Jawel, DIT is de originele 6. Die nieuwe isquote:
de 628 was ook al een OP. straks de M635i ook nog.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jawel, DIT is de originele 6. Die nieuwe is
De velgen daarentegen zijn dan weer niet origineelEigenaar zich helemaal verontschuldigen
Ja ik wist dat al.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:54 schreef PeuRac het volgende:
Herman, je moet de carterplug alleen handvast draaien zonder gereedschap erbij, hij zet zichzelf vast bij de proefrit![]()
ik plaag je maar wat joh. tis in iig een BMW.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:58 schreef Alexxxxx het volgende:
M5, t is beter als bhp OP.... ALS er een auto is met het getal in de naam, dan is dat gewoon de beste OP. Bovendien had ik er dit keer zelf foto's van, heeft ook iets extra's
Ik wist het niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja ik wist dat al.
Ik ben echt slim.
Zolang je maar van je carterplug afblijft nietquote:
Volgens Peu ben je echt slim als je het weet.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Volgens Peu ben je echt slim als je het weet.
Ik ben dus slim.
Jij bent dan als logisch gevolg volgens Peu dus dom.
Maar trek je het niet aan joh, niet iedereen kan zo goed zijn als Peu is!
Zeeuw.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:05 schreef Fugie het volgende:
ik weet niet eens wat een carterplug is, wat ben ik dan ?
rustig maar, reageer het niet af op ons, maar op die carterplugquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:06 schreef PeuRac het volgende:
Ik ben gewoon kwaad, in elk handboek staat met grote letters dat je die niet te vast moet draaien, hebben ze het toch gedaan.![]()
als de plug kapot gaat ben ik nog verder van huis, dan kan ik het helemaal vergetenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:08 schreef BazzoS het volgende:
[..]
rustig maar, reageer het niet af op ons, maar op die carterplug
nieuwe plug kopen?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
als de plug kapot gaat ben ik nog verder van huis, dan kan ik het helemaal vergeten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |