Zakt vanzelf weg, en anders hebben we een héél lang feessie.quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:00 schreef DeTolk het volgende:
Nouk is jarig! volgens mij is ze al jarig geweest
Als je iemand links wil laten liggen post je niks over diegene en open je er ook geen topic over. Dat zou nogal halfslachtig zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:00 schreef -Angel- het volgende:
Er is een verschil tussen iemand dood wensen of links laten liggen. Tevens kan een dergelijk titel worden aangepast?
echt niet? het is een best grappig topic met veel potentie..quote:
Het is weg, het forum wilde niet zo snel als ik wilde.quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:37 schreef richie29 het volgende:
Ey Snakey gast...ff NSB-er spelen, maar als je nou een topic op slot tieft he..
Doe dan ook dat plaatje ff weg als je wil![]()
Ik wil een koe topic
Ik ben geen fan van bagger, en er blijkt niet veel meer als dat uit je toetsenbord te komen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:09 schreef EL_REY het volgende:
snakey, amigo!![]()
laat me raden, je bent geen liefhebber van de mediteraanse keuken?
Broodje shoarmaaaaaaa!!!!!!!!!!
Jij produceert ook niet zoveel goede posts, heb ik het idee.quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:11 schreef Snakey het volgende:
Ik ben geen fan van bagger
ik ben op de goede weg om meer dan "schijnbare bagger in sommige ogen"te gaan neerzetten..quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van bagger, en er blijkt niet veel meer als dat uit je toetsenbord te komen.
*rilquote:
Het is dat hij goed modt en mijn herhaaldelijke afwezigheid compenseert.quote:
ik twijfelde nog wel even om er 'thong' van te maken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[HOMO] #1416 Every little thing that you do: Hung Up on You!
Kan iemand even thing goed spellen voor me?
Dank u
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |