quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:12 schreef hollander172 het volgende:
[..]Het is nog niet donker oelewapper.
![]()
Jij hebt nog wat in te halen van overdagquote:
Eerst je rijbewijs nog even halen?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:50 schreef Roderick2085 het volgende:
![]()
zo, heb me ook maar eens aangemeld, wat kan hicham zeuren zeg![]()
voor degene die mij niet kennen (de rest dus):
ik ben Roderick, 19 jaartjes oud (nog).
Woon in Almere, zit op school in A'dam.
er staat een gs500 op me te wachten, waar ik als het goed is vanaf morgen op mag rijden![]()
Hier inmideels wel hoor.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:12 schreef hollander172 het volgende:
[..]Het is nog niet donker oelewapper.
![]()
Ook dan,heel veel succesquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:01 schreef Roderick2085 het volgende:
de eerste optie helaas.....
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:50 schreef Roderick2085 het volgende:
![]()
er staat een gs500 op me te wachten, waar ik als het goed is vanaf morgen op mag rijden![]()
Hoiquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:50 schreef Roderick2085 het volgende:
![]()
Tsjah ... ieder diertje zijn pleziertje hequote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:44 schreef Fulcrum_X het volgende:
Dit is ook zo'n leuk topic.. 1 maand het rijbewijs en dan die 600CC Gixxer al zat![]()
Lotgenoot?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:04 schreef worldpimber het volgende:
[..]Ben je een klasgenoot van Hicham? Of hoe noemen jullie dat daarzo, stagegenoot of projectgenoot.. weet ik veel
![]()
![]()
![]()
![]()
Studiegenootquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:04 schreef worldpimber het volgende:
[..]Ben je een klasgenoot van Hicham? Of hoe noemen jullie dat daarzo, stagegenoot of projectgenoot.. weet ik veel
![]()
![]()
![]()
![]()
Heeey nu ben ik niet de enige meer met een GS (500)quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:50 schreef Roderick2085 het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Studiegenoot
Zat bij me in de klas in de eerste
Nu krijg ik een vette dikke provisie op mijn bank gestort omdat je je hebt aangemeld, toppie roderick
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:08 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Heeey nu ben ik niet de enige meer met een GS (500)![]()
Maarre welkom hier, zit je ook op MF?![]()
Oja jij bent ook een zomerzweterquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:12 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
alleen dan zonder de nummertjes
Zwart leer en zweepjes?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:24 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Een echte meesteres dus...
Zoals u allen hebt gemerkt heeft ondergetekende op dit moment concentratieproblemen.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:16 schreef hicham het volgende:
Nog ff zo doorgaan en er zijn meer 25KW's dan onbegrenste motoren
De jonkies komen straks nog in de meerderheid, stom bejaardenclubbie hier![]()
![]()
21 = volwassen = oudquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:18 schreef hicham het volgende:
Hoezo? Je bent nog lang niet zo oud als mercy en pepijn dus we kunnen er nog even mee door
Waar leg jij de grens voor bejaard zijn?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ach nog een paar maanden en dan ben ik ook bejaard![]()
Oh,dan ben ik inmiddels al overleden zeker?quote:
Was een geintje hoor, opaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:23 schreef richardgie het volgende:
[..]
Oh,dan ben ik inmiddels al overleden zeker?
![]()
Ik snapte het ook al niet,maar kwam omdat ik mijn leesbril niet op had denk ik, en mijn hoorapparatje uit stond.quote:
Ben bang dat zijn antwoord een behoorlijk aantal onder ons als methusalem zal aanmerken.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:22 schreef richardgie het volgende:
[..]
Waar leg jij de grens voor bejaard zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |