Dit gaat veel sneller dan met een mod aanpappen, kan ik je zeggen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:43 schreef MissBliss het volgende:
Ja doei enzo...
Tsja, welke admin zie je (naast mij) in dit topic?quote:
Ik ga morgen op de fiets langs met mijn schroevedraaierskitje.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:44 schreef NJ het volgende:
Maar nu je er toch bent, kan je gelijk die traagheid van dat forum even fixen.
Nou hup.. aan het werk..... Maak Svensational weer normaal, kan ie mooi meeposten in IDOquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dit gaat veel sneller dan met een mod aanpappen, kan ik je zeggen.
Daardoeikhettochhelemaalnietvoorquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dit gaat veel sneller dan met een mod aanpappen, kan ik je zeggen.
Yvonne... ieeeeeuw.. maar das een vrouwquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tsja, welke admin zie je (naast mij) in dit topic?
Neem wat spaanse pepers mee.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ga morgen op de fiets langs met mijn schroevedraaierskitje.
Ja. Nu pas. Zeker!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:41 schreef yvonne het volgende:
"TTT-eerbetoon op CD uitgelekt"
Ik moet al deze liedjes leren, Bupa neemt mn taken over
Jawel hoor, dit kan héél makkelijkquote:
Ik had dat hele topic gemistquote:
Wanneer kan ik Brechtje op komen halen?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:41 schreef yvonne het volgende:
"TTT-eerbetoon op CD uitgelekt"
Ik moet al deze liedjes leren, Bupa neemt mn taken over
Jou FA maken.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:52 schreef Renmaestro het volgende:
Welke punten staan er nu zoal op je agenda? Heb je al grootse plannen klaarliggen?
't is natuurlijk niet voor niets in dit forum gepost... daar heb je dan wel weer gelijk inquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:01 schreef Croupouque het volgende:
Ik speel even de immer sceptische journalist en wacht op de post in MED.
En daarna geloof ik het nog niet, tot er twee dagen lang niets verandert.
En daarna zeg ik: "Ha, zie je wel. Ik wist het wel".
Zulks een strategiequote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:01 schreef Croupouque het volgende:
Ik speel even de immer sceptische journalist en wacht op de post in MED.
En daarna geloof ik het nog niet, tot er twee dagen lang niets verandert.
En daarna zeg ik: "Ha, zie je wel. Ik wist het wel".
Na een paar jaar werken in de immer naar economische efficiëntie strevende praktijk ben je daar wel van genezen hoor. Komt vanzelf goed.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:01 schreef Croupouque het volgende:
de immer sceptische journalist
Of KLB-mods for that matterquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:07 schreef NJ het volgende:
Ey Bupa, geef de ONZ-mods eens banrechten.
Ik ban wel voor je. Ik hoef geen notes te zien of een reden for that matter, gewoon een user# is voldoende.quote:
Wanneer heb ik dan geen gelijk?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
't is natuurlijk niet voor niets in dit forum gepost... daar heb je dan wel weer gelijk in![]()
Ik vind het nu al een succesquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:16 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik ban wel voor je. Ik hoef geen notes te zien of een reden for that matter, gewoon een user# is voldoende.
Als die rode idioot nou niet was gaan slapen, had ie het even kunnen fixen.quote:
Als blijkt dat dit eigenlijk in MED had moeten staan en Buup in zijn enthousiasme in het verkeerde forum heeft gepostquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:17 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Wanneer heb ik dan geen gelijk?
Heb jij maar 1 PI?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:17 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Wanneer heb ik dan geen gelijk?
Je bent zeker gisterenavond al langsgeweest?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ga morgen op de fiets langs met mijn schroevedraaierskitje.
Je bent jaloers hèquote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:39 schreef ShaoliN het volgende:
Hahahaha, wat een orginele grap.
Ik bedacht onderweg naar huis nog een grap over dat het wel logisch is dat je rood wordt als je je bij Yvonne inlikt tijdens haar maandelijkse ongemakken... maar het is een beetje laat voor die grap nu geloof ikquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tsja, welke admin zie je (naast mij) in dit topic?
Sowieso moet je nooit nadenken over Fok!(-grappen) als je niet achter de pc zit.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedacht onderweg naar huis nog een grap over dat het wel logisch is dat je rood wordt als je je bij Yvonne inlikt tijdens haar maandelijkse ongemakken... maar het is een beetje laat voor die grap nu geloof ik![]()
Ik dacht eigenlijk aan iets anders, en ineens zat die grap in mijn hoofd...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sowieso moet je nooit nadenken over Fok!(-grappen) als je niet achter de pc zit.
Maar je mag de grap nu wel ff maken, hoor.
Whehehe!!!!!!!111~quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk aan iets anders, en ineens zat die grap in mijn hoofd...![]()
Maar uhm, je bij Yvonne inlikken als ze ongesteld is, kan inderdaad ertoe leiden dat je een beetje rood wordt!![]()
Arcee heeft daar ooit een lijstje van gemaakt.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:26 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Er is voor mij maar één ware PI.
Dáár zou Dolle_hond nou eens een lijstje van moeten maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |