En deze dan:quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:42 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Je vergeet de belangrijkste.
"In groningen......."
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:52 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Geeft niet. Normale mensen slapen op dat tijdstip...![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:52 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Geeft niet. Normale mensen slapen op dat tijdstip...![]()
Zet die rose bril eens af.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey dat lijken wel twee wulpse stoeiende jongetjes...laat Joost het maar niet zien !
'Dan heb ik zoiets van, zeg maar, wat een motherfucker zeg maar...'quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:53 schreef pu55y_camper het volgende:
Nog een uitspraak van lieske
"Neee eeecht, ohhh"
eg nie!quote:
Of "Mijn vriendin beatrijs, weetjewel die jullie zo schattig op die foto vonden staan."quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:54 schreef Day het volgende:
[..]
En deze dan:
"Een vriendinnetje/vriendje van mij....."
Ik meen me te herinneren dat er gezegd is dat ze de opdracht om 14:00 moeten doen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:57 schreef teamlead het volgende:
right. de weekopdracht of weer een repetitie?
Nu is het voor het echie!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:57 schreef teamlead het volgende:
right. de weekopdracht of weer een repetitie?
Het is altijd met een -tje erachter, hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:57 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Of "Mijn vriendin beatrijs, weetjewel die jullie zo schattig op die foto vonden staan."
![]()
![]()
Ze halen het.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:57 schreef arneaux het volgende:
Nou ben razend benieuwd.
Ik zeg dat ze het halen!
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:58 schreef Cherryman het volgende:
POLL:
Hoe groot acht je de kans dat als er echt een leuke vent voor Chantal komt dat Dido er mee aan de haal gaat?
A <10%
B >10%
Ik hoop hetquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze halen het.
En zaterdagavond zuipen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |