Die gaat haar lopen verdedigen, daar kun je vergif op innemen (of opsturen naar Ali). Gewoon zeggen hoe je erover denkt en wat je voelt, ook tegen der moeder. Die zal heus wel begrijpen dat jij het een vreemde situatie vind denk ik/hoop ik,quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:12 schreef Devil020 het volgende:
inmiddels heeft haar moeder mij gevraagd te komen praten...
Die ouders hebben haar echt niet 24/7 aan de ketting gelegd daar.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:26 schreef Devil020 het volgende:
[..]
nee want ze was er steeds met haar ouders, dus dat vertrouw ik wel, echt.
ik ken ze, die laten haar echt niet alleen weggaan daar in een vreemd landquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Die ouders hebben haar echt niet 24/7 aan de ketting gelegd daar.
als ze in italie was geweest had ik het een kut italiaan gevonden, tis nou eenmaal een Turk, daar zit voor mij verder niks achter op dat vlakquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:57 schreef Copycat het volgende:
Wat een achterlijke, benepen gedachtes over Turken worden in dit topic tentoongespreid.
Toch heeft ze een bijzondere band met hem opgebouwd tijdens die vakantie, anders stuurt ze niet dat soort smsjes, of stuurt ze dit soort teksten naar al haar vrienden?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:57 schreef Devil020 het volgende:
[..]
ik ken ze, die laten haar echt niet alleen weggaan daar in een vreemd land
Ik heb het dan ook niet zozeer over jou...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:59 schreef Devil020 het volgende:
als ze in italie was geweest had ik het een kut italiaan gevonden, tis nou eenmaal een Turk, daar zit voor mij verder niks achter op dat vlak
nee, maar ik denk dat hij haar smst met de grootste onzin, en zij trapt erin...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:01 schreef Yo_whatever het volgende:
[..]
Toch heeft ze een bijzondere band met hem opgebouwd tijdens die vakantie, anders stuurt ze niet dat soort smsjes, of stuurt ze dit soort teksten naar al haar vrienden?
Vandaar dat ze aan het sms-en is met die goof natuurlijk. Niet zo naďef doen jongen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:57 schreef Devil020 het volgende:
[..]
ik ken ze, die laten haar echt niet alleen weggaan daar in een vreemd land
Ik denk dat ze in Turkije al erin getrapt is.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:03 schreef Devil020 het volgende:
[..]
nee, maar ik denk dat hij haar smst met de grootste onzin, en zij trapt erin...
Het kan nooit de schuld van die jongen zijn want die heeft verder niks te maken met jou. Je vriendin moet gewoon duidelijk zijn en ermee kappen. Misschien vindt ze het moeilijk om dat te doen omdat ze hem mag en niet onaardig tegen hem wil doen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:03 schreef Devil020 het volgende:
[..]
nee, maar ik denk dat hij haar smst met de grootste onzin, en zij trapt erin...
maar denk je dat mijn schoonmoeder dit voor mij verzwijgt als er al iets is?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Vandaar dat ze aan het sms-en is met die goof natuurlijk. Niet zo naďef doen jongen.
Misschien gaat ze uitleggen hoe het zit als je haar binnenkort spreekt.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:07 schreef Devil020 het volgende:
[..]
maar denk je dat mijn schoonmoeder dit voor mij verzwijgt als er al iets is?
Ik ken je schoonmoeder niet, maar ik weet wel dat dochter lief niet 24/7 zich bevindt binnen het aandachtsgebied van de schoonmoeder.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:07 schreef Devil020 het volgende:
[..]
maar denk je dat mijn schoonmoeder dit voor mij verzwijgt als er al iets is?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:31 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat jij een gast gaat smsen dat hij zich uit jullie relatie moet houden omdat je vriendin hem geneukt heeft is wel een foute actie. Zij moet niet liegen tegen jou, vreemdgaan terwijl jij achterbleef in dit land.
je vriendin is de schuldige, die was/is bezet en ging vervolgens doodleuk even staan aanpappen met een lekkere turk
ze hebben alles met 3 ma, pa en zij, gedaan, bezichtigen en zo.... maar ik geef je gelijk als ze allemaal tegen mij gelogen hebbenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik ken je schoonmoeder niet, maar ik weet wel dat dochter lief niet 24/7 zich bevindt binnen het aandachtsgebied van de schoonmoeder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |