Sorry,quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:49 schreef CosmoNut het volgende:
Jongens zou iemand mij wat willen sponsorendan zijn jullie liev!
okquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:58 schreef PPL het volgende:
[..]
Sorry,
Ik bouw er liever een kruiser van
Mag ik de URL van dat forum?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:44 schreef PPL het volgende:
Ja.
Maandag de 17e moeten er minimaal 350 punten zijn.
Zie het FDF-forum voor verdere discussie en details.
ik blijf het echt behoorlijk eisen vinden die niet kunnen als je merged met iets als fokquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:44 schreef PPL het volgende:
Ja.
Maandag de 17e moeten er minimaal 350 punten zijn.
Zie het FDF-forum voor verdere discussie en details.
Enigzins.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:51 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ik blijf het echt behoorlijk eisen vinden die niet kunnen als je merged met iets als fok
Er was even snel een alliantie in elkaar geflanst voor fokkers. Die had geen leiding en geen structuur. FDF zocht nieuwe leden en heeft gevraagd of wij bij hun wilde komen. Ondertussen is FDF flink doorgegroeid en ik vind het opzich wel een beetje logisch dat ze minimum eisen opstellen. Het heeft naast het feit dat er veel fokkers lid zijn niet veel meer met fok te maken. Als mensen een nieuwe fokalliantie willen oprichten dan kan dat toch gewoon?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:51 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ik blijf het echt behoorlijk eisen vinden die niet kunnen als je merged met iets als fok
dat kloptquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:29 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Er was even snel een alliantie in elkaar geflanst voor fokkers. Die had geen leiding en geen structuur. FDF zocht nieuwe leden en heeft gevraagd of wij bij hun wilde komen. Ondertussen is FDF flink doorgegroeid en ik vind het opzich wel een beetje logisch dat ze minimum eisen opstellen. Het heeft naast het feit dat er veel fokkers lid zijn niet veel meer met fok te maken. Als mensen een nieuwe fokalliantie willen oprichten dan kan dat toch gewoon?
Verschil in sterkte zul je altijd blijven houden als je later in een spel rolt. Daar kun je gewoon vrij weinig aan doen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:32 schreef Paxlie het volgende:
[..]
dat klopt
alleen zitten de sterke spelers van fok dan al in een andere alliantie
Ik rangetje 563quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:58 schreef Paxlie het volgende:
woei
25 punten omhoog en ik sta nu in de top 1500
In het begin is het gewoon even aanpoten maar zodra je aan het raiden kan beginnen dan schiet je omhoog. Ik ben meer dan 150 plaatsen gestegen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:59 schreef Paxlie het volgende:
en weer een hoop puntjes erbij
ik snap nu waarom die eisen niet zo gek zijn. Als je het door hebt en gewoon goede plekken zoekt om te raiden vlieg je keihard omhoog
quote:mhh sorry.. ik wou ff zien hoe de planeet van mijn nieuwe buurman er uit ziet.. maar je bent wel erg hoog geklasserd..
ik hoop dat je me niet zult aanvallen..
ik val in ieder geval geen sterkere spelers dan ik zelf aan..
groeten HET VOSKE
Zo'n gast vraagt er om om afgeperst te worden.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:28 schreef PPL het volgende:
Ik kreeg net een igame berichtje van de een of ander.
Heel excuus dat ie me per ongeluk had gespioneerd en of ik aub niet wilde aanallen.
[..]
Ik heb al gekeken.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:30 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Zo'n gast vraagt er om om afgeperst te worden.
geen verdediging: niet bekendquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:10 schreef DeHovenier het volgende:
Bij het spionagerapport, als er geen kopje 'verdediging' is, us er dan helemaal geen verdediging of is mn spy-level niet hoog genoeg?
En als er wel een kopje 'verdediging' is en er staat niks, dan is je spylevel wel hoog genoeg maar dan is er geen verdediging?
Dan ben je mij al voorbijquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:02 schreef Weizz het volgende:
Ik ben ook nog niet aangevallen, maar raid eigenlijk de hele dag doorDat terwijl mijn defense maar 2 raket en 10 Kleine lasers is...
Maar ik zit ook wel een eind bij de echte sterke spelers vandaanHier achterin het 2e melkwegstelsel
BTW van 550 naar 336
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |