ik heb het nummer niet bij de hand, maar ik hoor het perfect in mijn hoofdquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:59 schreef Agiath het volgende:
Het harde stukje in Metallica - One op 4:35
en dan die lyrics
Darkness imprisoning me
All that i see
Absolute horror
I cannot live
I cannot die
Trapped in myself
Body my holding cell
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:30 schreef Mryc het volgende:
Auf der Maur - Lightning Is My Girl (totale nummer)
Het origineel is natuurlijk van Ennio Morricone, de legendarische componist.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:39 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Toppie topique![]()
Ik vind Extasy of Gold van Metallica op 't S&M album zo geweldig mooi, heerlijk dramatisch.. Ik kan daar ook niet 1-2-3 'n passage uithalen, je moet gewoon 't hele nummer horen..
Ik krijg er nu gewoon weer kippevel van![]()
Ik wist dat ze 't niet zelf gecomponeerd hadden, maar niet da 't van dit heerschap was. Es kijken of ik die versie ook kan vindenquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:16 schreef smesjz het volgende:
[..]
Het origineel is natuurlijk van Ennio Morricone, de legendarische componist.
Ander nummer: X.Y.U. van Smashing Pumpkins, het gaat helemaal los rond 2:00. Heerlijk. Of Bullet With Butterfly Wings, hele nummer eigelijk.
Ik kan het niet helpen maar juist dat stukje doet me altijd ZO aan Waynes World denken...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:51 schreef Karina het volgende:
Het stukje vanaf "Mama mia,mama mia,mama mia let me go-
Beelzebub has a devil put aside for me,for me,for me-" en dan vooral dat stuk gitaar daarna uit Bohemian Rapsody van Queen.
En het instrumentale stuk erna...quote:If everybody knows just who you are
And your walk on role becomes a major part
Have you ever attempted to be yourself
When everybody wants you to be someone else
Dat basloopje geeft zeker en haast hypnotiserende sinistere sfeer.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:08 schreef Killjoy77 het volgende:
Het basloopje in the unscrewing of the cilinder uit the war of the worlds (Jeff Wayne). Die basgitaar creëert zowat in z'n eentje de juiste sfeer.
Johnny cash - Hurt. Dat stukje aan het eind waarop de piano steeds harder wordt. In combinatie met de beelden in de videoclip is dat erg confronterend.
Hetzelfde heb ik met Thru The Eyes Of Ruby, en dan vooral na het 2de couplet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:16 schreef smesjz het volgende:
[..]
Het origineel is natuurlijk van Ennio Morricone, de legendarische componist.
Ander nummer: X.Y.U. van Smashing Pumpkins, het gaat helemaal los rond 2:00. Heerlijk. Of Bullet With Butterfly Wings, hele nummer eigelijk.
heel parachutes heerst gewoonquote:Op maandag 7 november 2005 14:30 schreef ruud_fr het volgende:
Coldplay - We Never Change: hele nummer, geweldig
Coldplay - Trouble: intro
quote:Op maandag 7 november 2005 16:42 schreef Flibble het volgende:
O ja how could I forget!
In 'Chop Suey' van System of a down, vanaf 'Why have you forsaken me' tot aan het einde.....
Kippenvel!!!![]()
inderdaad erg mooi.......en daarna die heerlijke rustige beatquote:Op donderdag 10 november 2005 10:57 schreef NiMPhoenix het volgende:
Faithless - Killer's lulaby
Stuk rond de 4:00 die ontzettend heerschede harpsichord is het geloof ik?
"I know that I'll see you again, on that you may depend
I just don't know how or when"
_0_
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |