Je had er ook de ironie van in kunnen zien, in combinatie met jouw OP.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:02 schreef remlof het volgende:
Wat adrem Pool
geef tenminste effe argumentatie in je sluitpost
dat zag ik ook wel, ik had eerst alleen 'wat adrem, Pool' als reactie hier, maar ik bedacht me dat niet erg informatief was en ik wil inderdaad wel weten waarom je topics zo snel op slot gooit... niet iedereen heeft zin om in yvonne's kuthoeren topic te slowchatten weet jequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:08 schreef Pool het volgende:
[..]
Je had er ook de ironie van in kunnen zien, in combinatie met jouw OP.
Mocht die je zijn ontgaan, dan had je nog kunnen bedenken dat dit soort klachten hier in [FB] mogen. Blijkbaar wist je dat al, want na een sluitpostloos slotje wist je het prima te vinden.![]()
Okee.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:12 schreef remlof het volgende:
[..]
dat zag ik ook wel, ik had eerst alleen 'wat adrem, Pool' als reactie hier, maar ik bedacht me dat niet erg informatief was en ik wil inderdaad wel weten waarom je topics zo snel op slot gooit... niet iedereen heeft zin om in yvonne's kuthoeren topic te slowchatten weet je
kijk, dààr hebben we tenminste wat aan, thanks!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:16 schreef Pool het volgende:
[..]
Okee.
's Nachts is het wat minder erg als een topic uiteindelijk verzandt in bagger. Maar topics met een OP waarin in halve breezertaal direct wordt opgeroepen tot nachtbagger, mogen wat mij betreft steeds meteen dicht. De TS mag nog wel een béétje zijn best doen om ergens over te beginnen.
Vandaar het snelle slotje.
Ha D_K! Ja hoor. Weekend enzo.quote:

Naar welk nummer moet ik SMS'en om dat te voorkomen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 09:54 schreef Pool het volgende:
[..]
Ha D_K! Ja hoor. Weekend enzo. [afbeelding]
ps: er staat momenteel een topic van je op de nominatielijst om dichtgegooid te worden, niet schrikken als het gebeurt.![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:18 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ik laat die inkopper over Peri maar zitten.
Volgens mij ben je aan het zwammen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 04:29 schreef cerror het volgende:
NJ: ik houd van je minst verre jonge+vrouwelijk+famillielid.
Niet persoonlijk uiteraard.
Kijk eens naar de slotjeslijst.quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:41 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Volgens mij ben je aan het zwammen.
Tabbed browsing rules.quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:49 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Whehehe. Ik ben op tijd gaan slapen, zo te zien.
Ik denk dat Xebro het even rustig aan moet doenquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:19 schreef Natalie het volgende:
Xebrozius heeft een 'leuk' scriptje, wij een leuk banknopje. Hij mag mailen, over een tijdje.
Het laatste.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:58 schreef -BoosBloempje- het volgende:
Word die TTT nog een beetje bijgehouden of ontbreekt t gewoon aan de leuke topcis?
Het kinderjufschortje kan nu weer even uit.quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:35 schreef GoLLeM het volgende:
hehe goeie morgen Snakey
dikke laag bagger om weer op te vegen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |