Overmorgen gaan er meerderequote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:25 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Morgen voor jou naar de studiebeurs, overmorgen voor Anne
iedereen van mijn kklas gaat morgen..quote:
Whaha ik heb er maar 2quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee man, ik ga alleen iemand toevoegen als ik hem of haar ook daadwerkelijk iets te melden heb. Overigens voegen de meeste mensen mij toe. Ik heb van de 40 maar een paar zelf toegevoegd.
Jup, maar die zal ook nog wel weer eens terugkomen hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:34 schreef M3rcury het volgende:
[..]
iedereen van mijn kklas gaat morgen..
trouwens weer je eigen avatar en niet dat verwijder ding
Dus dat je me niks te melden hebt, is de reden dat je me na al die jaren nóg niet toegevoegd hebt?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee man, ik ga alleen iemand toevoegen als ik hem of haar ook daadwerkelijk iets te melden heb. Overigens voegen de meeste mensen mij toe. Ik heb van de 40 maar een paar zelf toegevoegd.
Ja, jij was eerder, maargoed, ga hier nu maar verderquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:35 schreef Jaguarized het volgende:
Te laat.
Ik ga zelf trouwens vrijdagquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:34 schreef M3rcury het volgende:
[..]
iedereen van mijn kklas gaat morgen..
trouwens weer je eigen avatar en niet dat verwijder ding
Dus jullie roddelen ook nog!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:30 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Sowieso 1, niet van mij maar van mijn klasgenoot
Die was er helemaal vol van
Ik was eerder ja.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:35 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, jij was eerder, maargoed, ga hier nu maar verder
Je moet nix..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:38 schreef Gabry het volgende:
[..]
Oooow maffie![]()
Bah ik moet nu black hawk down kijken![]()
Dat is toch niet ergquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:38 schreef Gabry het volgende:
[..]
Oooow maffie![]()
Bah ik moet nu black hawk down kijken![]()
Jawel ik moet wel dvd kijken anders ga ik aan mn huiswerkquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:38 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Je moet nix..
Maar veel plezier enzo
jaaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:38 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Alleen omdat dit Jets toppik niet meer is?![]()
trustequote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:41 schreef M3rcury het volgende:
Ik ga maar es slapen enzo![]()
weltrusten iedereen...
leuk om je te ontmoeten Mo
![]()
Ik vond het ook heel plezant aanvoelen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:41 schreef M3rcury het volgende:
Ik ga maar es slapen enzo![]()
weltrusten iedereen...
leuk om je te ontmoeten Mo
![]()
heb je nu al gevoelens voor mijquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:43 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik vond het ook heel plezant aanvoelen.![]()
![]()
Tot morgen Chris....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:44 schreef Ayaxola het volgende:
Maar ik ga ook maar eens slapen![]()
Tot morgen Mo
we hebben ook over jou geroddeld hoor!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:42 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Hehe, naja wel effe over je gepraat, kort, zo van: Wat een lekker wijf enzo
die jongen date / trouwt / whatever toch met iedereenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:45 schreef Boeman het volgende:
[..]
jullie hebben niet al meteen lopen daten he?
Mo wat doe je![]()
I Can't Control Myself.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:45 schreef Boeman het volgende:
[..]
jullie hebben niet al meteen lopen daten he?
Mo wat doe je![]()
jammer hequote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
die jongen date / trouwt / whatever toch met iedereen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |