quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:32 schreef minkuukel het volgende:
Het is toch zo simpel.
Verboden voor rode vrachtwagens om zwarte personenauto's te passeren.![]()
Dat is zeker boeiend, een inhalende vrachtwagen staat ZEKER in de spits garant voor een mooie rij langzaam rijdende auto's achter hem die naar achteren dmv een harmonica effect zorgt voor een stilstaande file.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:18 schreef Megumi het volgende:
Boeie!
En toch de drang hebben om in dit topic te reagerenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:18 schreef Megumi het volgende:
Boeie!
Er kunnen zwarten oversteken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:32 schreef minkuukel het volgende:
Het is toch zo simpel.
Verboden voor rode vrachtwagens om zwarte personenauto's te passeren.![]()
Tja.. zeker als het zo'n makkelijke reaktie is...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En toch de drang hebben om in dit topic te reageren
Zelfs om 06:30 al een hele rij achter me. Want 1 vrachtwagen is niet genoeg, de hele rij (8 stuks) moest ingehaald wordenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:52 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat is zeker boeiend, een inhalende vrachtwagen staat ZEKER in de spits garant voor een mooie rij langzaam rijdende auto's achter hem die naar achteren dmv een harmonica effect zorgt voor een stilstaande file.
Zonder nek en kleren!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:58 schreef BrickTop het volgende:
[..]
Er kunnen zwarten oversteken.![]()
[afbeelding]
Ik vertrouw vrachtwagens überhaupt niet. Daar zijn ze me veel te groot en te verwoestend voor.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:06 schreef Davoice het volgende:
Ik heb ooit bijna een ongeluk had door dit soort gedoe. 2 vrachtwagens moesten invoegen op een vierbaansweg. De achterste van de twee voegde eerder in. Ik zat op de linker baan. Toen de voorste wilde invoegen was er geen ruimte op de rechter baan, omdat de andere vrachtwagen er al reed, maar coulant als hij was tegenover zijn collega chauffeur kwakte hij gewoon de hele combinatie naar de linker baan, zonder uit te kijkenIk moest vol in de remmen om een ongeluk te voorkomen. Sindsdien vertrouw ik die lui voor geen meter meer.
Dat heet nu anticiperen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:06 schreef Davoice het volgende:
Ik heb ooit bijna een ongeluk had door dit soort gedoe. 2 vrachtwagens moesten invoegen op een vierbaansweg. De achterste van de twee voegde eerder in. Ik zat op de linker baan. Toen de voorste wilde invoegen was er geen ruimte op de rechter baan, omdat de andere vrachtwagen er al reed, maar coulant als hij was tegenover zijn collega chauffeur kwakte hij gewoon de hele combinatie naar de linker baan, zonder uit te kijkenIk moest vol in de remmen om een ongeluk te voorkomen. Sindsdien vertrouw ik die lui voor geen meter meer.
Erg drukquote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:48 schreef Lucille het volgende:
Hoe druk was het vanochtend om 06:30?
Te druk.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:48 schreef Lucille het volgende:
Hoe druk was het vanochtend om 06:30?
Dat is geen criterium.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:48 schreef Lucille het volgende:
Hoe druk was het vanochtend om 06:30?
Ja meneer de agent, het was niet druk dus reed ik maar 150.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:48 schreef Lucille het volgende:
Hoe druk was het vanochtend om 06:30?
Scheelt je tijdquote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:17 schreef cupra4 het volgende:
Als dit bord er staat:
[afbeelding]
met daaronder een bordje 06:00 - 10:00
Dus vrachtwagens NIET inhalen van 06:00 tot 10:00
Is het dan echt zo fucking moeilijk om om 06:30 gewoon op de rechterbaan te blijven met die klotecombinaties ? En nee, er was geen uitvoegende vrachtwagen die er tussen moest, de rest ging gewoon te langzaam. Zijn die chauffeurs nou echt analfabeet ?![]()
Beetje een kul-argument maar het zuigt behoorlijk om een uur naar dezelfde achterkant te kijkenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |