Overmorgen gaan er meerderequote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:25 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Morgen voor jou naar de studiebeurs, overmorgen voor Anne
iedereen van mijn kklas gaat morgen..quote:
Whaha ik heb er maar 2quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee man, ik ga alleen iemand toevoegen als ik hem of haar ook daadwerkelijk iets te melden heb. Overigens voegen de meeste mensen mij toe. Ik heb van de 40 maar een paar zelf toegevoegd.
Jup, maar die zal ook nog wel weer eens terugkomen hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:34 schreef M3rcury het volgende:
[..]
iedereen van mijn kklas gaat morgen..
trouwens weer je eigen avatar en niet dat verwijder ding
Dus dat je me niks te melden hebt, is de reden dat je me na al die jaren nóg niet toegevoegd hebt?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee man, ik ga alleen iemand toevoegen als ik hem of haar ook daadwerkelijk iets te melden heb. Overigens voegen de meeste mensen mij toe. Ik heb van de 40 maar een paar zelf toegevoegd.
Ja, jij was eerder, maargoed, ga hier nu maar verderquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:35 schreef Jaguarized het volgende:
Te laat.
Ik ga zelf trouwens vrijdagquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:34 schreef M3rcury het volgende:
[..]
iedereen van mijn kklas gaat morgen..
trouwens weer je eigen avatar en niet dat verwijder ding
Dus jullie roddelen ook nog!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:30 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Sowieso 1, niet van mij maar van mijn klasgenoot
Die was er helemaal vol van
Ik was eerder ja.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:35 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, jij was eerder, maargoed, ga hier nu maar verder
Je moet nix..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:38 schreef Gabry het volgende:
[..]
Oooow maffie![]()
Bah ik moet nu black hawk down kijken![]()
Dat is toch niet ergquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:38 schreef Gabry het volgende:
[..]
Oooow maffie![]()
Bah ik moet nu black hawk down kijken![]()
Jawel ik moet wel dvd kijken anders ga ik aan mn huiswerkquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:38 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Je moet nix..
Maar veel plezier enzo
jaaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:38 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Alleen omdat dit Jets toppik niet meer is?![]()
trustequote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:41 schreef M3rcury het volgende:
Ik ga maar es slapen enzo![]()
weltrusten iedereen...
leuk om je te ontmoeten Mo
![]()
Ik vond het ook heel plezant aanvoelen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:41 schreef M3rcury het volgende:
Ik ga maar es slapen enzo![]()
weltrusten iedereen...
leuk om je te ontmoeten Mo
![]()
heb je nu al gevoelens voor mijquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:43 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik vond het ook heel plezant aanvoelen.![]()
![]()
Tot morgen Chris....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:44 schreef Ayaxola het volgende:
Maar ik ga ook maar eens slapen![]()
Tot morgen Mo
we hebben ook over jou geroddeld hoor!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:42 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Hehe, naja wel effe over je gepraat, kort, zo van: Wat een lekker wijf enzo
die jongen date / trouwt / whatever toch met iedereenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:45 schreef Boeman het volgende:
[..]
jullie hebben niet al meteen lopen daten he?
Mo wat doe je![]()
I Can't Control Myself.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:45 schreef Boeman het volgende:
[..]
jullie hebben niet al meteen lopen daten he?
Mo wat doe je![]()
jammer hequote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
die jongen date / trouwt / whatever toch met iedereen![]()
WTF?!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:45 schreef snopprinses het volgende:
[..]
we hebben ook over jou geroddeld hoor!
Waarom doe je toch altijd zo tegen mij?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ik het na al die tijd met jou over zou moeten hebben.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:35 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dus dat je me niks te melden hebt, is de reden dat je me na al die jaren nóg niet toegevoegd hebt?
Gelukkig.quote:
Tegenvallertje. Meestal is de eerste vraag aan een nieuwe vrouwelijke SC'er of of ze toegevoegd mag worden aan de msn-lijst.quote:
Alleen een topic vol posten is ook not done he?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:39 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch
Maar ga dan je eigen topic zelf maar vol posten
Dat moest er ook nog bijkomen dat er in mijn toppik mensen zaten. Heb liever dat er vrouwelijk schoon aan zit dan er in.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:39 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Maar in jouw toppik zitten geen mensen.
Dat is ook een argument van niks he?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:42 schreef -Mo- het volgende:
Volgende keer een aantrekkelijker TT kiezen ofzo.
Nee mên, dat noemt men intern overleg.quote:
We? Specificeer dat eens?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:45 schreef snopprinses het volgende:
[..]
we hebben ook over jou geroddeld hoor!
Was jij daar niet de vrouwelijke versie van?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
Vetquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:48 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Merkieboy ook.
Kom, ik ga jou toevoegen op mijn lijst met favoriete fokkers.
niet te intiem hequote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:48 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Merkieboy ook.
Kom, ik ga jou toevoegen op mijn lijst met favoriete fokkers.
Ik heb even wat verzameld.quote:
Zie boven.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
jaa... mijn toekomst! wat doe je!?![]()
@Jag: damn veel quotes
heb ik jou al?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:49 schreef M3rcury het volgende:
[..]
VetIk ga dr ook maar eens een paar bijzetten
![]()
Kan je weer nagaan hoe hoog je bij mij zit.quote:
Oh hij vroeg of ik jou al kende, maar toen hij dat vroeg kende ik je nietquote:
Schuif het allemaal op mij af...Jij was 3 minuten van mij vandaan, en je komt geeneens even langs.quote:
hahaha.. Nee.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Was jij daar niet de vrouwelijke versie van?![]()
uh kej, good for youquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tegenvallertje. Meestal is de eerste vraag aan een nieuwe vrouwelijke SC'er of of ze toegevoegd mag worden aan de msn-lijst.
Ik kan me anders ergens herinneren dat jij 70/90 fokkers in je lijst hebt?quote:
Ach, what the heck, ik trouw toch iedereen volgens Imberr...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kan je weer nagaan hoe hoog je bij mij zit.![]()
5quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:51 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Schuif het allemaal op mij af...Jij was 3 minuten van mij vandaan, en je komt geeneens even langs.![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:51 schreef snopprinses het volgende:
[..]
Oh hij vroeg of ik jou al kende, maar toen hij dat vroeg kende ik je niet
dus zei ik nee
dat was het ;p
Nou ja, niet voor mij natuurlijk want ik ben geen vrouwelijk schoon.quote:
En dus?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik kan me anders ergens herinneren dat jij 70/90 fokkers in je lijst hebt?![]()
doe hem maar de groetjes van me ^^quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:52 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ja guttegut, die jerry
Ik zal em morgen wel effe plagen
Wij gingen toch al trouwen in deel 4 of 5 van de SC?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:52 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ach, what the heck, ik trouw toch iedereen volgens Imberr...
Jag...wij ook?![]()
Ben jij bij haar langsgegaan dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:51 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Schuif het allemaal op mij af...Jij was 3 minuten van mij vandaan, en je komt geeneens even langs.![]()
zo'n msnmiep ben ik toch niet, dus als iemand me toevoegd heb je dr niet veel aanquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nou ja, niet voor mij natuurlijk want ik ben geen vrouwelijk schoon.![]()
Durfde hij niet ofzo denk ik..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ben jij bij haar langsgegaan dan?![]()
Namen?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:53 schreef Imberr het volgende:
[..]
En dus?Met net 10 ervan praat ik regelmatig, een paar soms en t merendeel nooit.
![]()
Wat voor miep ben jij dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:54 schreef snopprinses het volgende:
[..]
zo'n msnmiep ben ik toch niet, dus als iemand me toevoegd heb je dr niet veel aan
oh nou maak je het me moeilijkquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Namen?
[..]
Wat voor miep ben jij dan?![]()
a spannendquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:53 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Weet nietzet je er ook wel ff bij!
![]()
Wat een slinkse manier op duidelijk te maken, dat ik eigenlijk er maar vanaf deel 50 erbij zat.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:53 schreef Jaguarized het volgende:
Wij gingen toch al trouwen in deel 4 of 5 van de SC?![]()
Ik had geen fiets in Sittard.quote:
Bier.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:48 schreef Jaguarized het volgende:
Ik zou niet weten waar ik het na al die tijd met jou over zou moeten hebben.
Zeg dat wel Jag.quote:
Daarom stond er ook eenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:48 schreef Jaguarized het volgende:
Dat is ook een argument van niks he?![]()
Will doquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:53 schreef snopprinses het volgende:
[..]
doe hem maar de groetjes van me ^^
Je hebt de skype-miep, msn-miep, bel-me-over-een-vaste-lijn-miep, bel-me-mobiel-miep, geef-me-kudos-miep, email-miep, ik-spreek-alleen-af-op-het-station-miep, alleen-contact-via-fok-miep.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:56 schreef snopprinses het volgende:
[..]
oh nou maak je het me moeilijk
heb ik een keus uit verschillende miepen toevallig?
Deel 50 pas?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:57 schreef -Mo- het volgende:
Wat een slinkse manier op duidelijk te maken, dat ik eigenlijk er maar vanaf deel 50 erbij zat. [afbeelding]
Dan neem je toch een bus?quote:Ik had geen fiets in Sittard.
Gerne bitte.quote:Bier.
Mooizo Mo.quote:Zeg dat wel Jag.
Oooohhh...quote:Daarom stond er ook eenachter.
dat moeten dr meer kunnen zijn, ik zit er niet tussenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je hebt de skype-miep, msn-miep, bel-me-over-een-vaste-lijn-miep, bel-me-mobiel-miep, geef-me-kudos-miep, email-miep, ik-spreek-alleen-af-op-het-station-miep, alleen-contact-via-fok-miep.
![]()
Van die groep van 10 fokkers waar je wel mee babbelt.quote:
Ah, huis-tuin-en-keuken-miep?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:02 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dat moeten dr meer kunnen zijn, ik zit er niet tussen
je oma woont vlak bij t station in sittard, ik bij t station in geleen. je pakt n trein en klaarquote:
neenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Van die groep van 10 fokkers waar je wel mee babbelt.![]()
[..]
Ah, huis-tuin-en-keuken-miep?![]()
post ik morgen wel ff..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Van die groep van 10 fokkers waar je wel mee babbelt.![]()
Puik plan. Ik hoor het graag.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:03 schreef snopprinses het volgende:
[..]
neenik slaap er wel eens een nachtje over dan laat ik het nog wel weten
![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Deel 50 pas?
Ik weet het niet meer precies. Vraag maar aan Inge, die ging alle eerste 100 toppiks doorlezen.
[..]
Dan neem je toch een bus?
Geld Jag, geld.
[..]
Gerne bitte.![]()
Bierfeest.
[..]
Mooizo Mo.
Correctemundo Jag.
[..]
Oooohhh...![]()
Scherp.
ohja?quote:Ik weet het niet meer precies. Vraag maar aan Inge, die ging alle eerste 100 toppiks doorlezen.
Doe ik ook nietquote:
Juistemquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:08 schreef -Mo- het volgende:
Inge en ik gaan slapen.
Kusjes en veel liefs van het gelukkig paar.![]()
quote:Algemene fout
Could not connect to smtp host : 10060 : A connection attempt failed because the connected party did not properly respond after a period of time, or established connection failed because connected host has failed to respond.
DEBUG MODE
Line : 111
File : smtp.php
Nee, gewoon neequote:
* Zebbie Biertje paast.quote:
Wil je er over praten?quote:
En waar fantaseer jij al over?quote:
De jeugd van tegenwoordigquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:20 schreef Boeman het volgende:
[..]
ons eerst opgeilen en dan opeens stoppen
Ik ben ook 23quote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:47 schreef _moder8or_ het volgende:
Alleen voor pubers hè?Dan hoor ik er niet
Ik 21quote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben ook 23Dus jij mag hier ook komen
En niet je laatstequote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:47 schreef _moder8or_ het volgende:
Alleen voor pubers hè?Dan hoor ik er niet
1e post trouwens in PUB
Vandaag niet veelquote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:49 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik 21
Maar wat ga jij allemaal vandaag doen?
veel plezierquote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:02 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ga maar naar school, voor het eerst in tijden dat ik het eerste uur ga
Ja, ik ben tuig.
*Jaloursquote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:30 schreef snopprinses het volgende:
ik blijf vandaag lekker thuis.zo.
Jij bent coolquote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:30 schreef snopprinses het volgende:
ik blijf vandaag lekker thuis.zo.
Das ook zo jammerquote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:39 schreef snopprinses het volgende:
kun je niet thuis blijven?
Ik moet om 10 uur op de trein stappen mag dus wel door etenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:02 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ga maar naar school, voor het eerst in tijden dat ik het eerste uur ga
Ja, ik ben tuig.
Ik lig er nog mee in bed.quote:
Ik las toch echt:quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:46 schreef snopprinses het volgende:
[..]
me2
[..]
je mag wel even op mijne hoor![]()
tis nog vroeg hequote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:00 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik las toch echt:
Je mag wel effe op me![]()
ook hierquote:
Hey!quote:
Uhm. Wat is je vraag?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hey!ik zat gister even die aflevering van AR terug te luisteren van maandag, hoe kan het toch dat jij de boel voluit moet hebben om je verstaanbaar te maken?
Van maandag. Die jubileumaflevering.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:15 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Uhm. Wat is je vraag?
En welke aflevering heb je terug gehoord?
Halloquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:27 schreef Ulreazj het volgende:
Hallo
Niet geleerD?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:29 schreef no1uknow het volgende:
Heeey
Zometeen weg naar school, economie proefwerk
Ga 'k zwaar verneuken
Ok, nou succes dan maar.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:32 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Jawel, maar het is gewoon zwaar kut en veel
HAVO 4 Economie 1+2?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:37 schreef snopprinses het volgende:
ik vond economie altijd wel relax
Ligt gewoon aan FOK!Radio zelfquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Van maandag. Die jubileumaflevering.
Vraag: Hoe het komt dat jij zo slecht verstaanbaar bent ook als de de boel voluit hebt staan.
Succes met je economiequote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:29 schreef no1uknow het volgende:
Heeey
Zometeen weg naar school, economie proefwerk
Ga 'k zwaar verneuken
Alleen dat ik straks moet schilderen. 12:00 moet ik er zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:45 schreef Ulreazj het volgende:
Iemand nog wat te melden?
Dat ja. Met van die cheapass stencil achtige boekjes.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:40 schreef no1uknow het volgende:
[..]
HAVO 4 Economie 1+2?
Maar nu ben ik echt weg
Bus gaat over 10 minuten![]()
Neuh.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:45 schreef Ulreazj het volgende:
Iemand nog wat te melden?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:10 schreef snopprinses het volgende:
maar wortels zijn stom
Nee, dat is te krom voor woorden.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:14 schreef snopprinses het volgende:
een banaan dan..?
Daaromquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:02 schreef snopprinses het volgende:
[..]
tis nog vroeg he
[..]
ook hier
omdat ik er zelf een heb met 300 mhz zegmaar, en een schijf van 4 gigquote:
Jupquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:06 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Damookheb je nou weer een nieuwe avatar
![]()
Vind ik nietquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:17 schreef snopprinses het volgende:
Laptop is veel relaxter dan een computer
'quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vind ik nietFijn dat je ermee op de bank buiten of in bed mee kunt werken, maar voor lang te computeren prefereer ik nog altijd de pc
Ook omdat die sneller is en meer hd heeft en een groter scherm
Dan is een pc hetzelfdequote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:26 schreef snopprinses het volgende:
[..]
'
je kunt toch een monitor aansluiten op je laptop
en je hebt ook breedbeeldlaptops
en snelheid kun je ook wat aan doen
heb je ook wel een puntquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan is een pc hetzelfdeLaptop met extra monitor is geen laptop meer
Die zijn te duur voor mij
Kost ook weer geld![]()
Ach dat is ook maar mijn meningAls jij laptops fijner vind mag je
Ik gebruik ekker de pc
oh gelukkig, het niveau is gelijkgebleven in mijn afwezigheidquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:48 schreef Imberr het volgende:
De weersverwachting leek wel gunstig,
maar de praktijk viel nogal tegen.
De donkere wolken in de lucht
voorspelden kou en regen.
De bomen bogen in de wind
en zwiepten op en neer.
En voor het raam stond een nudist,
die zei: 't is kleren weer'.
omg![]()
dat wordt bellenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:10 schreef MaRySe het volgende:
Ja of ik was het vergeten kan ookwant ik had vet haast want het MOEST voor 1 oktober
Nou
Nu sta ik nog ingeschreven bij een studie ook
Gij snoodaard.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:18 schreef DaMook het volgende:
Zo net even met hoge snelheid door het valkenswaard gecrosstOma had vonochtend gebeld toen er niemand thuis was en ons pap mam en oom waren bang dat er iets was omdat ze haar al sinds 1 uur niet te pakken konden krijgen. Blijkt ze de telefoon niet goed opgehangen te hebben en zat ze lekker koffie te drinken met een ander vrouwke
Ach ja ik heb weer flink wat regels overtreden
doe ik graag
Whehe, het was voor een goed doelquote:
Dat is dan wel weer zo.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Whehe, het was voor een goed doelVoor het zelfde geld was er wel iets
Whaddup?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:30 schreef MaRySe het volgende:
Djeeez bel ik zegt die takketeef:
oh ja dat is kut voor je
Vooral hun kaken ben ik achter.quote:
dat heb ik nog niet geprobeerdquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:34 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Vooral hun kaken ben ik achter.
Wat moet jouw avatar voorstellenquote:
Hahaquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:44 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Wat moet jouw avatar voorstellen
Ik zie altijd eerst zo een meisje en als ik van dichtbij kijk zijn 't toch maar 2 benen
gek, twee benenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:44 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik zie altijd eerst zo een meisje en als ik van dichtbij kijk zijn 't toch maar 2 benen
Met beste schoenen d'r onder.quote:
en een rokje drbovenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:49 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Met beste schoenen d'r onder.
Mooi roze rokje.quote:
Ik dacht altijd dat het een meisje was, maar idd, 2 benequote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:44 schreef MaRySe het volgende:
[..]
irl is het bruin/grijs/wit geruitquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:51 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Mooi roze rokje. [afbeelding]
Nog beter.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:52 schreef snopprinses het volgende:
[..]
irl is het bruin/grijs/wit geruit
meeeeeh mn leeepkequote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:53 schreef Maikuuul het volgende:
Het mysterie van snopprinssesseses avater
Meh me lepke
neen, sorryquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:55 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Nog beter.
Geen schotse ruit?
dat takkewijf.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:30 schreef MaRySe het volgende:
Djeeez bel ik zegt die takketeef:
oh ja dat is kut voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |