abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31213809
Ik had vandaag een heuze debateerles van iemand van het Nederlandse Debateer Instetuut. Het was echt heel erg tof, hij legde ons uit hoe je het besten een betoog kan opbouwen in zo'n kort mogelijke tijd door gebruikt te maken van aandachtspakkende stiltes in je speech.
Zijn er nog meer mensen die via school aan daaraan mee doen? Of ben ik de enigste? En hoe worden er bij jullie voorbereidingen etc. etc. getroffen?

EDIT

het NK scholieren is dus de nederlandse debats competitie voor scholieren vanaf de 2e klas (geloof ik, kan ook 1e zijn)
pi_31214008
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 20:10 schreef punkjunk het volgende:
Ik had vandaag een heuze debateerles van iemand van het Nederlandse Debateer Instetuut. Het was echt heel erg tof, hij legde ons uit hoe je het besten een betoog kan opbouwen in zo'n kort mogelijke tijd door gebruikt te maken van aandachtspakkende stiltes in je speech.
Zijn er nog meer mensen die via school aan daaraan mee doen? Of ben ik de enigste? En hoe worden er bij jullie voorbereidingen etc. etc. getroffen?

EDIT

het NK scholieren is dus de nederlandse debats competitie voor scholieren vanaf de 2e klas (geloof ik, kan ook 1e zijn)
oja, je komt erg overtuigend over
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_31214071
ja man ben dyslexies, duizend maal excuses
pi_31214205
Is dit hetzelfde als "op weg naar het lagerhuis"?

Jaarlijks een wedstrijd met school teams, de halve en hele finales worden altijd live op TV uitgezonden.

Als dit wat anders is zou ik er best wat info over willen, vind debateren er leuk.
// Last.fm
pi_31214285
ja volgens mij wel, miss moet je eens via je school vragen? onze shcool is namelijk ingeschreven bij zo'n groep.. er deden nog 83 andere scholen mee geloof ik. er was ook nog een site.. die zal ik even voor je opzoeken
pi_31214468
Nee, dit is iets anders. Jammer dat onze school daar niet aan mee doet, waarschijnlijk is het budget er niet voor.

http://omroep.vara.nl/tvradiointernet_detail.jsp?maintopic=424&subtopic=79284

Erg leuk om aan mee te doen!
// Last.fm
pi_31214973
ja 1 middag deel koste 900 euro bij ons op school :\ ik vind het schandalige duur eigelijk
pi_31215170
Dan van het lagerhuis hebben wij wel gehad, alleen jammer dat we niet zo'n sterke groep hadden voor discussies
pi_31217901
Ik schop hem toch even naar SeS !
pi_31221622
ok, dan hier verder, zijn er op dit subforum mensen die mee doen aan de een debatgroep op school?
  Moderator donderdag 6 oktober 2005 @ 08:05:03 #12
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_31221941
Hmmmm, nee, dat heb ik nooit gedaan met mijn school
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_32628203
Schop. Het team van onze school heeft dus een aantal weken terug (9 november) de eerste plek behaald Is 6VWO...
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')