http://games.fok.nl/news.php?newsid=6753quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:02 schreef Bastard het volgende:
Kan er kort een paar linkjes wordn gegeven naar must see movies ?
OT: dat ding is de mijne als tie maar nie zo duur wordtquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:05 schreef Kuuke2k5 het volgende:
Een admin kan nu echt een wereldgrap maken als tie ff nadenkt
Jou bannen bvquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:05 schreef Kuuke2k5 het volgende:
Een admin kan nu echt een wereldgrap maken als tie ff nadenkt
Gijs doe eens normaalquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/news.php?newsid=6753
Mond Gijs. Ik blijf FOK!games promotenquote:
Jullie doen dat zeker Gijsquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mond Gijs. Ik blijf FOK!games promotenWe zijn dan wel geen IGN, maar we doen ons best
Beter dan nat achter de oren pikquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:35 schreef Oksel het volgende:
Topic had beter : "X05 Gijsjes zijn nat van onderen" kunnen heten.
He uit mijn fotoboek... je keek vast of je me kan hebbenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:38 schreef Oksel het volgende:
Trouwens, Roy.. dit is wel je favo shirt, of niet?
[afbeelding]
Ach, er zijn toevallig twee foto's op FOK waarop ik dat shirt aanhebquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:38 schreef Oksel het volgende:
Trouwens, Roy.. dit is wel je favo shirt, of niet?
[afbeelding]
Mag ik m pakken Gijs? Ah toe.. stop hem zo in zn GC!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
He uit mijn fotoboek... je keek vast of je me kan hebben
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mag ik m pakken Gijs? Ah toe.. stop hem zo in zn GC!
hands-on en eerste impressies zal ons niet zo snel lukken helaas, dat is voorbehouden aan IGN/Gamespot enzo. Toch blijft FOK!games een coole sitequote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jullie doen dat zeker GijsRespect daarvoor hoor, maar hands-on of eerste impressies wil ik toch liever van andere sites lezen Gijs... FOK!games is voor jonger publiek denk ik
laatste voyeur: Anonieme FOK!kerquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nu wordt jouw fotoboek ook bekeken
Jazeker,... alleen navigatie en zoeken zuigt !quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:48 schreef kepler het volgende:
[..]
Toch blijft FOK!games een coole site
Daar wordt aan gewerktquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jazeker,... alleen navigatie en zoeken zuigt !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |