quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 22:57 schreef DearPrudence het volgende:[..]
Ja, mijn aller-, allereerste keer, en het ging echt beroerd. Dan zegt ie wel van ja, je moet sneller draaien, of nog hoger.. probeer ik dat vervolgens, is het weer niet goed. weet je hoe frustrerend. Ik was het na een tijdje wel echt zat. Ik wil gewoon Capoeira.
![]()
Wat ik al zei, je moet de eerste keer niet verwachten dat je springt, draait en meteen weer perfect land. Verder heb ik je niet constant gezien dus ik kan over de complete gang van zaken niet echt oordelen,
![]()
, maar als je het iets frustrerend vind kan je het daar het beste even over hebben denk ik. Abdou moet je goed aanvoelen, dan werkt het goed.
![]()
Maar met dat blauwe blok erbij kwam je toch wel een aardig eindje dacht ik? Of vond je van niet?
En wat betreft capoeira, Inge en Hanneke vonden dit leuker dacht ik er buiten uit op te maken, maar die sprongen wel alleen een salto, dat is natuurlijk weer ff anders. En wie ik miste, Menno, waar was die? Of weet je dat niet?
Maar bekijk het positief, je heb je best gedaan, meer kan je niet doen toch?
![]()
En die spagaat van jou was erg netjes trouwens,
![]()
, petje af hoor.
![]()
Dat soort dingen zijn totaal niet iets voor mij.
![]()
quote:
[..]
Lemme know wat jullie besloten hebben! (qua shirtjes dinges)
Uhm, tsja, niet echt heel veel, alleen dat het
dit lettertype wordt. En dan dus daarmee in het groot 'Cel 4' achterop, en voorop moet dan nog een logo ofzo, maar daar zijn we het (nog) niet over eens, hebben we het waar ik bij was ook amper over gehad eigenlijk.
[ Bericht 3% gewijzigd door MrAli op 08-10-2005 00:26:45 ]
# "Een niet opgeruimde kamer en bureau vol troep is het kenmerk van een genie!"
# "Winnen is belangrijker dan meedoen!"
# "Alles wat niet mag is leuk om wel te doen!"
#
Hendrik Johannes Cruijff