Zó duur.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:11 schreef amokjeeh het volgende:
Nederlandse prijs iPod video
30gb voor 329,- euro
60gb voor 439,- euro
De omrekenfactor die Telegraaf hanteer is wel correct, maar we wordengewoon n beetje geflest hier in EU....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:20 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
bron: telegraaf.nl
Gaat de Telegraaf alweer voor de tweede keer op zijn bek in een uur tijd. De daadwerkelijke prijzen zijn een stuk hoger
Een beetje veel. Schandalig gewoon. Idem met de iTunes-songs ...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:20 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
De omrekenfactor die Telegraaf hanteer is wel correct, maar we wordengewoon n beetje geflest hier in EU....
Eindelijk!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zie ik het goed dat de U2 IPod uit het assortiment verdwenen is
en de eMacquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zie ik het goed dat de U2 IPod uit het assortiment verdwenen is
Dan moet je maar zo denken, het kan altijd erger: iTunes in Groot-Brittaniëquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een beetje veel. Schandalig gewoon. Idem met de iTunes-songs ...
Maar toch heb ik een iPod.
Wheheh. Dat zou helemaal grappig zijn.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:53 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb nog niet het hele topic doorgelezen, maar klopt het dat bij video playback je accu maar 2 uur meegaat?
Jezusquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:59 schreef amokjeeh het volgende:
Klopt idd bij de 30gb versie, bij de 60gb is het 3 uur uit het hoofd gezegd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |