Zó duur.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:11 schreef amokjeeh het volgende:
Nederlandse prijs iPod video
30gb voor 329,- euro
60gb voor 439,- euro
De omrekenfactor die Telegraaf hanteer is wel correct, maar we wordengewoon n beetje geflest hier in EU....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:20 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
bron: telegraaf.nl
Gaat de Telegraaf alweer voor de tweede keer op zijn bek in een uur tijd. De daadwerkelijke prijzen zijn een stuk hoger
Een beetje veel. Schandalig gewoon. Idem met de iTunes-songs ...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:20 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
De omrekenfactor die Telegraaf hanteer is wel correct, maar we wordengewoon n beetje geflest hier in EU....
Eindelijk!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zie ik het goed dat de U2 IPod uit het assortiment verdwenen is
en de eMacquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zie ik het goed dat de U2 IPod uit het assortiment verdwenen is
Dan moet je maar zo denken, het kan altijd erger: iTunes in Groot-Brittaniëquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een beetje veel. Schandalig gewoon. Idem met de iTunes-songs ...
Maar toch heb ik een iPod.
Wheheh. Dat zou helemaal grappig zijn.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:53 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb nog niet het hele topic doorgelezen, maar klopt het dat bij video playback je accu maar 2 uur meegaat?
Jezusquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:59 schreef amokjeeh het volgende:
Klopt idd bij de 30gb versie, bij de 60gb is het 3 uur uit het hoofd gezegd
Hij gaat toch ¤329 kosten?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 08:53 schreef EvilWasp het volgende:
De enige echte nieuwe feature is voor mij 10GB meer voor hetzelfde geld. En groter scherm misschien.
En in dat geval, zal je wat anders moeten open trekken.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:59 schreef Geqxon het volgende:
Dan zul je even je portomoneetje open moeten trekken, of NS lief aankijken
Klopt, maar ik duidde op het feit dat je niet voor hetzelfde geld 10 gigabytes meer krijgtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:40 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Studentenkorting hé.
Maarja, voor de "normale" mensen kost ie idd 329 euro.
Linkje?quote:
Het is alsnog 60 euro duurder, gek!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:40 schreef Geqxon het volgende:
299 dollar + 8% tax = 322.92 dollar = 269,23 euro.
Die salestax niet vergeten he
Education Storequote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:34 schreef Tragedy het volgende:
[..]
Linkje?
Maar dat prijsverschil tussen Amerika en Europa is idd schandalig. 329/439 euro vs. 299/399 dollar, dat kan echt niet.
De iPod (Nano in ieder geval, van deze weet ik het niet cker maar ja outsourcing he) wordt geassambleerd in Chinaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:49 schreef Geqxon het volgende:
Sja, denk ondermeer aan een variabele wisselkoers, transport, service e.d.
Onzin. Met een dalende dollarkoers werd het verschil alleen maar groter. En die dingen worden niet in Amerika gemaakt toch? Dus 't maakt ook vrij weinig uit of ze het vanuit China of Amerika versturen ...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:49 schreef Geqxon het volgende:
Sja, denk ondermeer aan een variabele wisselkoers, transport, service e.d.
't Is een combinatie van muziek en videoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:23 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Maar kun je hier nu ook nog gewoon muziek mee afspelen of is het aleen video? Als het alleen video aankan zou ik dat ding niet kopen. De combinatie is wel ideaal
treffend, ze betalen daar in amerika ook geen BTW over en wij zo'n 19%...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Onzin. Met een dalende dollarkoers werd het verschil alleen maar groter. En die dingen worden niet in Amerika gemaakt toch? Dus 't maakt ook vrij weinig uit of ze het vanuit China of Amerika versturen ...
Het prijsverschil voor iTunes-nummers is het meest opvallende: daar komt geen transport etc. aan te pas en toch is er bijna 20 procent prijsverschil ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |