Is er dan een seriemoordenaar actief ofzoquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:03 schreef JustJunior het volgende:
Het zal wel een "drie oktober"-moord zijn
Groot volksfeest met drie oktober, met immens veel bizar dronken mensenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:09 schreef babba het volgende:
[..]
Is er dan een seriemoordenaar actief ofzo
"Dronken en te water geraakt"quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:20 schreef TimmyAsd het volgende:
Het zal wel een natuurlijke dood zijn
Tenminste, dat zal de politie zeggen..
Heb je pics van je ex..?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:25 schreef nightfall het volgende:
een dronken student te water geraakt,. mag hopen dat het me'n ex is
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:25 schreef nightfall het volgende:
een dronken student te water geraakt,. mag hopen dat het me'n ex is
echwel.. DOOD,. whahaha,. DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:27 schreef babba het volgende:
[..]
Ook al is je ex nog zo'n lul/slet whatever dan nog wens je hem/haar niet dood
dan heeft die persoon een eind gestruind, zo dichtbij zit het nou ook weer niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:26 schreef Omkron het volgende:
Endegeest zit er daar ook vlak bij.. kan misschien iemand zijn die kwaad of onrustig is gaan struinen..![]()
Dan weet ik welke je sloot je bedoelt. Wel triest als je daar verdrinkt, zo diep is het niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:37 schreef Marietje_34 het volgende:
Volgens mij heet het daar de Rijnsburgerweg.
precies, dat was ook mijn gedachte.. daarom dacht ik ook aan dronken de sloot infietsen. Alhoewel hij dan nog een aardig stuk eerst over het gras gefietst moet zijn. Of iemand die het bewust heeft gedaan. Of een vechtpartij ofzo.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:42 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
Dan weet ik welke je sloot je bedoelt. Wel triest als je daar verdrinkt, zo diep is het niet.
www.tvwest.nlquote:Dode Leidenaar mogelijk verdronken
LEIDEN - Een 64-jarige Leidenaar is woensdagmiddag in het water naast de Albinusdreef in zijn woonplaats gevonden. De politie meldde donderdag dat de Leidenaar vermoedelijk is verdronken. De politie weet nog niet de exacte doodsoorzaak.
Waarschijnlijk een postbode dusquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:39 schreef zakjapannertje het volgende:
geen jonge gast was het:
[..]
www.tvwest.nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |