abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31269694
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 20:17 schreef PPL het volgende:
100 punten is niet zoveel hoor.
Van de 5507 spelers, hebben 1200 inmiddels meer dan 100 punten (we zijn nu anderhalve week bezig)

FDF vraagt slecht betrokkenheid en wil sterk zijn eigen koers kunnen varen en geen vluchthaven zijn voor minder ge-engegeerde mensen.
OGame is een serieus spel, dat serieus gespeeld dient te worden door serieuze mensen met een serieuze aanpak.
OGame is geen spel om te lanterfanten.

Indien je recreatief wilt spelen: ga gerust je gang, maar dus niet bij FDF.
FDF heeft de middelen, de kennis en de instelling om te gaan voor de top-posities binnen de rankings.
Dus waarom genoegen nemen met minder
De 100-punten grens is als grens ingesteld om de kwalitiet van de alliantie enigzins te kunenn waarborgen en te voorkomen dat er een massa van leden meespeelt die het spel na een of twee weken niet meer serieus nemen.
Dat zou direct invloed hebben op rankings en dat is onacceptabel.

zoiets ?
Tjeeezzzz.... en ik ben niet eens lid van FDF
mooi verwoord ppl.

FDF is idd opzoek naar goede leden en stellen daarom een makkelijk te halen ondergrens.
We hebben morgen waarschijnlijk wel 4/5 spelers in de top100 als t n beetje door wil groeien.
K kan morgen kruisers.
Dan nog grote vrachtschepen en de party is compleet.
K krijg btw alleen maar complimenten over hoe FDF gaat, we schijnen te doen wat we beloven, namelijk hulp geven als het nodig is.
Hebben n handig forum dat vooral voor de opkomende spelers nuttig is vanwege bijvoorbeeld targets en spionage aanvraag mogelijkheden.
Hoe gaat t nu PPL?
pi_31270510
Ik moet zeggen dat dit een leuk spel is. Ik denk alleen dat als ik een maandje later was begonnen dat het dan geen doen was om hier een goede start te maken.
pi_31270652
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 23:34 schreef Mordreth het volgende:
Ik moet zeggen dat dit een leuk spel is. Ik denk alleen dat als ik een maandje later was begonnen dat het dan geen doen was om hier een goede start te maken.
Idd, vandaar die nieuwe uni2.
K stond in uni1 200e, helemaal opgewerkt vanaf 6000 ofzo, maar dat is een flink karwei. Hoger komen was echt "a hell of a job". Nu kan k me gewoon rustig in de top vestigen en een sterke alliantie neerzetten.
T leuke van ogame is dat als je een dagje niet oplet het al "einde verhaal" kan zijn.
pi_31270714
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 23:41 schreef Eamon het volgende:
T leuke van ogame is dat als je een dagje niet oplet het al "einde verhaal" kan zijn.
Dat vind ik zelf wat minder. Ogame is best tof, maar eigenlijk zoek ik iets waar ik je wel eens een dagje of twee kan missen.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_31270942
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 23:44 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Dat vind ik zelf wat minder. Ogame is best tof, maar eigenlijk zoek ik iets waar ik je wel eens een dagje of twee kan missen.
Ik denk dat het leuke er dan heel snel af is. Ogame kan je rustig overdag met rust laten.. zolang je er 's ochtends en 's avonds maar even "vluchtig" naar kijkt.. nadeel daarvan is dat ALS je er even tijd voor hebt het snel verveelt omdat je geen kloot kan doen (vanwege lange wachttijden etc).

Tot nu toe ben ik zelf trouwens nog geen enkele keer aangevallen (*klopt af*). Maarja.. ik heb dan ook donders veel vrije tijd (gebroken hak doet wonderen qua mobiliteit kan ik je zeggen).
pi_31270973
Nja, een klein beetje investeren in defense en ze laten je een tijd met rust.
pi_31270977
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 23:54 schreef Mordreth het volgende:

[..]

Ik denk dat het leuke er dan heel snel af is. Ogame kan je rustig overdag met rust laten.. zolang je er 's ochtends en 's avonds maar even "vluchtig" naar kijkt.. nadeel daarvan is dat ALS je er even tijd voor hebt het snel verveelt omdat je geen kloot kan doen (vanwege lange wachttijden etc).

Tot nu toe ben ik zelf trouwens nog geen enkele keer aangevallen (*klopt af*). Maarja.. ik heb dan ook donders veel vrije tijd (gebroken hak doet wonderen qua mobiliteit kan ik je zeggen).
T wordt dalijk gewoon n fulltime spel als je wil hoor.
Op uni1 kon k makkelijk de hele dag actief zijn met van alles en nog wat
pi_31271070
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 23:55 schreef Eamon het volgende:

[..]

T wordt dalijk gewoon n fulltime spel als je wil hoor.
Op uni1 kon k makkelijk de hele dag actief zijn met van alles en nog wat
Als je verder bent dan lukt dat wel ja maar in het begin is het toch wel even doorbijten
pi_31271179
Dit meen je niet. Weer een raid kansloos verloren omdat er opeens 4 raketten waren die ik 5 minuten geleden nog niet gespy'd had. Hoe kan dit?
pi_31271365
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 00:04 schreef LostFormat het volgende:
Dit meen je niet. Weer een raid kansloos verloren omdat er opeens 4 raketten waren die ik 5 minuten geleden nog niet gespy'd had. Hoe kan dit?
Als je een spionagerapport ziet.. zorg dan wel dat je het kopje verdediging en vloten ziet staan:

Dus zo:
quote:
Grondstoffen op xxxxx Universum [x:xx:xx] op 10-07 22:35:59
Metaal: 1064 Kristal: 647
Deuterium: 267 Energie: 48
Vloten
Verdediging
Gebouwen
Metaal Mijn 1 Kristal Mijn 1
Deuterium fabriek 1 Zonne-energie centrale 2
Als je dat niet ziet dan betekent dat ze diegene een betere spionage hebt en kan je er de donder op zeggen ook een zware verdediging .
pi_31271409
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 00:11 schreef Mordreth het volgende:

[..]

Als je een spionagerapport ziet.. zorg dan wel dat je het kopje verdediging en vloten ziet staan:

Dus zo:
[..]

Als je dat niet ziet dan betekent dat ze diegene een betere spionage hebt en kan je er de donder op zeggen ook een zware verdediging .
Dus dat hangt af van de spionageshit van haar? Mèn, dat moet je dan ook maar net weten.
pi_31271468
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 00:12 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Dus dat hangt af van de spionageshit van haar? Mèn, dat moet je dan ook maar net weten.
Ik kwam er ook op de harde manier erachter
Hoe sta je er voor met grondstoffen?
pi_31271498
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 00:12 schreef LostFormat het volgende:

[..]

forum forum forum forum
pi_31271526
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 00:15 schreef Mordreth het volgende:

[..]

Ik kwam er ook op de harde manier erachter
Hoe sta je er voor met grondstoffen?
Vrij kut.

Chronisch tekort aan kristal.
pi_31271537
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 00:16 schreef Eamon het volgende:

[..]

forum forum forum forum
Ah man, wat boeit dat nou.
pi_31271541
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 00:17 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Vrij kut.

Chronisch tekort aan kristal.
Wat is je ingame naam?
pi_31271574
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 00:17 schreef Mordreth het volgende:

[..]

Wat is je ingame naam?
LoFo
pi_31271795
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 00:18 schreef LostFormat het volgende:

[..]

LoFo
Even snel bij je gespiekt (spionage) tjezus.. je hebt niet echt te klagen over grondstoffen eh? (op kristal na ja .
pi_31271828
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 00:26 schreef Mordreth het volgende:

[..]

Even snel bij je gespiekt (spionage) tjezus.. je hebt niet echt te klagen over grondstoffen eh? (op kristal na ja .
Dat zeg ik.
pi_31271849
Ik zit al tijden te wachten op kristal voor m'n impuls2, vandaar dat de rest zo opgelopen is.
pi_31271889
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 00:29 schreef LostFormat het volgende:
Ik zit al tijden te wachten op kristal voor m'n impuls2, vandaar dat de rest zo opgelopen is.
Ik had die impuls 2 nog evne laten zitten.. ga ervoor om je kristalfabriek wat te upgraden .. heb je op de lange duur meer aan.
pi_31271908
Aghja, keuzes.
pi_31271964
Praat me er niet van.. heb werkelijk geen idee wat ik morgenochtend ga doen.. onderzoeken.. bouwen.. geeeen idee nog .
pi_31273582
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 00:29 schreef LostFormat het volgende:
Ik ook

Op naar het zware gevechtsschip!

Ik sta nou dit:
Metaal (11)
3.298
Kristal (11)
4.828
Deuterium (7)
950
Energie (12)
9/753
Children of the night. What music they make.
pi_31273935
Op naar m'n 2de zware gevechtsschip :
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')