quote:mhh sorry.. ik wou ff zien hoe de planeet van mijn nieuwe buurman er uit ziet.. maar je bent wel erg hoog geklasserd..
ik hoop dat je me niet zult aanvallen..
ik val in ieder geval geen sterkere spelers dan ik zelf aan..
groeten HET VOSKE
Zo'n gast vraagt er om om afgeperst te worden.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:28 schreef PPL het volgende:
Ik kreeg net een igame berichtje van de een of ander.
Heel excuus dat ie me per ongeluk had gespioneerd en of ik aub niet wilde aanallen.
[..]
Ik heb al gekeken.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:30 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Zo'n gast vraagt er om om afgeperst te worden.
geen verdediging: niet bekendquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:10 schreef DeHovenier het volgende:
Bij het spionagerapport, als er geen kopje 'verdediging' is, us er dan helemaal geen verdediging of is mn spy-level niet hoog genoeg?
En als er wel een kopje 'verdediging' is en er staat niks, dan is je spylevel wel hoog genoeg maar dan is er geen verdediging?
Dan ben je mij al voorbijquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:02 schreef Weizz het volgende:
Ik ben ook nog niet aangevallen, maar raid eigenlijk de hele dag doorDat terwijl mijn defense maar 2 raket en 10 Kleine lasers is...
Maar ik zit ook wel een eind bij de echte sterke spelers vandaanHier achterin het 2e melkwegstelsel
BTW van 550 naar 336
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |