreef Zwansen het volgende:
3x Parijs Tours, 3x Milaan San Remo... Mwoah,
Idd, stukken beter dan een Museeuw of een Bartoli, Bettini...quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:50 schreef Intxaurraga het volgende:
Trouwens blijkt wederom wie de beste klassieke renner van de afgelopen 10 jaar is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |