Dat soort mensen zouden ze geen rijbewijs moeten geven.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:25 schreef yup het volgende:
Klopt BNOR betekent niet dat je als een fucking idioot mag rijden. Rij je echt redelijk, dan haal je BNOR echt wel...
Ken serieus mensen die hun RB pas na 10x afrijden hebben gehaald (GEEN FUCKING GRAP), maar dat zijn echt mensen die totaal niet kunnen rijden (zelfs niet nadat ze hun rijbewijs hebben gehaald...
Ze zijn niet soepeler, ze nemen meer tijd voor je zodat je niet zo zenuwachtig bentquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:43 schreef yup het volgende:
Ik ken ook iemand die dat moest doen, volgens mij is dat zowiezo ergens anders dan de normale examen plek. Je krijgt ook meer tijd.
Maar of ze ECHT soepeler zijn weet ik niet.
Dat is niet waar. Kijk niemand rijdt perfect. Maar bij de één zijn ze wel degelijk coulanter dan bij de ander, dat is een feit. Dat is ook inherent aan een subjectief iets.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:23 schreef Geqxon het volgende:
Als hij je laat zakken, dat is dat om een reden. Accepteer nou maar dat je niet goed rijd, en ga niet als een dom zuig op hem schelden!
ik d8 altijd dat je pas na 3x zakken bij BNOR kan afrijden? is daar geen regel in? kun je bijvoorbeeld ook na 1x zakken al? etc.. ik heb m al hoor, maar 1e keer maakte ik zoveel domme fouten door de stress dat ik het niet zag zitten de 2e keer. dus vroeg me af of dat dan ook een mogelijkheid was geweest.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 05:50 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ik ben 2x gezakt en heb daarna het BNOR examen afgelegd en ben geslaagd. Ik heb me laten vertellen door mijn instructeur dat de BNOR examinatoren meestal oud-rij-instructeurs zijn en daarom beter aanvoelen hoe een leerling het examen ingaan. Daarom stellen ze je ook eerst op je gemak en pas daarna gaan je het examen afleggen. De route is ook veel rustiger (bij mij een woonwijk). Ze kijken minder naar de foutjes die je door de zenuwen veroorzaakt, zoals iets te schuin inparkeren of iets langer over doen met straatje keren, maar juist naar je inzicht en anticiperen. Al met al gaat het wat gemoedelijker aan toe dan rijexamen afleggen bij die lompe lui van het CBR.
Veel succes!
Mij is verteld dat het pas na víer keer kan... Of er moeten duidelijke reden zijn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:17 schreef Ferryfan4ever het volgende:
[..]
ik d8 altijd dat je pas na 3x zakken bij BNOR kan afrijden? is daar geen regel in? kun je bijvoorbeeld ook na 1x zakken al? etc.. ik heb m al hoor, maar 1e keer maakte ik zoveel domme fouten door de stress dat ik het niet zag zitten de 2e keer. dus vroeg me af of dat dan ook een mogelijkheid was geweest.
kan je een voorbeeld geven van duidelijke reden? of weet je dat zelf ook niet?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:19 schreef Guns_n_Roses het volgende:
[..]
Mij is verteld dat het pas na víer keer kan... Of er moeten duidelijke reden zijn.
Autisme e.d. aldus mijn rijinstructeur die ik toen had. Dus niet als je "gewoon zenuwachtig" bent ofzo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:23 schreef Ferryfan4ever het volgende:
[..]
kan je een voorbeeld geven van duidelijke reden? of weet je dat zelf ook niet?
ik las op cbr site dat je na 4x zakken (in 5jaar) niet meer bij CBR mag.. dus dan moet je bij BNOR (en de rest van je examens ook als je daar weer zakt). maar er stond idd niet iets over eerder bij BNOR kunnen..
heeft autisme dan ook invloed op je rijstijl? dat wist ik niet johquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:27 schreef Guns_n_Roses het volgende:
[..]
Autisme e.d. aldus mijn rijinstructeur die ik toen had. Dus niet als je "gewoon zenuwachtig" bent ofzo.
Bullshit.nlquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:23 schreef Geqxon het volgende:
Als hij je laat zakken, dat is dat om een reden. Accepteer nou maar dat je niet goed rijd, en ga niet als een dom zuig op hem schelden!
Er zullen nu vast wel regels over bestaan (waarom ook niet, om het CBR nog meer te spekken). Maar ik heb mijn rijbewijs dan ook 11 jaar geleden gehaald, toen kon ik na twee keer zakken het BNOR examen doen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:17 schreef Ferryfan4ever het volgende:
[..]
ik d8 altijd dat je pas na 3x zakken bij BNOR kan afrijden? is daar geen regel in? kun je bijvoorbeeld ook na 1x zakken al? etc.. ik heb m al hoor, maar 1e keer maakte ik zoveel domme fouten door de stress dat ik het niet zag zitten de 2e keer. dus vroeg me af of dat dan ook een mogelijkheid was geweest.
zoiets noem je gokken.. het zelfde als 10x een euro in een fuitautomaat gooien.. een keer zal je toch wel iets winnen...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:25 schreef yup het volgende:
Klopt BNOR betekent niet dat je als een fucking idioot mag rijden. Rij je echt redelijk, dan haal je BNOR echt wel...
Ken serieus mensen die hun RB pas na 10x afrijden hebben gehaald (GEEN FUCKING GRAP), maar dat zijn echt mensen die totaal niet kunnen rijden (zelfs niet nadat ze hun rijbewijs hebben gehaald...
Klopt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:43 schreef Youp het volgende:
[..]
zoiets noem je gokken.. het zelfde als 10x een euro in een fuitautomaat gooien.. een keer zal je toch wel iets winnen...
Mijn vader die heel lang rijbewijs heeft (misschien langer dan ik leefquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:28 schreef Fwnk het volgende:
Schadevrij heeft er niets mee te maken
Ik heb ook al schade gereden (ok buiten mijn schuld) en ik ben net als wat jup zei met vlag en wimpel geslaagd
maar als je geen schade rijdt doe je het niet slecht en bestaat er een redelijke mogelijkheid dat je niet onterecht je rijbewijs hebtquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:35 schreef yup het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Mijn vader die heel lang rijbewijs heeft (misschien langer dan ik leef, weet niet) heeft ook schade gemaakt hoor (eigen schuld).
Schade maken zegt niks over hoe iemand kan rijden, een klein lullig paaltje etc. kan iedereen wel raken, of je kan beetje oververmoeid zijn en zie je over het hoofd dat rechts voor gaat etc...
Als je geen schade rijd terwijl je belabberd rijd heeft meer met geluk te maken denk ik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:49 schreef Ferryfan4ever het volgende:
[..]
maar als je geen schade rijdt doe je het niet slecht en bestaat er een redelijke mogelijkheid dat je niet onterecht je rijbewijs hebten neem aan dat dat de bedoeling was van ninja-mod. en hierbij sluit ik me overigens aan.
dat je ook schade kunt rijden als je niet slecht rijdt is een heel ander verhaal. en hangt er natuurlijk ook vanaf hoe jij schade rijdt.. als je elk weekend wel een deuk erbij hebt.. tsja![]()
Mensen die overal 30 rijden, nergens durven te parkeren (behalve als er geen enkele auto of boom staat waar ze tegenaan kunnen rijden) maken inderdaad niet zoveel schade, maar dat betekent niet dat ze kunnen rijden. Hint.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:49 schreef Ferryfan4ever het volgende:
[..]
maar als je geen schade rijdt doe je het niet slecht en bestaat er een redelijke mogelijkheid dat je niet onterecht je rijbewijs hebten neem aan dat dat de bedoeling was van ninja-mod. en hierbij sluit ik me overigens aan.
dat je ook schade kunt rijden als je niet slecht rijdt is een heel ander verhaal. en hangt er natuurlijk ook vanaf hoe jij schade rijdt.. als je elk weekend wel een deuk erbij hebt.. tsja![]()
volgens mij haal je dan je rijbewijs niet maar misschien is cbr van tactiek veranderd in die 4 maanden dat ik mn papiertje hebquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mensen die overal 30 rijden, nergens durven te parkeren (behalve als er geen enkele auto of boom staat waar ze tegenaan kunnen rijden) maken inderdaad niet zoveel schade, maar dat betekent niet dat ze kunnen rijden. Hint.
Misschien hebben ze ooit prima gereden. In ieder geval goed genoeg voor een rijbewijs.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:30 schreef Ferryfan4ever het volgende:
[..]
volgens mij haal je dan je rijbewijs niet maar misschien is cbr van tactiek veranderd in die 4 maanden dat ik mn papiertje heben ook bij bnor moet je niet zo gaan rijden.
ja er zijn vast bejaarden die zo rijden, maar dat is een ander verhaal en heeft ook niet veel met mn reactie te maken.
heb niet gezegd dat iedereen die geen schade rijdt goed rijdt. beter leren lezen danquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:01 schreef yup het volgende:
[..]
Als je geen schade rijd terwijl je belabberd rijd heeft meer met geluk te maken denk ik.
dat is mogelijk ja, maar je wordt heus niet zomaar bang. dan zal er wel iets negatiefs gebeurd zijn (of bijna..). dat is inderdaad jammer. maar dat betekent heus niet dat je 30 gaat rijden als je bang bent. juist door hard genoeg te rijden voorkom je irritaties enzo in het verkeerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Misschien hebben ze ooit prima gereden. In ieder geval goed genoeg voor een rijbewijs.
Maar sommige mensen worden nou eenmaal 'bang' in het verkeer zelf.
Ik ken genoeg mensen die de snelweg niet op durven, terwijl ze dat toch ooit hebben gemoeten bij het rijbewijs halen om maar een voorbeeld te noemen.
Daar denken die mensen echt niet aan hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:34 schreef Ferryfan4ever het volgende:
[..]
dat is mogelijk ja, maar je wordt heus niet zomaar bang. dan zal er wel iets negatiefs gebeurd zijn (of bijna..). dat is inderdaad jammer. maar dat betekent heus niet dat je 30 gaat rijden als je bang bent. juist door hard genoeg te rijden voorkom je irritaties enzo in het verkeer
PROFICIAAAAAAHAAAAAAT!!quote:Op donderdag 24 november 2005 10:57 schreef angel99 het volgende:
IK HEB HET GEHAALD BIJ HET BNOR!
ECHT RELAXT DAAR! Ze zijn echt super aardig, en nemen tenminste de tijd voor je. Was helemaal niet zenuwachtig en ik heb ook een super goede rit gereden. UITSLAG: GESLAAGD!
IK BEN ZO BLIJ.
Heerlijk is autorijden.
Dus mensen die bij het BNOR examen moeten doen en zelf weten dat ze kunnen rijden, dan haal je het!
maar zenuwen hebben heus niet te maken met een lastige situatie. en mensen die goed kunnen rijden op examen, hoeven ook niet hun 'mannetje' te staan in zo'n moeilijke situatie. misschien denken ze zelf dat ze zullen weten wat te doen, maar dat valt ongetwijfeld vies tegen.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:48 schreef MikeyMan het volgende:
Mjah... Toch heb ik het niet zo op die BNOR shit... Leuk dat ze je geruststellen, maar komt die vent ook bij je in de auto zitten als je in een lastige situatie terecht komt?
Ik vind zelf dat als iemand twee keer zakt, hij/zij het over een jaartje nog maar eens moet gaan proberen... Lukt het niet binnen vier keer... Jammer dan; tis geen knikkeren...
gefeliciteerdquote:Op donderdag 24 november 2005 10:57 schreef angel99 het volgende:
IK HEB HET GEHAALD BIJ HET BNOR!
ECHT RELAXT DAAR! Ze zijn echt super aardig, en nemen tenminste de tijd voor je. Was helemaal niet zenuwachtig en ik heb ook een super goede rit gereden. UITSLAG: GESLAAGD!
IK BEN ZO BLIJ.
Heerlijk is autorijden.
Dus mensen die bij het BNOR examen moeten doen en zelf weten dat ze kunnen rijden, dan haal je het!
Omschrijf eens een lastige situatie danquote:Op donderdag 24 november 2005 11:48 schreef MikeyMan het volgende:
Mjah... Toch heb ik het niet zo op die BNOR shit... Leuk dat ze je geruststellen, maar komt die vent ook bij je in de auto zitten als je in een lastige situatie terecht komt?
Ik vind zelf dat als iemand twee keer zakt, hij/zij het over een jaartje nog maar eens moet gaan proberen... Lukt het niet binnen vier keer... Jammer dan; tis geen knikkeren...
quote:Op donderdag 24 november 2005 11:48 schreef MikeyMan het volgende:
Nouja, probeer het terbregseplein eens op een gemiddelde vrijdag...quote:Op donderdag 24 november 2005 13:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Omschrijf eens een lastige situatie dan?
Euh, jah, in zekere zin wel... Diegene heeft er blijkbaar meer feeling voor... Zeg niet dat die in z'n verdere carriere beter blijft rijden, maar als het CBR z'n taak correct uitvoert, zou dat inderdaad zo moeten zijn ja...quote:Op donderdag 24 november 2005 14:15 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
jij bent zeker ook van mening dat iemand die de 1e keer slaagt beter kan rijden dan iemand die meerdere malen op examen moet...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |