en ik had gelijkquote:Op woensdag 21 december 2005 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
daarom gaat er hoe dan ook een jongen door... dat denk ik dan weer wel
ik hoop het niet......quote:
Dit is bijna wel zeker, ze moeten een contract tekenen. Denk maar aan Roger die dat weigerde.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:13 schreef Riparius het volgende:
Omgekeerd is het ook zo dat Sony/BMG een optie heeft op alle finalisten, om zo te voorkomen dat eventuele werkelijk getalenteerde kandidaten die vroegtijdig uit de boot vallen zouden worden ingelijfd door concurrerende platenmaatschappijen.
En hoe denk jij dat te weten dan? Als ze het niet eerlijk zouden doen zouden ze dat jullie niet laten zien.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:48 schreef benniebon het volgende:
We hebben een rondleiding daar gehad en het is echt waar.........HET GAAT ZOALS ZE HET ZEGGEN, EERLIJK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Geloof je het niet dan geloof je het maar niet, zal mij een zorg zijn, maar wie is dan de loser ??![]()
![]()
![]()
En wie zet zich dan de hele tijd voor schut door te roepen "het gaat niet eerlijk"
Ik moet zeggen dat ik jou errug lollig vond!quote:HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA je bent nog grappiger dan alle kandidaten bij elkaar !!!!!!![]()
![]()
Laten we hopen op I-Jay.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:14 schreef SCH het volgende:
Vanavond zal er wel 1 jongen uit gaan.
Het is toch geen Big Brother .. toch ???? Toch !!!!!!quote:
Daar gaat je theorie.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:30 schreef SCH het volgende:
Gewoon het zwangere meisje eruit. Het is een complot
Dat klopt idd. Of tenminste, er zijn wel bladen die meelezen. Heb al een user gehoord die vier interviewaanvragen had, doordat hij/zij zei dat hij een kandidaat kende.quote:
en je had het mis....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:14 schreef SCH het volgende:
Vanavond zal er wel 1 jongen uit gaan.
Ik weet er alles vanquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat klopt idd. Of tenminste, er zijn wel bladen die meelezen. Heb al een user gehoord die vier interviewaanvragen had, doordat hij/zij zei dat hij een kandidaat kende.
Hoezoquote:
Ah, dat vond Idols niet zo leuk?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat hele gezeik rond het gelijknamige topic bij de eerste Idols.
Neuh, en de bladen welquote:Op zondag 8 januari 2006 23:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ah, dat vond Idols niet zo leuk?
te langquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:46 schreef Omega het volgende:
Ja die 15 minutes of fame duren nu wel erg lang
Een van de overgebleven deelnemersquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
te lang
Wie gaat eruit zaterdag?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |