Ik houd toch mijn hart vast voor toeristen in Nederland, of nog erger, mensen die hier komen wonen en worden geconfronteerd met Verdonk en ons moerstaaltjequote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:38 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Klopt ook wel weer en drank kan je zelf stoken (wat ze daar ook allemaal doen)!
Maar volgens mij als het paaltje bij het puntje komt ben ik wel heel blij met Nederland en elke keer als ik weer een tijd in het buitenland heb gezeten denk ik bij terugkomst: "Wat lopen we allemaal te zeiken, Nederland is zo makkelijk en alles is hier zo goed geregeld, we zijn een stelletje verwende zeiekerds!!"
in feite zijn alle blanken in Australie daar allochtonen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:12 schreef Oksel het volgende:
Australie.
Betere lonen, beter weer, goedkopere huizen, goedkopere auto's. Mooere natuur, vriendelijkere mensen. Lekker vissen, strand op.. schone steden, geen allochtonen (abbo's zie je alleen buiten de steden in W.A., niet in Melbourne(Victoria). En een veilig gevoel als je 's nachts door het park loopt.. hoef je in A'dam niet te doen.
.....
het heb helemaal niks met vakantie te maken, het gaat over je gevoel bijvoorbeeld met voetbal als Nederland - Turkijke speelt, voor wie zijn de turken dan die in Nederland wonen?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:26 schreef buzzer het volgende:
lijkt een beetje op dit topic Wat is het allerleukste vakantie land?
mergen maar ?
oke, dan laten we het zoquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:52 schreef bastiaanuhl het volgende:
[..]
het heb helemaal niks met vakantie te maken, het over je gevoel bijvoorbeeld met voetbal als Nederland - Turkijke speelt, voor wie zijn de turken dan die in Nederland wonen?
Duitsland is ook zeker een relaxed land!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:41 schreef 9christensen het volgende:
Duitsland
Idem voor mij alleen dan specifieker Hong Kong.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:50 schreef pascalheister het volgende:
Spanje trekt me het meeste, verder lijkt me een aziatisch land ook leuk
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:35 schreef whoops het volgende:
Italiė en de Verenigde Staten van Amerika..
Suomi on kaunis maaquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:15 schreef Take_A_Picture het volgende:
Amerika is een prachtig land, dat land trekt me ook erg... maar Finland lijkt me ook helemaal te gek, ik weet niet wat het is...
Niets is verder weg van de waarheid...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:21 schreef SicSicSics het volgende:
NZL ben ik nog niet geweest maar dat is, volgens mij, een echt Dorpland!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |