ROFL.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Een land naast NL... dan moet ik kiezen tussen België en Duitsland. Doe dan België maar.
Aboriginals zijn ook geen allochtonen daar heh...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:12 schreef Oksel het volgende:
Australie.
Betere lonen, beter weer, goedkopere huizen, goedkopere auto's. Mooere natuur, vriendelijkere mensen. Lekker vissen, strand op.. schone steden, geen allochtonen (abbo's zie je alleen buiten de steden in W.A., niet in Melbourne(Victoria). En een veilig gevoel als je 's nachts door het park loopt.. hoef je in A'dam niet te doen.
Nadeel: Slechte en dure XTC/coke, alcohol is ook duur. Weinig tot geen cultuur.
True. Maar ze veroorzaken we dezelfde problemen..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:13 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Aboriginals zijn ook geen allochtonen daar heh...
Hij bedoelt gewoon dat hij minder op heeft met inferieure rassen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:13 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Aboriginals zijn ook geen allochtonen daar heh...
.. die niet werken en er een teringzooi van maken.. oftewel; die een negatieve invloed op de maatschappij hebben..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hij bedoelt gewoon dat hij minder op heeft met inferieure rassen.
Mooi was het he? Vroeger, toen apartheid nog een trend was en je nog gewoon bruintjes en nikkers mocht zeggenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:19 schreef Oksel het volgende:
[..]
.. die niet werken en er een teringzooi van maken.. oftewel; die een negatieve invloed op de maatschappij hebben..
Ze leefden daar anders vrij en blij in hun eigen maatschappij tot wij kwamen hoor..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:19 schreef Oksel het volgende:
[..]
.. die niet werken en er een teringzooi van maken.. oftewel; die een negatieve invloed op de maatschappij hebben..
True. Maarja.. dat is gewoon het recht van de sterktste, toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:22 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ze leefden daar anders vrij en blij in hun eigen maatschappij tot wij kwamen hoor..
Die ondertitelquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:22 schreef DzjieDub het volgende:
....
Ow ja, daar zou ik ook graag een tijdje willen wonen en werken, in Tokyo of een andere grote stad dan. En dat gaat met een beetje mazzel nog gebeuren ook. Maar ik denk dat je je daar niet permanent wilt vestigen, ik zou iig gillend gek worden volgens mij.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:21 schreef sitting_elfling het volgende:
Japan
Dat valt best mee. Het is niet veel duurder dan Nederland en zeker niet als je bekijkt wat je in Nederland als toerist wel niet kwijt bent.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:21 schreef SicSicSics het volgende:
Scandinavie is mooi maar helaas veel te duur!
Is vaak meer een kwestie van gewoon doen hoor, er is altijd wel een mouw aan te passen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:25 schreef lily het volgende:
Mij trekt Scandinavië ook. Heerlijk lijkt me dat. De rust en ruimte.
Het schijnt inderdaad vreselijk duur te zijn maar toch denk ik af en toe weleens konden we ons boeltje maar pakken en verhuizen.
Landjepik is het 'recht' van technologisch verder gevorderde maatschappijen?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:23 schreef Oksel het volgende:
[..]
True. Maarja.. dat is gewoon het recht van de sterktste, toch?
ja, is natuurlijk ook zo maar de drempel is erg hoog..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:27 schreef juliusbackpacking het volgende:
[..]
Is vaak meer een kwestie van gewoon doen hoor, er is altijd wel een mouw aan te passen.
Klopt ook wel weer en drank kan je zelf stoken (wat ze daar ook allemaal doen)!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:26 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Dat valt best mee. Het is niet veel duurder dan Nederland en zeker niet als je bekijkt wat je in Nederland als toerist wel niet kwijt bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |